Bölüm 16

171 22 6
                                    

Sayın Özeryan Ailesi.
Kore deki kahraman Türk birliklerimiz düşman  ile sıcak çatışmaya  girerek büyük başarılara imza atmaktadır. Bu başarıya oğlunuzun da katkıları sonsuzdur.
Arazinin konumu ve zor hava şartları nedeniyle birliğin güvenlik için  yer değiştirmesi gerekmiştir. Yüz kişilik Türk askerini taşıyan araçların geçişi sırasında konvoya yapılan mayınlı saldırı ve sonrasında çıkan çatışmada malesef büyük bir yenilgi aldık.
Çıkan çatışmada yirmi askerimiz kendi imkanlarıyla kurtulmayı başarmış, birçok askerimizin düşman himayesinde esir düşmüşmüş ve bir çoğu kahramanca savaşarak şehit olmuştur. 
Esirleri sağ salim geri getirmek için ne gerekiyorsa yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Fakat bölgede süren çatışma nedeniyle cenazelerimiz bölgeden  çıkarılamamıştır.
Size de üzülerek belirtmek isteriz ki. Oğlunuz Deniz Özeryan da  Kore Teogo da düşman birliklerinin pusuya düşürdüğü konvoyda yer alıyordu.
Size görgü​ tanığı silah arkadaşlarının ifadesine dayanarak iletmek zorundayız.  Oğlunuz da diğer silah arkadaşları  gibi kahramanca savaşmış,  malesef vurularak şehit düşmüştür.

Acınızı canı gönülden paylaşıyor, sizlere başsağlığı dileklerimizi iletiyoruz.
En kısa sürede bir ziyaret düzenleyip sizlere kahraman oğlunuz adına şeref madalyası taktım edeceğimizi belirmek isteriz. 

Saygılarımı sunarız..

CAMDAKİ iZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin