Jebene štikle. Skidajući štikle sam ulazila u stan i bacila ih ne znam ni sama gdje. Samo sam željela da nađem svoj krevet i legnem jer mi je to trenutno bilo potrebno.
Uz stepenice sam se jedva nekako popela i u trenu sam se našla u sobi. Torbicu sam bacila odma pokraj kreveta. Ležući na krevetu ne znam ni ja kako al’ u misli mi je došla rečenica ‘Sutra kad se probudim samo želim da neme jebene glavobolje’ šta to misliš Emily Smith kod kuće si u krevetu,spavaj i začepi.
Ulazeći u kupatilo začula sam svoj mobitel kako zvoni nisam obraćala pažnju nego sam samo produžila i pustila vodu da teče u kadu,to mi trenutno treba odmor u mojoj najdražoj kadi. Napravila sam kupku i skinula kratki šorc i top u kojem sam trenutno došla sa trčanja. Skinula sam donji veš koji sam kupila prije nekoliko dana kosu sam zavezla u veliku punđu i polagano ušla u kadu i legla. Kupka me uvijek opusti. Čujem kako mobitel već 10 put zvoni i neprestaje,sigurno je Harry ili Emma ta me cura uvijek može iznervirati. Iz mog razmišljanja me je prekinuo duboki glas koji je dolazio iz moje sobe. Harry. Šta sad on hoće,ne može me ostaviti ni na minut u mojoj samoći.
Emily.-Već 15 put ponavlja moje ime derući se.
U kupatilu sam Styles. –Rekla sam misleći da će izađi iz sobe i ostaviti me u mojoj omiljenoj kupci. Al’ prevarila sam se on je bez kucanja ušao u kupatilo i počeo sa ispitivanjem o sinoćnoj svađi između Emme i mene bla,bla..
Jel’ ti mene slušaš Emily Smith? –Govorio je derući se.
Ne Styles, ne slušam te. –Rekla sam sa osmijehom na licu.
Kakva je ono svađa između tebe i Emme? –Rekao je hodajući kroz kupatilo.Samo sam prevrnula očima i nastavila da ga ignorišem.
Odgovori mi,odma. –Govorio je ljuto.
To nije bila svađa Styles samo sam joj rekla istinu. –Ta Emma ne zna da treba da drži jezik za zubima. Ona je počela ovu svađu i ovaj rat i ja ima da pobijedim.
Istinu? –Rekao je zbunjeno.
Znači Emma ti nije rekla cijelu priču. –Sad si gotova Emma.
Koju priču ja ovdje ništa ne razumijem. –Rekao je zbunjeno,naslonjajući se na zid.
Pa ovako.. –Govorila sam uspravljajući se i stavljajući ruke na kadu te bradu spuštajući na ruke. Harry je pratio svaki moj pokret.
Možeš li mi donijeti peškir i mobitel? –Upitala sam sa osmijehom. Samo je kimnuo glavom kao potvrdu i otišao do moje sobe. Ulazeći u kupatilo dohvatio je peškir sa umivaonika koji se nalazi na desnoj strani a u drugoj je imao moj mobitel. Došao je do mene i dodao mi je peškir te sam obrisala ruke i vratila mu ga te mi je pružio mobitel. Oblikovala sam usne u zahvaljujući osmijeh.
Pa ovako Styles.. –Rekla sam otključavajući mobitel i ulazeći u poruke. Ušla sam u razgovor između Emme i mene.
Prije nekoliko dana dok sam šetala parkom dobila sam poruku od Emme. –Rekla sam gledajući Harry koji je pozorno slušao sve što sam govorila.
Pročitat ću ti cijeli razgovor od nas prije nekoliko dana. –Samo je kimnuo glavom u znak da mogu početi.
‘Nadam se da ti ne smeta što sam ti ukrala najbolju prijateljicu. Sad si sama kao što sam ja nekada bila. Sara je baš druželjubiva cura xx’ Emma.
‘Al’ ja se nadam da tebi neće smetati ako posudim tvog dečka. Nadam se da Harry može se obuzdati ako budem prolazila pored njega samo u donjem rublju ili ako mi ručnik slučajno sklizne kad se idem tuširati xxx’ Emily. –Na to sam ga pogledala sramežljivim pogledom dok je on imao osmijeh od uha do uha.