Poglavje 3

40 12 0
                                    

Kaj se je dogajal med poukom se mi ne da pisat, ker ni bilo nič zanimivega. Po pouku me je na žalost čakal hišnik, da oddelam tisto uro. Mogla sem pometat dovoz pred šolo. Dal mi je metlo, šla sem na dvorišče in tam zagledala Žaka-fanta iz paralelke. Ima rjave lase, sivo modre oči in visoko postavo. Všeč bi bil marsikateri punci. Pogledal me je in se mi nasmehnil ,,torej bom s tabo pometal dvorišče,, čisto me je zmedel, zato mi je uspelo izjavt samo ,,kaj?,,in odgovoril mi je ,, ja tut jst moram oddelat uro mankanja,, nisem vedla, da bom imela sodelavca ,,aja...očitno morva začet,, pogledala sem proti vratom, kjer je stal hišnik in naju grdo gledal. Zasmejala sva se in začela pometat. Nekaj časa sva bila nerodna, potem pa sva se uskladila-jaz sem pometala, on pa je odnašal kamenčke, listje in smeti. Vmes sva se se pogovarjala. Prav zabaven je. Končala sva predčasno. Šla sva do hišnika in povedala, da sva pač prej končala. Dovolil nama je, da greva prej domov. Ker sva imela doma blizu, sva se odpravila skupaj domov. Karnaenkrat me vpraša, če bi šla z njim na sladoled ( ) uporabil je te besede ,,zdej mam jst še neki časa pred košarko in ti si prijetna punca...bi šla na sladoled?,, pridrdila sem ,,ja,, in res sva šla na sladoled. Seveda sem si zbrala čokolado . Vsedla sva se in se pogovarjala o vsem mogočem-od muzike do šole do igrc, da vicev ne pozabim. Imela sem se res lepo, žal pa sem mogla kmalu iti, saj sem imela trening. Poslovila sem se in šla domov. Imeli smo enega tistih izrednih treningov. Po treningu sem hitro naredla dn in šla spat. Naslednji dan se je vlekel kot nevem kaj, saj sva bili z Niko v veliikem pričakovanju. Ko ga je bilo končno konec še spat nisem mogla-spet zaradi pričakovanja. Zjutraj sem mogla zgodaj vstat, saj je bil dan, ko GREMO NA MADŽARSKO!!! Za prtljago mi ni bilo treba skrbet, saj sem jo pripravila že prejšnji dan. Ob prbl. 7-ih sem prišla na kraj, kjer smo se zbirali. Čez nekaj časa smo z avtobusom ,odrinili, proti madžarski. Bilo je tako lepo-prepevale smo, se smejale šalam in poslušale muziko. Čez nekaj časa smo prečkali mejo med Slovenijo in Madžarsko. Imeli smo postanek na vsako uro. Že drugič smo se ustavili, jaz pa sem šla poiskat wc. Rekli so mi, da je nekje za bencinsko črpalko. Tavala sem okoli, ko pa vidim...

Priča umoruWhere stories live. Discover now