3/II.😍

143 10 2
                                    

Jasper a világfájdalmas szöszi a tükör előtt állt, és éppen azon tűnődött, hogy a mai napon kék, zöld, vagy rózsaszín hajzselét kéne használnia.
Önmagát a tükörben látva, majdnem elájult saját szépségétől, és jóképűségétől, valamint borzasztó sármjától. (De komolyan, ő az egyetlen hím egyed az egész Twilightban, aki kinéz valahogy.)
Jasper saját, csúnya, csíkos pulcsijára pillantott és úgy döntött, hogy ez a pulcsi nem méltó az ő szépségéhez és a kockás hasa sokkal illendőbb megjelenés lenne az Alice-szel való fimnézésre. Ígyhát határozottan szólott saját tükörképéhez:
- Te! Levesbe azt a pulcsit csit csit csit csit csit csit csit...
Edward éppen a szobája felé tartott, mikor elhaladt a fura kép előtt , és a fürdőszoba ajtó mellet. Csit Csit csit... hallatszott a fürdőből. Edward rendkívül ideges lett. Őt senki ne csitígassa! Mérgesen nyitott be az ajtón.
-Ki az isten csitítgat, mikor olyan csöndben vonultam a folyosón?!-kiáltotta, de utána szemei megakadtak a "csit" szót ismételgető személyen:
-Alice!-ordított Edward.
-Mia....?-jött a válasz.
- A pasid már megint laggol!
-Hagyd magára, majd befejezi.
Edward megfordult, és belépett a fürdőbe. Közelebb lépett Jasperhez, aki újra meg újra próbálta lehúzni a pulcsi ujját. Edward kinyújtotta a mutató ujját és belebökött Jasper pofazacskóiba. Erre Jasper határozottan kezdett dőlni a zuhanyfülke felé, de előbb még lefejelte a mosdókagylót. Edward leguggolt, és mégegyszer megbökte a pofazacskókat, majd megunta a várakozást, és elhagyta a helyiséget.

@Bogarka_total

Twilight Fanfiction Level 1000Where stories live. Discover now