Bab 1 Pertemuan Tak diduga

5 1 0
                                    

Hyeri berjlan-jlan di tman bersma-sma dgn Jennie dan Jisoo ..mereka berbual sngt rncak ...Tiba-tiba...
Bukk... "Err.. Sory.. Sya tk sngaja"kata hyeri krna terlnggr seorg yg berjogng
di sekitr tman itu.."Aduhhh!sakitnya.. "Kata lelaki itu,.lalu berdiri dan meliht tajam kearah hyeri ."Hyeri awak tak ape² ke?? "Soal Jennie ."tak tak saya tak cedera pun.. "Kata hyeri.. "Bguslah awak tak ape²" smbung Jisoo. "Heii!! Kaw tade mata ke lnggr org!!" tngking
Lelaki itu.. "Tpi kn sya dah mnta maaf?? Tkkn tak cukup pla?? "Mrah hyeri.. "Memang tak cukup! Kaw thu tk hrga bju nie berpa?? Bju nie mhal tauu.. Saya beli! Soal lelaki itu."ha! Padan muka.. Yg kw beli baju mahal² tu pahal?? Soal hyeri pula.. "ha.. Betul³"..kata jennie mnyokong.. Jisoo ikut angguk. " ishh.. You a messy girl, u know?? Kata lelaki itu lalu beredar dgn perasaan marah. "ishh.. Tak guna punya lelaki! Dya kata aq messy girl.. Grr... Kata hyeri geram. " sabar hyeri lelaki mmg cam tu.. Klw dah lama kenal pasti jatuh hati. Kata jisoo.." hoii yg kw ni dah knpa?? Soal hyeri.. " tak delah.. Jom balik" ajak jisoo. " jom" kata Jennie...

DI SCH TINGGI JEGUK...
" hye guys!! "Kata Jennie yg tba² dtg mngejutkan jisoo Dan hyeri.. " hoii yg awak ni dh knpa?? Pekak tau aq awak teriak cam tu! "Kata jisoo lalu mnjeling kearah Jennie rasa mnympah sdikit.. " ishh.. Org nak b' gurau je pun tak bleh " kata Jennie bnci. " Gurau pun gurau jga.. tapi jgn lh nk teriak smpai cam tu" kata jisoo geram. " err.. Klw babb tu aq nak mnta maaf"kata Jennie sdikit ktwa kecil.. " what ever" kata jisoo myampah..
" hmm.. Hyeri! " kata Jennie lalu mengetuk meja hyeri. *tada response*" aikk.. Anaeseyeo hyeri! Smbug Jennie lgi. *no response*" hmm.. Bdk ni dh kenapa?? Mengelamun jer... Org bgi kjut tada response.. Pelik" kata Jennie hairan. Krana slalu nya hyeri lh yg paling kuat melatah bila Ada org bgi kejut ..ini tak dyam jer.. Gerak pun takde..
" hyeri oii!! Kata jisoo... Hmm..Hyeri!!!! Kata jisoo lebih kuat.. Hyeri terus trsedar dari mngelamun.. " ishh.. Korang ni takde hati perut langsung yg korng teriak sya tu dh knapa?? Sya bkan nya pekak pun! Marah hyeri.. " habis tu yg kitaorg dh pnggil awk dh bnyk kali tu pasel?? Smbung Jennie pula.. Jisoo ikut annguk.. " hmm yg awk mngelamun tuh pasel pula.. What the matter? Soal jisoo.. " ishh takdelah.. Hah tu ckgu dh Ada de.. " kata hyeri lalu mnunjukkn jri nya kpd ckgu yg mnuju kkelas mreka.. Jisoo Dan Jennie menghmbus nafas..
" selamt pagi semua" ucap ckgu yein. " hah ini pelajar baru kat sini" kata nya lagi.. OK kmu bleh prkenalkn diri kmu" " hai anaeseyeo! I' m jeon jungkook imnida, nice to meet u all" kata jungkook lalu trsenyum.. Pelajar permpuan truja Sgt melihat wajah jungkook yg macho itu. Lalu jungkook mgmbil tmpat duduk.. " err.. Hyeri bukan itu... Llaki yg awk laggar ke..

KTA TNGUK SELEPAS INI.. ADAKE JEON JUNGKOOK ITU LLAKI YG DMNTI RAMAI.. ITU LAH LLKI YG DLANGGAR O HYERI SMASA KAT TAMAN ITU..??? OR NOT..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love is Lies..Where stories live. Discover now