Kadın, yani adının Tuğçe olduğunu öğrendiğim babamın metresi bakışlarını sonunda gözlerime doğrulttu. Gözlerinde anlayamadığım bir his yakaladım ama bu kelimeler ile anlatabileceğim bir şey değildi. Çok tuhaf ama o bakış beni o saniye de yumuşattı fakat bunu ona belli etmek istemediğimden kaşlarımı hala çatık tutmakta inat ediyordum.
''kısa ve öz mü anlatma mı istersin yoksa ayrıntılı her şeyi anlatmalı mıyım?'' dedi ve sırtına sandalyesine biraz daha yasladı.
''olabildiğince az seninle karşılıklı oturmak istiyorum'' diyerek anında kesin ve net bir şekilde cevap verdim ve boşta olan sandalyeyi kendime doğru çekip oturdum.
''nasıl istersen Beyza... En baştan başlayalım ve beni çok dikkatli dinle. Çünkü soruları daha sonra duymak istiyorum. Anlaştık mı?''
''nasıl istersen!''
''annen ve baban ile iki yıl önce bir iş yemeğinde tanıştık. Aynı zamanda o yemekte yakın zaman da tanışıp arkadaş olduğum bir adam da vardı. O adam senin eski sevgilin olan Hakan'ın babasıydı. Şansa bak ki annen zaten Oğuz beyi gayet iyi tanıyormuş ama araların da bir samimiyet yokmuş. Ta ki iş için o masa da toplanana kadar''
''bir dakika, yani sen Oğuz beyi tanıyor musun?'' dayanamayarak sordum.
''evet, ama bölme, soruların daha sonra lütfen... Söyleyeceklerimi unutmak istemiyorum''
''kusura bakma, devam edebilirsin'' diyerek kollarımı göğsümde birleştirdim.
''dediğim gibi Oğuz beyle kısa sürede olsa arkadaştık. İş için toplanmıştık ama Oğuz bey ile annenin arasında bu iş ortaklığı sırasın da yakınlaşma olmuş ve birbirlerine aşık olmuşlar'' şaşkınlığı mı görünce beni uyarma gereksinimi hissetti ''sakın bölme! Dinle'' dedikten sonra tekrar sözlerine devam etti. Bense şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım, bu söylediğinin gerçeklik payı ne kadardı? Diye düşünmeden edemedim.
''Oğuz bey ile annenin yakınlaşması kimsenin dikkatini çekmedi. Çünkü çok gizli saklı işlerini yapıyorlardı. Baban bile anlamıyordu ama ortada bir sıkıntı vardı ki, özür dileyerek söylüyorum; annen artık babanla birlikte olmuyor, onunla ilgilenmiyordu bile. Sadece sana gözüken mutlu aile tablosunu görmen için sergileniyordu koskoca evde. Bu bir müddet böyle devam etti. Ta ki bu işin sonu nereye gidecek diye birbirlerine sorana kadar. Bir plan yaptılar. Babanın hayatına bir kadın sokacaklar ve o kadında babanı baştan çıkaracaktı ve günün birin de o kadınla kaçıp gidecek seni ve anneni terk edecekti. Yalnız plan bununla kalmıyordu. Butik, ev, araba, yazlığınız yani kısaca tüm mal varlığınız annene kalması gerekiyordu. Bunu için de olması gereken tek şey babanın ölmesiydi''
''bir dakika! Sen ne..''
''lütfen Beyza! Evet babanın ölmesiydi. Yanlış falan duymadın veya annene iftira atmıyorum. Boş konuşacak kadar aptal değilim, her şeyin ispatı ve delili var'' dedikten sonra derin bir nefes alıp sırtını yasladığı sandalyeden çekip dirseklerini dizine yasladı.
''babanın aklını başından alacak kadın ben olacaktım. Beni seçmişlerdi ve bir hayli miktar para teklifi etmişlerdi. Bu işi niye girdim bilmiyorum ama kabul ettim işte. Görevim basitti. Babanı kendime aşık etmek ve onu bir gün sarhoş edip uçurumdan aşağıya yollamak. Baban uzun süredir kadınlardan uzak olduğu için işimi çok kolay hallettim. Zaten iş için görüşüyorduk, birkaç cilveyle peşime takılması zor olmadı. Biliyorum iğrenç bir kadınım ama herkes hata yapabilir. Babanı tanıdıkça işler değişmeye başlamıştı. Annenin böyle bir adamı neden bıraktığını anlayamamıştım. Babanı kendime aşık etmeye çalışırken, ben babana aşık olmuştum resmen. Fakat ortada bir anlaşma ve suç ortaklığı vardı. Geri dönüşü olamazdı. Babanı bir gün sarhoş edip çıplak fotoğraflarını çektim. Bunlar ileriki günler de senin babandan nefret etmeni sağlayacaktı. Öylede oldu. Bir müddet zaman geçti. Babanı artık tuzağa çekmem için bana baskı yapmaya başladılar. Dayanamadım. Babana olan aşkımı itiraf ettim. Duydukları şokunda ne tepki vereceğini kestiremedi ama beni affetti. Ne kadar onu ölümün ucuna götürmesem de buna niyetliydim ve bunun ağırlığı boynum da asılı kalmıştı. Artık işler değişmeliydi. Çarkı tersine çevirmeye karar verdik. Bu oyunu artık biz oynayacaktık. İlk olarak yeğeni mi seninle tanışmasını sağlayıp, yakının da olmasını sağladık. Amacımız seni korumaktı sadece. Ona kızma lütfen, seni gerçekten seviyor'' dedi ve yutkundu. Yutkunma sesini oturduğum yerden bile duyabilmiştim. ''arabayı uçurumdan yollayarak kendimizi ölü gösterdik. Cesetlerimizi bulmaya çalışan süre boyunca delil toplamamız gerekiyordu ve öylede oldu. Annenle Oğuz beyi tuzağa çekerek bir konuşmasını görüntüye aldık. Birkaç mesaj ve bana sunulan teklifin ses kayıtları da vardı. Bu deliller polisi ikna etmeye yeterdi. Polise gittik ve komisere her şeye anlattık. Ufak bir anlaşmayla her şey tatlıya bağlandı. Bütün konuşma dokümanları polisin eline verildi ve şuan annen büyük ihtimal gözaltında'' söyleyecek başka bir şeyim kalmadı sanırım. Aklına takılan bir şey varsa sorabilirsin''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON GÜVENİN SONU (TaMaMLAnDI.)
Mystery / ThrillerBeyza artık mezun olmuştu. Sınav streslerini atlatmış ailesiyle geçireceği tatilin hayaliyle heyecandan yerinde duramıyordu. Bilemezdi ki ansızın babasından gelen kötü bir haber ile hayatının altüst olacağını. Her gün bir başka yakınının güvenini ka...