Vasilița rămâne fără cuvinte.
Nina se uită la Vasilița și bufnește de râs.
-Și ti radz, fa!
-Nik... Prosta nu pot să cred că l-ai întristat așa de tare pe Jimin cel mai popular băiat din școală!! Looool!! Superi popularii Jituța Sărmăluța!
Jimin auzind porecla, lovește cu pumnul într-un copac.
Nina rămâne surprinsă ca și cum l-o văzut pe Justin Bieber nervos.
-Nifigasibe!!!! Ai grijă să nu distrugi copacul ca în Moldojica noastră nu-s mulți copaci.
-Shut up! îi răspunde nervos Jimin.
Vasilița se uită la Jimin cam confuză. Aceasta nu prea înțelegea de ce o apără Jimin mereu? Deși iși dădea seama că Jimin o place, ea totuși nu se gândea la faptul că Jimin o respectă foarte mult și de aia e o proastă.
Jimin se uită la Vasilița, dar își întoarce brusc ochii de la ea și pleacă.
- WTF? Și-i cu viața lui? L-o pălit în cap fata șeia bolnavă de pe twitter Xiaxue matincă, scoate niște ipoteze stupide și deloc amuzante Nina.
-Ha HA! am uitat să mă râd! îi răspunde Vasilița.
-Da băi serios! Și-i cu viața lui? So supărat de la un cuvânt. Parca îi un copkil di 2 ani, dar tari săxi.
-Da! Și om se supără de la cuvintele mele? Se întreabă Vasilița.
-Pfff. Normal că eu. Ladna. Hai la școală.
-Eiiiiii! Ni-i așa lene. Amuș as vină Tolik și as ne facă lecții de ale ei.
-Tolik îi normală fa! Și-i cu tini! Îi răspunde agresiv Nina.
-Da! Da! Fix!
Fetele se duc la școală.
Cum de intră în clasă îl văd pe Jimin cu o carte în mânâ citind.
Nina se apropie de dânsu și-l sperie de tresare.
Jimin se enervează și aruncă cartea peste geam și lovește cu pumnul în masă de tremurală clasa.
-Shit! I hate you!!!
Nina se sperie de dânsu si se așează cuminte în bancă.
Jimin iese în curtea școlii să ia cartea care a zvârlit-o de la etajul 3. Acolo o vede pe Vasilița care îl țintește cu ochii ei albaștri visători la sarmale .
Vasilița se apropie de dânsu, dar acesta o ignoră și se duce în clasă. Ea se uită striomna la dânsu, dar totuși îi este totuna de dânsu.
-Ei lasă! Nu-i nimic. As ii treacă. (Da peste 30 de ani)
Vasilița intră in clasă și acolo il vede pe Jimin în ultima bancă citind niște cărți și fiind foarte tăcut cu alții. Oricum ei ii era po-fig.
Dupa ore, Nina si Vasilița se gandesc la un plan secret, dar planul lor secret era așa de nesecret, pentru că vorbeau cu o voce ridicată de se auzea pănă la stație.
-Băi! Eu am o idee hai să ne pricălim de dânsu, îi propune Vasilița.
- Fa! Și iar eu să ajiung di jină?
-Ei nu-i nicâ. As ne distralăm.
-Dar cum vrei sa te pricălești?
-Așa tipa eu ii spun că il iubesc, iar apoi as îmi bat jioc de dânsu.
-Tu ești proastă? As îl superi!
-Nu-i nimic! Da și te-ai îndrăgostit? (Sarcasm? Aha aha)
-Nu! Îi frumos, dar nu vreu să fiu cu dânsu! Prosta tu iar as mă invinui.
-Nui nimic, fa! Tăt as fie chiki piki!
Fetele se pregătesc sa facă față planului. Nina o învată pe Vasilița puțină actorie.
După vreo 50 de min. de idei și tăt și mai este, fetele îs gata de o superpricăleală.
(Nu se va termina cu bine.....)To be continued.