Cześć! Może zacznę od tego, że nie był to zwykły dzień. Był inny niż te wszystkie. Zaczęło się jak zawsze, nudna podróż do szkoły i sam pobyt w tym jakże obrzydliwym miejscu nazywany potocznie szkołą. Obraźliwe słowa w moim kierunku od strony byłego przyjaciela i jego paczki. Przerwy spędzane w samotności. Gdy skończyła się lekcja historii podszedł do mnie on Adam. Chłopak który był taki wyjątkowy i miał tyle pięknych dziewczyn do okoła siebie. Piękne duże niebieskie oczy, włosy brązowe ułożone w jedną stronę,wysoki, wysportowany, 18 lat, grał w miejscowym zespole Rockowym.
- Cześć jestem Adam- powiedział swoim pięknym czułym głosem.
- Jestem Sophie- ledwo co wydusiłam z siebie dwa słowa.
- Miała byś może ochotę pójść ze mną na koncert ? - był na prawdę uroczy jak o to pytał.
- Jasne, tylko kiedy ? - chyba się zakochałam
- W ten piątek o 17:30 bym wpadł po ciebie. - zapytał z niepokojem.
- Oczywiście - jak bym mogła mu odmówić.
- To do zobaczenia później.
- Cześć - powiedziałam tak zdezorientowana całą tą sytuacją.
I wtedy przyszedł on, koszmar moich całych lat liceum. Alek, nawet nie wiem dla czego tak mnie do niego kiedyś ciągło. Jesteśmy przyjaciółmi, ale raczej nie byliśmy nimi już od 2 lat. Popełniłam wiele różnych błędów, a on był już błędem całego mojego życia. Zwykły dupek który tak po prostu mnie wykorzystał. Wiedziałam co będzie się działo, że jego krzyki i obraźliwe słowa już na mnie nie działają. Dobrze, że Adam był blisko i mógł mnie przed nim obronić. I wtedy zaczęła się kolejna masakra.
-----------------------------------------------------------------
Hej jeżeli dotarłaś aż tutaj to wiedz, że jestem Ci bardzo wdzięczna i wiele dla mnie znaczy, że chociaż ktoś przeczytał moją opowieść 💕
CZYTASZ
Inna Niż Wszyscy
Teen FictionOpowieść o życiu Sophie i jak bardzo zmieni jej się życie gdy pozna Adam miłość swojego życia. Do czasu aż ktoś im nie po krzyżuje planów.