Hopes

110 5 2
                                    

TANITIM BÖLÜMÜ OLDUĞU İÇİN HENÜZ HİKAYENİN ÇOK BAŞINDAYIZ HATTA EN BAŞINDAYIZ. BU HİKAYE BENİM İLK HİKAYEM. OYLARINIZ, YORUMLARINIZ VE OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER! UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR :) İYİ OKUMALAR!

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Uyurken yatağına yapışan biri olarak yataktan kalkmam yine çok zor oldu.

Saat 10.00 olmuştu. Ah salak kafam, kızlarla 9.00'da buluşacaktık. Havayı kontrol etmek için penceremi açtım.

Kar kokusu vardı, rüzgar saçlarımla dans ediyordu ve üşüdüğümü fark edip camımı kapattım.

Anlaşılan hava soğuktu. Siyah taytımı, bol bordo kazağımı giyindim ve saçlarımı maşalayıp, hafif de bi makyaj yaptım ve hazırım.

  Merdivenlerden aşağı inerken annem ve babamın yine kavga ettiğini duyunca, kahvaltı için olan küçücük hevesim de kaçtı.

Küçük çocuklar gibi sürekli kavga eden, sonunda da iğrenç bi gerilim havası bırakan iki anne baba.

Bu sesleri daha fazla duymamak için botlarımı giyinip çıktım evden.

Kızlarla buluşacağımız kafeye geldiğimde hepsi "Nerede kaldın Emma?" diye üstüme gelmeseydi güne daha güzel başlayabilirdim.

"Kızlaar" diye girdim söze, uykuyu sevdiğimi bilmiyorlardı sanki.

Geç kalma konusunu kapatıp kendime de bi starbucks alıp oturdum yanlarına.

"Yeni haberler var mı?" diye sorduğumda aynı anda "Bu sabah, Nick Margaret'tan ayrıldı!" diye bağırdılar. İnsanların bize bakışlarını önemsemeyen bir tayfaydık biz.

Yüz ifademi kontrol etmeye çalışarak "Bunun benimle ilgisi ne?" diye sordum ve evet hepsinin birden gülmeye başladığını siz de tahmin etmişsinizdir.

Nick, benim çocukluk aşkımdır. Ona kızgınım, bana umut verip sonra da o aptal turuncu çilli kafa Margaret'la çıktığı için.

Ama bu gerçek onun kumral saçlarının, yeşil gözlerinin, bembeyaz dişleriyle gülüşünün beni baştan çıkarmadığı anlamına gelmez.

Ona deliler gibi aşığım. Kızlara belli etmemek istiyorum çünkü bilirsiniz tepeme çıkıyorlar.

Ama içimde uçuşan kelebekler tam bi fiyasko!

Kızlarla ayrıldık ve eve dönerken Jordan'la karşılaştım.

Ah tanıdığım en tatlı, en sevimli erkek o. Ah hayır, sadece çok yakın arkadaşım. Ayaküstü ettiğimiz sohbetten sonra eve girdim.

Odama çıktım ve evet, en büyük sırdaşım beni bekliyordu. Merhaba günlüğüm!

HopesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin