U.K-1

94 15 37
                                    

Müziğin sesini son ses açıp, kapüşonumu kafama geçirdim.

İnsanların bana 'bu kız aptal mı?' bakışlarına katlanamayıp gözlerimi kapadım. Ne yani yaz mevsimindeyiz diye kapüşonlu ceket giyemez miydim ?
 

Dinlediğim şarkıdan sıkılıp, sırada ki şarkıyı açmıştım. Şarkının fon müziğini duyduğum an kendimden geçmiştim sanki. Herkesin sevdiği bir şarkı vardır değil mi ? Benim sevdiğim şarkıda buydu. Sanki benim içimden geçenleri satırlara dökmüştü adeta.

Şarkıya dudaklarımla eşlik edip, yürüyordum öylece. En sonunda dayanamayıp cebimden sigara paketimi çıkardım. Olmuyodu, şarkıyı sigarasız dinleyemiyordum. Benimde sevmediğim huyum buydu, şarkı dinlemeyi çok severdim ve kulaklığımı da neredeyse hiç kulağımdan çıkarmazdım ama dinlediğim şarkılar da beni sigaraya itiyordu resmen.

'Seni kaybetmenin korkularını bir yenebilsem ahh, bir yenebilsemm.'

Ilıktan bir rüzgar esmişti. İçtiğim sigaranın dumanı esen ılık rüzgar yüzünden yüzüme gelince, duman gözlerimi yakmıştı ve gözlerim yanmıştı. 1 veya 2 saniye gözlerimi  sıktım. Geri açtığımda gözümden bi yaş süzüldü, elimle süzülen yaşı sildim ve yüzüme ciddi ifademi geri takındım.

Ben sadece dışarda ki insanlara sert'tim. Arkadaşlarım vardı can dostlarım. Onlara böyle değildim. Çok değişik bi kişiliktim.
Eğlenceli bir şarkı dinlerken, ani bir duygu değişikliği yaşayıp hüzünlü bir şarkı dinleyen insandım. Bu yönden tek değildim.
Ben normal olmadığım için arkadaşlarımda normal değildi.

Yürümekten sıkılıp eve gitmeye karar verdim.

Sevgilim tarafından terk edilmemiştim, ama o duygular içersindeydim. Nedenini bende bilmiyorum. Sabah uyandığımda çok değişik bir duygu içersindeydim. Bu duygular 5 aylık sevgilimi terk etmeme neden olmuştu. Sanırım bundan pek de şikayetçi değildim.

Telefonumu cebimden çıkarıp diğer şarkıya geçmiştim. Dediğim gibi de olmuştu. Yine ve yeniden duygu değişikliği yaşıyordum. Açtığım şarkı sokağın ortasında oynamama neden olabilirdi. Çünkü ben dayanamazdım. Direk efkarlı kız modumdan çıkıp, neşeli kız moduna girmiştim.

Eve geldiğimde kapıyı açıp, Ayakkabılarımı çıkaramadan içeri girdim. Telefonu cebimden çıkarmayıp, kulaklığımı çıkardım.

Odamın önüne geldiğimde ise susadığımı fark ettim. Kendime lanetler okuyarak mutfağa indim. İki bardak su içmiştim,
"Herhalde yarına kadar bi daha susamam."

Sen salak mısın? Niye sesli düşünüyosun ?

Gerçekten ben niye sesli düşünmüştüm ki?
Amaan banane yha kendi evimde rahat hareket edemicek miyim.

"Yaa sen harbi malsın !"



💐ARKADAŞLAR BU BENİM 2.Cİ KİTABIM İLK KİTABIMI SİLEMEDİĞİM İÇİN BÖLÜMLERİNİ SİLDİM NEYSE BU KİTABIM BİRAZ SAÇMA OLUCAK AMA SİZLERİN DE HOŞUNUZA GİDECEK GİBİME GELİYO. VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN.💐 HEPİNİZİ SEVİYORUM.💕

'UÇ'URUM KENARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin