Vynořila jsem se z krbu na Malfoy Manor,kde už na mě čekal Scorpius.Ihned ke mě přistoupil a vroucně mě políbil.
,,Moc ti to sluší,"řekl a přeměřil si mě zvláštním pohledem.Aby taky ne,ta sukně byla dost krátká a já se začervenala.
,,Kde je Albus?"
,,Přijede až odoledne.Jeho rodiče chtěli,aby doma počkal na výsledky NKÚ."
,,Aha."
,,Annie,vítám tě,dáš si čaj?"přiběhla paní Malfoyová.
,,Dobrý den.Děkuji,ráda."
,,Abych nezapomněla,v kuchyni na vás čekají dopisy."Pak odešla a my ji následovali.
,,Dobrý den,"ppzdravila jsem,když jsme vešli do kuchyně.Seděla tam už všichni Malfoyovi.
Pozdravili mě a pak se opět začali věnovat svým věcem.Se Scorpiusem jsme se posadili a ihned vzali do rukou své obálky.Byla jsem nervózní.I Scorpius s otevřením otálel.
,,Jak myslíš,že jsme dopadli?"
,,Určitě dobře,ale to se nedozvíme,dokud to neotevřeme,"řekla jsem a opatrně otevřela obálku.Na tváři jsem měla menší úsměv.Dopadlo to lépe,než jsem očekávala.Scorpius si oddechl.
,,Nadočekávání z dějin,ale to se dalo čekat.Jak jsi dopadla ty?"
,,Dobře,"řekla jsem.Koukl se mi přes rameno.
,,Tomuhle říkáš dobře?Řekl bych,že takové výsledky nemá ani půlka Havraspáru."
Usmála jsem se.Odpoledne dorazil Albus a měl stejné výsledky jako Scorpius.Teptve teď začala ta pravá zábava.Celé odpoledne jsme blbli na zahradě,jako malé děti.Skončilo to vodní válkou u jezírka (nebo spíš jezera).Byly jsme celí promáčení a vysmátí.
,,Kdy uděláme tu přespávačku pod širákem?"
,,Dnes?"
,,Ro je skvělý nápad.Stejně jsme celý den venku,tak proč tu nezůstat i přes noc."Roztáhli jsme si deku a spací pytle.Hlavy jsme měli u sebe,aby jsme si mohly povídat.Což jsme taky dělali dlouho do večera.Neviděli jsme se sice jen 2 týdny,ale chovali jsme se,jako kdyby to bylo 20 let.
Spát jsme šli až kolem půlnoci.Za chvíli jsem uslyšela,jak kluci klidně oddechují.Já se ještě dlouho dívala na hvězdnou oblohu,než se mi začala klížit víčka a ponořila jsem se do klidného spánku....
Ahoj.
Dnes je kapitola krátká..příště to snad bude lepší.Mějte se hezky😃
marrta20