Elsa alerga prin padure cu un zambet larg ce ii lumina chipul. Dintr-o data, cerul cel senin, isi pierdu lumina, fiind invaluit de un intuneric complet. Un vant rece incepu sa ii mangeie pielea Elsei. O gaura imensa, ce parea ca nu are sfarsit se deschise in pamant, iar din interiorul ei au iesit niste creaturi ascunse in trupuri umane, cu fete monstruase si cu sange scurganduli-se incet din gura, niste lupi imensi, fiorosi, ce pareau ca te vor sfasia si niste oameni ce spuneau ceva ce parea a fii niste incantatii vechi de mii de ani, ce iti dadeau fiori. La un moment dat, toate aceste creaturi au inceput sa se apropie de ea cu pasi marunti. Un intuneric fara sfarsit o invalui pe Elsa. Respiratia ei parea a fii de gheata, un viscol ce te inconjoara. Voci stranii ce-i strigau numele i-au captat atentia Elsei: "Elsa! Elsa! Vino! Elsa!"
-Elsa, grabeste-te. O sa intarzii la scoala, spuse glasul mamei, ce o facu pe Elsa sa isi deschida ochii.
-Vin imediat mama! striga ea.
Elsa se ridica de pe podeaua rece a camerei ei. Se duse la baie, sa spala pe dinti si pe fata, isi pieptana parul negru ca abanosul, apoi se intoarse in camera ei. Se indrepta cu pasi repezi de dulapul ei, din care scoase o rochita alba cu imprimeuri florale pe care o imbraca, apoi cabori grabita scarile.
-Sunt gata mama, spuse Elsa.
-Bine scumpo. Astazi te va duce tatal tau la scoala. Eu mai am cateva lucruri de facut pentru petrecerea de ziua ta de saptamana viitoare.
-Bine.
Elsa se aseza linistita pe bancheta din spate a masinii tatalui ei. Isi scoase caietul sau de desene si il deschise la o pagina alba. Lua un creion din penar si incepu sa deseneze linistita. Dupa cinci minute masina frana usor, iar grasul puternic al tatalui Elsei distruse linistea.
-Se pare sa va trebui sa ne intoarcem si sa ocolim. Drumul este in lucru si nu se poate trece pe aici.
-Este in regula tata. Pot sa merg pe jos de aici. Mai este foarte potin pana la scoala.
-Esti sigura scumpo?
-Da tati. Stai linistit.
-Bine. Dar te rog sa ai grija.
-O sa am. Promit.
Elsa deschise usa masinii si cobara incet. Porni catre scoala cu pasi grabiti, pentru a nu intarzia. In drumul ei intalni o scurtatura catre scoala prin padure. Ea sa hotara sa o umeze, pentru a fii sigura ca nu va intarzia. In timp ce mergea prin padure un vant rece incepu sa sufle. Elsa isi aminti de visul pe care la avut si simti un fior rece in maduva spinarii. Elsa cuntinua sa mearga, insa simtea cum o pereche de ochi ii urmareau fiecare miscare. Speriata, privii in stanga si in dreapta, insa nu vazu pe nimeni. Cand privii mai atent in urma ei, vazu un tufis ce se misca, de parca ar fii folosit ca scut impotriva privirii ei. Elsa a inceput sa fuga si nu s-a oprit pana cand nu a ajuns in curtea scolii. Atunci se oprii pentru a-si trage suflul si privii inapoi pentru a se asigura ca nu mai este urmarita. Isi intoarse apoi privirea catre scoala si...
-Buna Elsa, spuse o voce subtire.
-Jessica. Buna, spuse ea politicos.
-Ce sa intamplat?
-Nimic.
-De ce alergai?
-Aaaa....nu vroiam sa intarzii la scoala, ii raspunse Elsa putin nesigura de cuvintele pe care le rostea.
-Aha. Pai sa mergem in clasa. Trebuie sa inceapa ora.
-Asa e. Sa mergem.
Elsa si prietena ei, Jessica au intrat in sala de clasa si s-au asezat in banci, fiind urmate de profesoara de istorie. Elsa isi scoase din nou caietul de desen, continuandu-si desenul pe care l-a inceput in masina. La un moment dat, isi intoarse privirea catre fereastra si zarii un barbat imbracat in negru care statea in fata scolii. Isi inchise ochii pentru o secunda, iar cand ii deschise, barbatul cel misterios pe care il vazuse disparu.
-Domnisoara Moore. Pot sa stiu cu ce va ocupati? intreba profesooara de istorie pe un ton iritat.
-Eu...aaa...
Atunci profesoara de isorie ia caietul de desen al Elsei de pe banca, il priveste cateva secunde indelungate, apoi spune:
-Frumos lantisorul. Sunt sigura ca doamnei de desen i-ar placa foarte mult. Dar iti amintesc ca acum esti la ora de istorie. Asa ca te rog frumos sa fi atenta!
-Da doamna. Va rog frumos sa ma scuzati.
Dupa terminarea orei, in timpul pauzei, Elsa se duse la lacul din apropierea scolii, numit "Lacul Profetului", un loc in care ea isi petrecea foarte mult timp. Desi nu intelegea de ce, ea se simtea atrasa de acel loc, printre multe altele. Elsa se aseza pe marginea lacului si privi in jos, atingand usor apa. Atunci observa o sclipire in apa. Se apleca usor si isi baga mana in apa pentru a vedea ce este acea sclipire. Cand scoase mana din apa, in ea se afla un lantisor. Elsa la privit mai atent si a fost uimita cand a realiza ca lantisorul pe care il avea in mana este lantisorul pe care la desenat. La bagat in mica posetuta pe care o avea cu ea, apoi s-a intors la scoala.
Acesta este primul capitol. Va rog sa scrieti ca parere aveti si daca are rost sa continui cartea. De asemenea, daca aveti vreun sfat in legatura cu cartea, va rog sa il lasati intr-un comentariu.
CITEȘTI
The Chosen One[Pauza]
Science FictionElsa Moore, o fetita de 9 ani, cu o viata normala...sau nu? Cu venirea varstei de 10 ani, viata Elsei incepe sa se schimbe. Lucruri pe care Elsa nu si le poate explica continua sa se intample, iar ea afla ca este "Aleasa" si ca destinul ei este sa a...