ΤΙ ΣΤΟΝ...?!?!?!

138 11 32
                                    

Shannon's POV

"Να τος" ειπα και ειδα το αμαξι του Oliver να μπαίνει στον δρομο την ιδια στιγμή με εμενα. "Ωραιο timing" γελασε η Ella και ειδα εξω απο το σπίτι μου τα παιδιά να μας περιμένουν. Τα εντυπωσιασμενα βλέμματα τους καθως σταματησαμε εκει, φανηκαν και εσκυψα στην μεριά της Ella για να παρω τον φάκελο μου. "Εεε" ειπα γελώντας καθως η μια τυρραντα του τζιν της, ειχε πιαστεί στις ταχύτητες καθως έβγαινε. "Οχ σορρυ" έσκυψε παλι μεσα και την έβγαλε δίνοντας μου ενα φιλι. "Ειναι Εντάξει." Ειπα και κοιταξα τα παιδια μεσα απο το φιμε τζαμι. Η Cammie. ΦΤΟΥ....

"Κυρια μου" ανοιξε την πορτα ο Oliver τεινοντας μου το χερι του και γελασα σπρωχνοντας τον. "Φυγε απο εδω ρε. Δεν ζήτησα σοφερ ακομα" ειπα και τον ακουσα να γελαει καθως έβγαζα τα κλειδια απο την μίζα.

Βγηκα απο το αμαξι και το κλειδωσα κοιτώντας την Ella να έρχεται προς το μέρος μου. "Σου παει γαντι το αμαξι. ΑΧ ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ" ειπε ο Oliver και γελάσαμε. "Ευχαριστώ" τον αγκαλιασα και την ανταπεδωσε πιο σφιχτά. "Σου αξίζει για το παρατσακ που πηγες να με νικησεις χθες" ειπε και ενιωσα το πρόσωπο μου να ζεσταίνεται. "Δεν νικησα ομως" "Δεν πειράζει. Το ίδιο κανει." Χτύπησε τον ωμο μου και κοιταξα την Ella χαμογελώντας. Περασα το χερι μου πισω απο το κεφάλι της και προχωρησαμε προς την πορτα οπου ηταν τα παιδια. "Αλοχες" ειπα και με κοιταξαν με ανοιχτό στομα. "Γεια" ειπε η Cammie εκνευρισμενα και χαμογελασα περιφανευτικα. "Παιδια. Απο εδω ο Oliver και η Ella. Oliver και Ella απο εδω η Rose, η Ally, η Chrissy, η Cammie και ο Jackson." Ειπα στρωνοντας με το ενα χερι την μπλούζα μου. "Χάρηκα" ειπαν όλοι ταυτόχρονα και έσπευσα να ανοίξω την πορτα. "Εμ.. Shannon ήθελε να έρθει και ο Sonny" ειπε και χαμογέλασα βλέποντας την μαυρη Ferrari να σταματαει πίσω από την κοκκινη. "Σιγα. Μπειτε" ειπα και μπηκαν σπιτι. 

"Ωραααιοοο" ακουσα τον Oliver και γελασα μόλις τον ειδα να τρέχει μαζι με την Ella στον μικρο καναπε για τα τέσσερα άτομα. "Ευχαριστώ." Ειπα και ο Sonny ανεβηκε τα τέσσερα σκαλια. "Γεια... Συγνώμη που ηρθα ετσι χωρις πρόσκληση" ειπε καθως δίναμε γροθιές. "Ελα μεσα. Σιγα" ειπα και μπηκε. "Ελα εδωωω" του ειπε ο Oliver και πλησιασε τον καναπε. "Εεε... ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ;" ρωτησα καθως τα παιδιά ειχαν εξαφανιστεί. "Εδω" ειπε η Rose βγαίνοντας από την κουζινα κρατώντας δυο σακούλες του σούπερ μάρκετ. "Τι ειναι αυτα; Περιμένετε" ειπα περιεργη και μπήκα στην κουζινα. "Ο ΧΡΙΣΤΌΣ. ΤΙ ΣΤΟΝ...?!!?!?!" ρωτησα βλέποντας τα παιδια να έχουν βγάλει πανω στο τραπέζι, ποτα και μπιρες μαζι με σνακ πατατακια, πιτσες και αλλα.
"Κλεισ'το ετσι μας αφησες και εσυ πριν λιγο" ειπε ο Jackson και τον κοίταξα ερωτηματικά. "Και ακομα δεν έχετε δει τίποτα. Πχ ηρθε και ο γνωστός skrillex. Ειπα και ενα κουτακι μπιρας επεσε απο την Ally καθως παραπατησε. "Ο ποιος;" "Shann εισαι καλα;" ακουσα την Ella και την κοιταξα. "Ναι. Κανονιστε να σπασετε τίποτα" ειπα και επιασα το χερι της βγαίνοντας από την κουζίνα.

