Hoofdstuk 49
Pov. Louise
'Ja wij maken de nieuwe planning en schema....................... Het lukt ons wel. ................. We hoeven jullie hulp echt niet, maar bedankt...................... Zeg maar tegen de alpha dat hij pech heeft. ................ Dan had hij het beter moeten regelen......................... Ja is goed....................... Nee dat gaat niet gebeuren......................... Laat ons het maar regelen. Jullie schema was niet bepaald redelijk goed gepland. Hebben jullie het kasteel van Levi gezien?...........................Nee? Nou die is erg highteck! Het is net als The Hunger Games, hoor je me!..................... Nee ik overdrijf niet................................Okay................. Wij regelen het, punt uit.......................... Nee we accepteren jullie excuses niet.........................Nou dag.' Lucy eindigt het gesprek met de gamma van The Moonlight.
'Hierdoor worden we niet bepaald geliefd.' Zucht Rosella. 'Hun zijn ook niet bepaald geliefd meer sinds gisteren. Normaal organiseren ze alles goed, maar nu?' Zucht ik. 'Klopt, we hebben werk te doen.' Lucy pakt haar blauwe map met sterretjes. 'Luus, waarom accepteerde je hun excuses niet?' Ik kijk haar nieuwsgierig aan. 'Het is al te laat voor excuses. Ze accepteerden geen eens mijn thee!' Ze gooit dramatisch haar armen in de lucht. 'Mijn thee bedoel je. Ik heb het gezet.' Kucht Rosella. 'Whatever, ze hadden niet zo moeten reageren.'
'Jij reageerde anders ook zo.' 'Ik had een goede reden. Zij niet.'
'En dat kan ook.' Zucht Rosella.
'Maar Rose wil je bij The Moonlight wonen? Of gaat Jake mee naar The Silver Moon?' Lucy legt haar map opzij. 'Uhm.. Nou jouw uitbarsting en onze status weet ik het niet meer. Ze mogen ons niet echt meer.' Antwoord ze. 'Waarom helpen we ze nog?' Reageert Lucy. 'Misschien omdat we de alpha-familie willen bevrijden? En ten slotte als we niet zouden helpen. Waren we hier niet en hadden we Louise niet gevonden en ik mijn mate. En hadden we geen vrienden gemaakt.' 'Okay je heb gelijk. We moeten ook Levi verslaan.' 'Ja dat ook.'
'Zullen we beginnen aan het plan?' 'Ja dat moet eens gebeuren.' 'En een waardevolle tip voor de volgende keer. Laat de planning niet aan The Moonlight over.' 'Als er een volgende keer komt.' Merk ik op.
=
Pov. Hunter
'Nee we laten ons niet zomaar comanderen door een stelletjes tieners! Zij hebben niet eens zo veel ervaring of amper ervaring. Dit gaan we niet accepteren.' De vader van Aiden kijkt gefrustreerd.
'Zij zijn misschien wel tieners, maar ze weten wat ze doen. Bovendien is The Silver Moon nog steeds de grootste pack ter wereld.' Reageert de vader van Jake.
'Meen je dit? Zij zijn 17 en 18. Als 17 en 18 jarige ben je wel heel erg jong om een pack te kunnen besturen. Het is al erg opmerkelijk als een 22 jarige alpha een lack bestuurd. En Louise heeft bovendien geen ervaring. Ze is al die tijd een rogue geweest. Rogue's zijn onbetrouwbare ratten.' De alpha loopt rood aan. 'En zoals ik al eerder zei. Zij hebben amper ervaring.' Gaat hij verder.
Nu rol ik met mijn ogen. Wat ik nu ga doen, is niet de slimste idee ooit.
'U kunt zeggen wat u wilt, maar The Moonlight is nog steeds de grootste pack van de wereld. De bèta en de gamma van The Moonlight hebben een ruime ervaring. Zij zijn misschien best jong om dergelijke taken te hebben, maar ze leveren wel 1e klas werk op. En The Silver Moon doet dat al meer dan 20 jaar zonder een alpha. En wij? Wij kunnen niks vergeleken met hun. Wij wisten amper iets over de kasteel van Levi. Denk je dat zij dit überhaupt accepteren?'
