4.😍

117 10 1
                                    

Bella nem csak hogy a nevére nem emlékezett, de már azt se tudta merre áll az arca. Egyetlen elfoglaltsága az volt, hogy a szobájában lévő 7 lámpát és 3 fény füzért fel-le kapcsolgatta.
-Bella!- hallotta FŐHŐSnőnk apja hangját. (Közben rájött, hogy Bellának hívják.)
-Elfogyott a sör! Légyszíves ugorj le a falú végi CBA-ba!
Bella ahelyett hogy felállt volna, egy kisebb lendület vétel után, legurult az ágyáról, majd rá a szőnyegre, majd át a szőnyegen, majd le a szőnyegről, majd ki az ajtón (egy kicsit megdöccent mikor áthaladt a küszöbön), majd a folyosón végig, és le a lép csőkön. Bum dur aaaaa! (ilyen hangja volt). Végül neki apjának, de föl nem állt, csak kicsórt néhány dollárt a zsebéből és folytatta útját ki az ajtón.

                               ***

Vodka egy átlagos fekete-fehér foltos tehén volt. Napjai nagy része azzal telt, hogy a rét zsenge, friss hajtásait ropogtadta mint társai. Csak hogy Vodka más volt. Az ő agyán, olyan gondolatok futottak át, hogy az felért a kétlábúkéval. Éjszakánként míg a többiek aludtak, ő kérődzve a hulló csillagokat számolta és tűnődött, hogy mi az élet értelme.
Persze az ő különleges agya sem volt elég fejlett ahoz, hogy óránként visszafogja az anyag cseréjét.

                                ***

Na szóval! Bella csak gurult és gurult és gurult, egészen a sarki CBA-ig. Ott végre úgy döntött, hogy feláll és bemegy. Részletezhetném hogyan haladt el a tejespolc mellet, és hogy nennyire nehéz volt neki nem venni vagy 5 db nyalókát és hogy milyen rögös utakon érte el a hűtött söröket, de nem teszem mert gonosz vagyok. Ez van, bekell érnetek ezzel.
Ott tartottam, hogy semmi részletet nem mesélek a boltról, és arról hogy ott mi folyik.
Milyen bolt?
Te se tudod?
Háaát kár.....ez van.
Bella rádöbbent, hogy elfelejtette a hazafelé vezető utat, így elindult a halál erdejének 101%-osan biztonságos útján.

                               ***

Vodka, egy még ismeretlen állat hangjára lett figyelmes. Felkapta busa fejét, és a kitaposott ösvényt kezdte figyelni. A bokorból hirtelen egy lompos hajú, összetépett rózsszín (Team Edwardos) pólós kétlábú ugrott ki . Vodka kiköpte a rét zsenge friss hajtásait, és az idegen felé indult. Az is megfordultn, és elindult Vodka felé.
Ahogy egymás szemébe néztek láttak valamit, ami a világ minden kincsénél többet ér.
SZERELEM VOLT ELSŐ LÁTÁSRA!!!!

@Bogarka_total

Twilight Fanfiction Level 1000Место, где живут истории. Откройте их для себя