Εγω:Αρκετα φτανει πια!Βαρεθηκα να ειμαι το σκυλακι σου!Δεν σε αντεχω!
Φωναξα προσπαθοντας να ξεφυγω απο τα δυνατα του χερια κλαιγοντας.
Σεχο:Κατσε καλα γιατι θα το κανω με τον πιο βαρυ τροπο!
Εγω:Ασε με πια!
Ειπα και με πεταξε στον τοιχο που βρισκοταν απο μπροστα μας.Ανθρωποι περνουσαν σιγα σιγα απο μπροστα μας μα κανενας δεν βοηθουσε.Προσπαθησα να φυγω αλλα δεν γινοταν.
Εγω:Σε παρακαλω ασε με.Πρεπει να χωρισουμε!
Σεχο:Εισαι τοσο ηλιθια που νομιζεις πως θα σε λυπηθω;Ας γελασω!
Ειπε δινοντας μου μια γερη γροθια στο προσωπο.Δεν ενιωθα τη Γη κατω απο τα ποδια μου.Πλεον ολα ειχαν γινει μαυρα.Προσπαθησα να μεινω ξυπνια.
?:Τι κανεις εκει;;!!
Σεχο:Οριστε;
?:ΛΕΩ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ;
Σεχο:Και εσυ ποιος εισαι και τι σε νοιαζει τι κανω εγω με την κοπελα μου;!
?:ΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ...ΘΑ ΣΕ ΣΑΠΙΣΩ ΡΕ!
Ο αγνωστος εδωσε μπουνια στον Σεχο?!??!
Σεχο:Φυγε απο μπροστα μου..γιατι δεν ξερω και εγω τι θα κανω..!
?:Ρε αντε μου στο διαολο λεω εγω.
Ειπε δινοντας του αλλη μια μπουνια ενω τον πλησιαζε.
?:Πως τολμας να σηκωσεις χερι σε κοπελα;ΠΩΣ?!
Σεχο:ΡΕ ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΔΩ ΜΗ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
Ο αγνωστος συνεχισε να τον χτυπαει μεχρι που ο Σεχο τρομαξε και εφευγε.!!??!
Σεχο:Καλα..Την εβγαλες καθαρη αυτη τη φορα...Την επομενη φορα θα σε στειλω στο νοσοκομειο!
Ειπε κοιτοντας με.
?:ΡΕ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΠΕΤΥΧΩ ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ!
Οταν το ειπε αυτο ο αγνωστος ο Σεχο ετρεξε.Μα ποιος ειναι αυτος;Ηρθε προς το μερος μου και με σηκωσε.
?:Εισαι καλα;
Εγω:Ν-Να-Ναι.
?:Θα σε φροντισω.Οκ;
Ειπε και καθως ημουν στην αγκαλια του πηγε προς ενα λεωφορειο.Μπηκε μεσα ενω οι ανθρωποι γυρω κοιτουσαν με περιεργια.Οταν κατεβηκε ανοιξε ενα σπιτι με κλειδια.Λογικα το σπιτι του θα ηταν,και με ακουμπησε σε ενα καναπε.Ηταν πολυ μεγαλο το σπιτι του.
YOU ARE READING
Maybe.
FanfictionΗ Υ/Ν ειναι ενα 17χρονο κοριτσι που μενει στην Κορεα συγκεκριμενα στην Σεουλ.Το αγορι της ειναι ο Σεχο Τσουν.Ειναι ευτυχισμενη μαζι του μεχρι που μια μερα ο Σεχο βγηκε εκτος ελεγχου με αποτελεσμα να ασκισει βια εναντιον της.Αλλαζει σιγα σιγα η συμπε...