De alpha kijkt mij behoorlijk kwaad aan.
'The Silver Moon is bovendien ook de gevaarlijkste pack die er bestaat. Daar moet je niet mee spotten.' Komt Jake tussenbeide.
'Ja en? Laten wij een stelletje tieners alles regelen? Als het mislukt zijn we er niet meer. The Moonlight bestaat dan niet meer. Alleen The Silver Moon heeft nog een kans.' De alpha gooit een boek tegen een kamerplant aan.
'Schat, onze planning was niet behoorlijk perfect uitgewerkt. Dat weet je.' De luna kijkt haar man aan. De alpha zucht.
'Iedereen kan een fout maken.'
'Ja dat zal best zo zijn. Maar je geeft geen één kritiek over de nieuwe plan.'
'Moeten wij dan vrolijk een borrel houden, terwijl zij al het werk doen?' De alpha kijkt zijn vrouw dreigend aan.
=
Pov. Louise
Ik sta voor het kantoor waar ik een uur geleden nog met de anderen zich bevond. Er komt een hels kebaal van het kantoor vandaan. Ik open de deur zonder te kloppen.
Overal liggen omver gegooide kasten. Het glazen bureau ligt bijvoorbeeld in duigen op het vloer.
De alpha en de luna werpen elkaar dodelijke blikken toe. Terwijl ze door mensen uit elkaar worden gehouden.
De alpha heeft een kras op zijn wang. De alpha schreeuwt lelijke woorden na haar. Waar zij om haar beurt iets lelijks terugzegt.
Ik word opzij geduwt door een packlid van The Moonlight. 'Pardon mevrouw White.' Excusteert de man zich.
De alpha word door 5 mensen weggesleept uit zijn kantoor. Een aantal mensen lopen het groep achterna. 'Waag het om je gezicht hier ooit te laten zien!' Schreeuwt de alpha nog voordat hij de hoek om word gesleept.'
'Vanaf vanavond heb je geen plukken bruine haar meer.' Schreeuwt ze. Oehh ze gaat zijn haar verven.
'Kan je niks orginieelerd bedenken?' Schreeuwt de alpha nog duidelijk te horen. 'Ik heb geen zin om orginieel tegen jouw te zijn.' Schreeuwt ze terug.
Jake's moeder sluit de deur dicht.
Iedereen probeert de luna te kalmeren, terwijl de alpha zo te horen nog wat lelijke woorden naar haar hoofd slingert. Zijn geluid neemt wel af.
'Die ongelofelijke klootzak. Ik ga hem met mijn eigen handen vermoorden.' Gromt ze.
'Het is beter als je eerder tot rust komt Madison.'
De luna negeert het persoon als ze mij ziet. 'Hey Louise. Wat kom je hier doen?' Glimlacht ze. Zij heeft last van stemmingswisselingen zo te zien.
'Ik wou jullie vragen of jullie mee wouden beslissen over de verdedigingsplan.'
-
Jeey toetsweek zit erop.
Ik heb al één cijfer binnen😏.Ik heb een mooie 1 voor mijn Frans leestoets. 🐥🐥😏😏
Alleen jammer dat mijn gemiddelde met 1 punt achteruit is gegaan😂
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉😂😂Goed dat ik Frans laat vallen^^
Edit 11-01-'18: Het is bijna een jaar later toen ik dit schreef en inderdaad best keuze ooit.
JE LEEST
The Missing Wolf [Voltooid]
WerewolfThe Missing Wolf Deel 1&2 voltooid ©Anonymous2606 Voltooid: 16-10-'17 Spin-off: The Clock Is Ticking Disclaimers: - Ik begon het verhaal toen ik 14 was (en 15 toen het eindigde). - Het bevat taalfouten etc. (Geen zin om te verbeteren.) - Het is cri...