-.-

"Θα μεινεις;" την ρωτησα και μου εγνεψε θετικα καθως ειχε ξαπλωσει πανω μου και εγω στον Oliver και ο Oliver στον Sonny και βλεπαμε το τελος της ταινίας. "ΞΕΝΕΕΕΕΡΑΑΑΑ" φώναξα παρατηρώντας οτι ολα ηταν ενα όραμα ενος ψυχοπαθή και η Ella γελασε πνιχτα αγκαλιαζοντας την μεση μου. "Ποιος την εφερε την ταινια;" ρωτησα και η Ally σηκωσε το χερι της. "Α για αυτο" ειπα και μου πέταξε ενα πατατακι κοιτώντας με δολοφονικα. "Που θες να το ξερω ρε; Μηπως την εχω ξαναδει;" ρωτησε και εβγαλε το cd. "Θα έπρεπε." "Και εσυ θα έπρεπε να ειχε κανει πολλα πράγματα αλλα βλεπεις ειμαι ακομα εδω" ειπε και επιασα κατευθείαν το νοημα. "Συγνώμη κιολας." Ειπα και σηκωθηκαμε οι τέσσερις μας. "Παμε για σκειτ. Θες να έρθεις;" ρωτησε ο Oliver και του εγνεψα αρνητικά. "Συγνώμη. Εχω σημαντικά ανεκπλήρωτα πράγματα." Ειπα σε υφος τυπικο και η Ella γελασε διπλα μου. "Ελεος" ειπε και πηγε στην κουζινα. "ΕΙ" την ακολουθησα και την ειδα να πετάει στα σκουπίδια το αδειο κουτακι της μπιρα της. "Μπορω να πεταξω πράγματα μονη μου ξέρεις" ειπε και γελασα βάζοντας τα χέρια μου στην μεση της. "Το ξερω" της ειπα και την φιλησα.

"Τσουζει ε;" ειπε η Ella και ειδα την Cammie να φεύγει εκνευρισμενη. "Δεν γίνεται αλλιως" μου ειπε και βγήκαμε από την κουζινα γελώντας. " φεύγετε ολοι;" ρωτησα και ο Jackson με πλησιασε χαμογελωντας. "Εχω ραντεβού." Φιλησε το κεφαλι μου και απομακρυνθηκε. "Και εγω" ειπαν τα κορίτσια με μια φωνη εκτός την Cammie που έπαιρνε το κινητό της απο το τραπεζακι. "Ολοι θα μου τα πείτε αυριο" ειπα και γελασαν. "Θα στα πουμε" ειπε η Ally πετώντας σπόντα. "Καληνύχτα ShanBam" ειπε ο Oliver κανοντας χαι φαιβ και αγκαλιαστηκαμε. "Οχι" του ειπα και γελασε. "Καλα" ο Sonny πισω του γελασε πνιχτα καθαρίζοντας τα γυαλιά του και με φιλησε σταυρωτά. "Τα λεμε αυριο βραδυ" ειπε και του εγνεψα θετικα. "Νυχτα" ειπαμε και η Chrissy εκλεισε την πορτα κοιτώντας με χαμογελαστή. "Νυχτες".

Κοιταξα την Ella και έπιασα το χέρι της τραβώντας την στο δωμάτιο μου. "Σε χρειαζομαι" ειπα πανω στα χείλια της και γελασε σπρώχνοντάς με πανω στην κλειστη πορτα. Μου έβγαλε την μπλούζα κοιτώντας με και εκανα το ίδιο. Με έσπρωξε στο κρεβάτι φιλωντας με και σε λιγότερο από δευτερόλεπτο τα χείλια της βρισκόταν στον λαιμό μου.

Red Line KillerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang