Yazar'dan
Kevin yani Alex abisi Mark'a itiraz edince , Mark'ta Sara'da çok şaşırmıştı ve ortam biran sessizleğe teslim olmuştu ki Sara sessizliği bozarak
"Sana ne oluyor? "
"Bir şey olduğu falan yok " dedi daha sonra abisine dönerek arabanın anahtarını istedi ve anahtarı alır almaz da hızlı adımlarla yanlarından uzaklaştı.
Kevin (Alex )
Sara haklıydı bana ne oluyor ki ,niye itiraz ediyorum durup dururken.
Asıl şimdi abim de yanlış anlayacak, gelde ona açıklama yap yapa bilirsen.Ne konuşuyor şimdi bunlar, hem bunlar ne ara tanıştılarda bu kadar samimi oldular?
Abim ne yapıyor öyle; yuh Sara'nın saçını okşadı bildiğin.Abim telefonu çıkarıp Sara'nın numarasını kaydettikten sonra gelip arabaya bindi ve bana bakarak "Şu Sara denen kız çok güzel değilmi sencede " diyerek sırıttı.
Ben bir şey demeyince ,
bir süre sesiz kaldıktan sonra sessizliği abim bozdu ve " Sen sarayı nerden tanıyorsun? ""Okuldan, hemde aynı sınıftayız. Asıl sen nerden tanıyorsun? "
"Hatırlıyor musun geçen gün okuluna gelecektim "
"Evet ama gelmedin "
"Aslında geldim ama sınıfına çıkmak için asansörü beklerken , Sara'yı asansörde baygın buldum. "
"Ne baygın mı!!!"
"Evet ,sonra onu o halde bırakıp gitmek istemedim ve revire götürdüm ama gittiğimde revirde kimse yoktu ,bende baktım böyle olmuyor Sara'yı hastaneye götürdüm "
"Niye bayılmış peki? "
"Anladığım kadarıyla kolesterofobi si varmış o yüzden bayılmış" diyince Adam'ın neden o kadar endişelendiğini anlamıştım.
"Anladım "
"Bu kadar değil , hastaneden çıktıktan sonra birlikte arkadaşının doğum günü için birlikte hediye aldık "
"Tamam yeter bu kadar daha fazla dinlemek istiyorum "
"Ne oluyor Alex niye birden sinirlendin? "
"Abi lütfen üstüme gelme olurmu, zaten sinirlendiğim falanda yok "dedim ama bu söylediğime değil abim ,ben bile inanmamıştım çünkü nedenini bilmesem de gerçekten sinirlenmiştim.
Neler olduğunu öğrenince şaşırmıştım çünkü o kadar kötü bir durum da bile Adam denen o herifi düşünmüş ve ona hediye almış.
Peki ama bunlar neydi sevgilimi yoksa arkadaş mı ?.....Sara
Kevin'nin sorunu ne bilmiyorum ama gerçekten çok tuaf davranıyor.
Gerçi asıl tuaf olan nasıl bu kadar babama benzerken abisiyle küçücük bir benzerliği bile olmaması.Babam demişken acaba beni hiç özlüyormudur ?Gerçi ben özlediğini hiç düşünmüyorum çünkü eğer özleseydi rüyama geldiğinde bir kerede olsun kızım diye seslene bilir veya küçükte olsa gülümseye bilirdi ama o hep öylece durdu ve ifadesizce yüzüme baktı sadece.
Ama ben babamı çok özledim , bazen keşke burda olsada yine kızıp bağırsaydı diyorum çünkü bazen sesini yavaş yavaş unuttuğumu fark ediyorum ve ya yüzünüde unutursam diye korkuyorum onuda geçtim küçükken beni boynuna alıp gezdirdiriyordu birinde ve ilk defa o zaman kahkaha seslerini duymuştum babamın ama eğer babamın sesini unutursam , asıl o zaman ne yaparım bilmiyorum çünkü babamla ilgili hatırladığım tek güzel hatiram o benim.