0.7

2.5K 46 11
                                    

Tillslut kom vi fram till mitt hus. Jag tackade för stjusen och begav mig sedan in i lägenheten. Tar upp min mobil och kollar på klockan. 00.02 stod det på displayen. Jag tog av mig mina kläder och hoppade ner i säng. Mina ögonlock blev tygnre.

~

Idag var det lördag och jag hade massor av läxor till nästa vecka. Så det var det jag gjorde. Men det tog inte hela dagen. Utan bara 3 timmar. Sedan åt jag snabbnudlar till lunch och min mamma vaknade.
"Godmorgon", säger jag till hennr och hon gnuggar sina ögon. Hon väljer att inte svara och tar fram mat. När jag ätit klart gick jag tillbaka till mitt rum och bestämde mig att klä på mig och gå ut på en promenad. Mest för att kanske träffa honom. Jag vet inte ens vad jag skulle säga om jag träffade honom. Men något i min kropp ville se honom, prata med honom och känna hans silkeslena hud. Jag ville inte bry mig. Han var en fuckboy. Lekte med folks känslor och låg runt som en vardag.
Solen sken och det var en fin dag. Men trafiken förstörde det fina vädret. Valde att gå till hemköp och köpa en vitamwell och valde den svartvita smaken. Jag betalade och gick igen. Ingen Chris sågs på promenaden. Varför brydde jag mig?

Resten av helgen gjorde jag inte så mycket.
Och idag var det måndag. Jag hatade måndagar. Mest för att jag behövde vakna kl 6.00 för att orka gå upp.

I skolan var allt som vanligt, fast Chris var inte i skolan, inte Will heller för den delen och nästa dag var de inte heller där. Tillslut gick det en hel vecka och de hade fortfarande inte kommit till skolan. Jag började bli lite orolig men försökte inte bry mig så mycket. Efter 1,5 vecka kom de tillbaka pch blickade över matsalen. Wills och min blick möttes och jag slog snabbt ner blicken. Sedan kunde jag inte låta bli att inte kolla upp igen. Denna gången på Chris. Han hade ostyrt vackert hår som var brunt. Knallblåa ögon och yllenbrun hud. Han var snygg. Skit snygg.

Boyfriend Material | ✓Where stories live. Discover now