Hoofdstuk 48
Pov. Louise
'Hoe konden we dat niet weten?' De alpha loopt gefrusteerd rondjes in zijn grote kantoor. 'We hadden geen eens genoeg wolven.' Gaat hij mopperend verder. De groepen die bij het front zouden vechten, waren gelukkig op tijd geïnformeert.
Lucy trekt een wenkbrauw omhoog. 'Misschien hadden we niet genoeg wolven omdat jullie maar 80.000 wolven ter beschikking stelden? Is het niet soms?' Ze kijkt de alpha pissig aan. 'Nemen jullie dit wel serieus? Wij hadden als afspraak 120.000 wolven geregeld. Jullie zouden er minstends een half miljoen wolven regelen.' Ze laat haar vuist op het glazen bureau vallen. Lucy kijkt niet bepaald vriendelijk naar de alpha.
'Natuurlijk nemen we deze situatie serieus.' Gromt de alpha serieus. 'Ja dat zie ik. Laat The Silver Moon maar het vuile werk regelen.' Lucy gooit haar haren naar achteren voor het dramatische effect.
Luus wilt de alpha bijna gaan aanvallen, maar Rosella en ik pakken haar armen beet. 'Luus niet zo vijandig.' Mompel ik. 'Vind jij dat ze deze situatie in controle hebben?' Zucht Lucy dramatisch. 'Nee.' Zeg ik. 'Precies. En wat vind jij ervan Rose? Nemen zij de situatie bloedserieus? Wij hebben tenminste met moeite wolven hier naar toe kunnen overbrengen. Alsof het vanuit Canada naar Florida makkelijk is om snel 120.000 wolven te verplaatsen.' Lucy kijkt Rosella afwachtend aan.
Rosella loopt een beetje rood aan. Jake kijkt haar aan en dat helpt niet echt dat hij haar mate is en dat hij van The Moonlight is. 'Je heb gelijk. Wij hadden moeten weten dat ze niet zoveel wolven wouden inzetten.' Antwoord ze.
'Ja en dat ter zijde. Waarom hielden jullie niet aan jullie afspraak?' Schreeuwt Lucy naar de alpha. Bijna iedereen van The Moonlight kijkt haar geschokt aan. 'Luus, laat mij het woord maar doen.' Probeer ik haar te kalmeren. Het lijkt te helpen want ze knikt naar me.
'Waarom regelden jullie maar 80.000 wolven? Dit gaat om jullie pack. Okay, wij helpen jullie, maar dit gaat wel om jullie pack.' Ik kijk de alpha, bèta en de gamma stuk voor stuk aan. De luna kijkt haar man afwachtend aan. Blijkbaar wist zij dit ook niet. 'Daniël! Zeg iets. Dit is belangrijk, jij nietsnut.' Madison kijkt haar man gestresst aan.
'Nou hoe zit het?' Rosella kijkt hun afwachtend aan.
Niemand van The Moonlight reageert echt. Alleen wat gemompel en dat is het.
'Ik stel voor om een nieuw plan te maken. Dit gaat niet zo werken. En dit keer houden jullie aan onze afspraak.' Ik kijk hun aan.
'Precies en waag het om niet aan onze afspraak te houden! Wij maken nu de plan.' Snauwt Lucy naar de alpha.
'Jij durft wel veel voor een gamma om tegen de alpha enzo te schreeuwen.' Aiden grijnst naar haar. 'Wacht maar jij ongelofelijke klootzak! Iemand die mij een scheermachine wilt geven? Hij heeft een nieuw kapsel nodig!'
'Okay Lucy, laten we gaan. We moeten onze eigen pack nog informeren. En in de tussentijd kan je 5 glazen rustgevende thee drinken.' Rosella pakt Lucy haar arm beet en sleurt haar de kantoor uit.
'Rose laat me! Ik kan er niks aan doen dat The Moonlight er niks van bakt. Normaal kunnen ze dit wel. Behalve dit keer. Wat hebben ze? Hebben ze soms last van paresieten?' Hoor ik Lucy schreeuwen.
Awkward..
De alpha kucht. 'Mischien is het beter als we gaan.' Glimlach ik. Jesse, Julian en een paar anderen van The Silver Moon lopen de kantoor uit.
Jesse steekt zijn middelvinger op voordat hij de kantoor uit loopt. 'Bedankt voor het goede samenwerking.' De mensen van The Moonlight kijken niet zo vriendelijk naar hem, behalve Jake, Hunter en Jill. Jesse knipoogt nonchalant naar Jill voordat ik de deur sluit.
Lucy en Rosella staan een paar metertjes verderop. Lucy heeft een glas thee in haar handen. Roselle daarintegen houdt een dienblad met 4 glazen thee.
'Hey guys.' Jesse loopt naar hun toe. Hij slaat een arm om Lucy heen. 'Hey.' Lucy haalt Jesse arm van haar af.
Lucy drinkt het glas thee leeg en leg het op het dienblad. 'Thanks Rose.' 'Wacht laat je me nou zitten met het overige glazen thee? Luus, ik heb er energie ingestoken.' Zucht ze. Lucy rolt met haar ogen en neemt het dienblad over. 'Nou laat ik het maar eens goedmaken met die mislukkelingen.' Mompelt Lucy. Rosella kijkt haar hoofdschuddend aan.
Lucy loopt langs ons en klopt op de deur van het kantoor. Ze joudt het dienblad met haar linkerhand en opent het deur met haar rechterhand. 'Oh my god, ze is nog serieus ook.' Zeg ik. 'Dat gebeurd ervan als ze rustgevende thee drinkt. Ze word er wel rustig van, maar ze word dan erg bloedserieus.' Verteld Rosella.
'Wat krijgen we nou? Zit je nu ons weer belachelijk te maken? Eruit!' Iedereen draait zich om naar het kantoor. Zo te zien is het de stem van de alpha. Nu ik denk. Aiden heeft blijkbaar de genes van zinn vader geërft. Zo vader zo zoon.
'Wat? Ik wil jullie alleen maar rustgevende thee geven.' Hoor ik Lucy rustig reageren op zijn uitbarsting.
'En dan geef je ons ijsmuntthee (zelf verzonnen, falend..)?' Hoor ik de alpha mompelen.
'Ja het is rustgevend. Dat is heel goed voor je uitbarsting.' Antwoord ze stug.
'Jij had daarnet zelf een uitbarsting.' 'Maar dat was dat jullie een stelletje mislukkelingen zijn. Behalve Jake, Hunter en Jill natuurlijk. Hé hoe gaat het eigenlijk met jullie? Willen jullie ook thee? Hij is echt heerlijk.'
'Der uit! Hoe durf je me belachelijk te maken! Ik zal je eens een lesje leren.' De alpha gebruikt zijn alpha-toon. 'Schat, laat haar. Ze heeft gelijk. Je had het beter moeten organiseren.'
Ik mag luna Madison wel.
Lucy komt weer te voorschijn. 'O my god Luus. Heb je dit echt gedaan?' Rosella slaat zichzelf tegen haar hoofd. 'Ja en het voelde zo goed. Kom laten we maar eens gaan. Zij mogen nu lekker gaan discussiëren. Als het fout gaat, hebben ze tenminste rustgevende thee.' Lacht Lucy en ze duwt Rosella naar de trap. 'Als jij het zegt Luus, als jij het maar zegt.'
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
Loup-garouThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...