3.rész

106 10 2
                                    

Amalia szemszöge:

Hát azt az esést látni kellett volna! Jó tudom, egy kicsit kárörvendő vagyok ...kicsit nagyon is! Heh...
Miután jól kifiguráztuk szegény Allinson-t,
a meki felé vettük az irányt. Amikor beléptünk egyből megbámultak , de nem nagyon hatott meg minket.Leültünk egy nagy boxhoz, rendeltünk , majd elkezdtünk dumálni.
A legjobban Ash-t érdekelte ,hogy hogyan is alakult a mi kis csapatunk:
-Hogy jöttetek létre?-Egy a tengernyi kérdéséből. Erre Amy válaszolt:
-Két éve , alapítottuk meg a bandát. Négy éve ismertem meg Allinson-t, utánna pedig egy Motionless In White koncerten találtunk rá a kis vörösre -mutatott rám- eltelt egy hónap, nem kerestük egymást, viszont amikor egy hangszer boltba elmentem Al-el ott találkoztunk újra, elkezdtünk dumálni, később együtt ebédeltünk ,meséltünk az álmainkról, és felvetettem ,hogy legyünk egy banda. -mondta belelkesedve.- Hónapról hónapra egyre jobban fejlődtünk, míg ki nem került az első számunk YouTube-ra. Utánna egyre többet raktunk fel, aminek meg lett az eredménye.- válaszolt, mi meg egyetértően bólogattunk.
-Miért pont Fallen Girls?
-Úgy voltunk vele , hogy keressünk egy adott pontot köztünk, ami mind hármónkra igaz.-válaszoltam- A bukott lányok mindannyiunknak az életünk egy sötét időszakára emlékeztet, amit mostmár bátran felvállalunk.-tette hozzá Allinson.

Fura visszagondolni, miken mentünk keresztül, nincs családunk, illetve van mostmár egy család vagyunk. Akármilyen hülyeségeken is veszünk össze, öt perc után kibékülünk. Sosem szerettük ,ha haragszunk egymásra.

Ezek után teljesen más dolgokról dumáltunk, például, hogy melyik a legjobb film, persze Andy rögtön rávágta ,hogy a Batman, ami tényleg jó film , de nekem az örök kedvenc Az útvesztő....

Allison szemszöge:

Imádtam,ahogy ott beszélgettünk,szinte egész délután.A srácokkal,már nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot,így teljesen felszabadultan tudtunk dumálni egymással.Sok olyan dolgot megtudtam róluk,amiről eddig fogalmam sem volt.Például azt,hogy Andy,még elég régen,egy rosszul sikerült koncert után fejbe akarta lőni magát,de szerencsére a többieknek sikerült közbelépniük,mielőtt még meghúzta volna a ravaszt.Ash mesélt kicsit a felnőtt filmipari foglalkozásáról,ami leginkább Liat érdekelte,engem már annyira nem.Persze,azért vannak elképzeléseim a dologról,de nem igazán foglalkoztat a téma.Amy és én egész végig oltogattuk egymást,ami a srácoknak láthatóan nagyon is bejött,ugyanis megjegyezték,hogy mi ketten elmehetnék komikusoknak.Nem tudom,hogy ez most dícséret,vagy inkább beszólás,de mindenesetre,igazuk van.Amy és én ketten együtt kész katasztrófa vagyunk.Ha pedig Lia is beszáll a szájhősködésbe,kitör a harmadik világháború.
-És,miért pont dob?Miért nem gitár,vagy valamilyen más hangszer?-Fordult felém Jake,mire én elmosolyodtam.
-Igazából,ennek van egy története-Nevettem fel halkan.-Már egészen kicsi koromban is érdeklődtem a zene iránt.Jártam gitárórákra,megtanultam zongorázni,és még egy csomó minden,de egyik sem kötött le túlzottan.Aztán,egy nap,amikor az utcán sétálgattam,belebotlottam egy hajléktalanba,akinek volt egy kisebb,dobfelszerelése,és azon játszott,egész álló nap.Ami furcsa az egészben,az az,hogy semmiféle pénzt nem fogadott el,elismerés gyanánt.Amikor megkérdeztem,hogy miért csinálja ezt,azt felelte,hogy..-A dobolás az életem.Ez az egy dolog maradt nekem,semmi más.Ha dobolhatok,boldog vagyok.És a boldogságot nem lehet megfizetni.
-Ez a férfi egyébként már nem él,viszont én teljes egészében emlékszem rá.Rendkívül inspiráló személyiség volt,és neki köszönhetem,hogy elkezdtem dobolni.

Amy szemszöge:

Ránéztem a telefonomra ami 8 órát mutatott.Mire megböktem Al oldalát.
-Mivaz-kérdezte mire csak én megmutattam neki az időt.
-Nyertem-kiáltotta nevetve Lianak.Én meg egy most mivan? nézéssel.
-Fogadtunk Liaval hogy ha a srácok kibírnak velünk egy órát akor bele ugrik majd a szökőkútba-Mondta Amin elkezdtem röhögni.Mikor a srácok felfogták hogy mivan ök is elkezdtek nevetni.
-Na de most vissza a Falleb Girlsre-Mondta Jake-Amy miért te énekelsz vagy hogy jött az hogy elkezdesz énekelni.
-Ez egy egész napos történet lenne de le lehet rövidíteni.Na szóval kiskoromban rengeteget énekelt nekem a dédim és tanított engem is énekelni.A nővéremet is próbálta rávenni erre de ő nem volt hajlandó énekelni.Pedig neki jobb hangja is van mint nekem.-Mondtam.
-És a gitárral mivan azt hol tanultad?- Kérdezte CC.
-Nem jártam gitár órákra ha erre gondolsz mondtam nevetve.Még beszéltünk egy kicsit majd mindkét csapat ment a szállására.Én még megfürödtem majd én is bedöltem az ágyba.Nem aludtam csak a telefonoztam.Megláttam ,hogy a nővérem kirakott egy új képet.Már megint máshol vannak.Most éppenséggel Németországban vannak valami bor fesztiválon.Már 5 éve nem beszéltem vele és nem is akartam.Kaptam helyette két idióta barátott.Nem sokára én is álomba szenderültem.Reggel elmenten a fürdőbe átöltözni.Lementem reggelizni.Rendeltem egy salátát meg egy epres turmixot.Megláttam Liáékat akik épp erre közeledtek.
-Jó reggelt-zengték egyszerre
-Reggelt-mondtam.Mire mind befejeztük az evést megcsörrent a telefonom.Ismeretlen szám ez volt ráírva.Felvettem
-Hallo?-kérdeztem bele
-Hello Amy én Andy vagyok.-Hallatszot a vonal másik végéről.

Fallen GirlsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant