❤ Μερια Emily❤
"Κοριτσια" ειπε για ακομα μια φορα η κοπελα και μας πλησιασε με ενα χαμογελο ως τον ουρανο.
"Ξαδερφη" ειπε η Sophia...
Εγω ειχα μεινει..δεν ειπα τιποτα απλα κοιταγα την Olivia και περιμενα να εξηγησει η ιδια πως βρεθηκε εδω.
" Emily και Sophia.. μαντεψτε ποια ηρθε να μεινει στο Riverdale."ειπε με χαρα.
"Να φανταστω εσυ;" την ρωτησα και κοιταξα την Sophia.
"Αληθεια δεν ηξερα τιποτα" μου ειπε η Sophia και εδειξε την Olivia.
"Ρε κοριτσια τι παθατε..??"ειπε η Olivia.
"Τιποτα δεν παθαμε απλα δεν το περιμεναμε...δεν ξεραμε οτι θα ερχοσουν" της ειπε η Sophia.
"Ναι..ειπα στην μαμα σου να μην στο πει" ειπε και ξαναχαμογελασε..
Για μερικα λεπτα κανεις δεν μιλησε μεχρι που η Sophia να παρει τον λογο..
"Δεν παμε να καθισουμε πουθενα με πονανε τα ποδια μου" ειπε και ετσι εμεις οι τρεις πηγαμε σε ενα παγκακι λιγο πιο περα απο εκει που ειχαμε συναντηση την Olivia.
" η Crystal που ειναι?" Μα ρωτησε οταν πια ειχαμε καθισει .
"Θα ερθει σε λιγο" της ειπε η Sophia και μετα η καθεμια κοιταγε οπου εβρισκε...
Εγω κοιταξα το προαυλιο και αμεσως τα ματια μου εντοπισαν τον William..και δεν ηταν μονος...στα ποδια του καθοταν η Sara.
"Ποτε τα εφτιαξαν αυτοι;" ρωτησε η Olivia.
"Δεν ξερω" της απαντησα και χαμογελασα ψευτικα..
Αυτη αμεσως με αγκαλιασε και το ιδιο εκανα εγω...χαιρομαι που ηρθε.
"Δεν ειχει αργησει λιγο η Crystal;" ρωτησε η Sophia μετα απο λιγο και κοιταξε το κινητο της..Η αληθεια ειναι οτι και εγω αυτο σκεφτηκα τωρα..ποσα πια ηθελε να του πει..αυτος περιμενε ενα ναι ή ενα οχι....
"Νομιζω θα βγαλει την οργη που ειχε αυτους τους τρεις μηνες" ειπε η Sophia και εγω κουνησα καταφατικα το κεφαλι..αυτο ηταν το μονο σιγουρο απλα διαλεξε το λαθος μερος..
" Τιιι;;... η Crystal δεν τα εχει πια με τον Taylor...δεν ειναι ζευγαρι;" ειπε σοκαρισμενη και κοιταξε μια εμενα και μια την Sophia.
"Ναι εδω και τρεις μηνες" της ειπε η Sophia και μετα ξανακοιταξε το προαυλιο.
"Μπα γιατι;" μας ρωτησε.
"Φιλησε την π****" της ειπα και κοιταξα με οργη την Sara.
"Κατι ηξερα και ηρθα" ειπε η Olivia.
"Εγω αν ειμουν στην θεση σου θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα να ερθω" της ειπα..
" τωρα ηρθα και δεν αλλαζω γνωμη." Μας ειπε και σηκωθηκε πανω.
"Που πας;" την ρωτησε η Sophia.
"Εχω μερικες δουλιες να κανω" ειπε και προχωρησε προς το κτηριο.
"Το περιμενες οτι θα ερχοταν η Olivia;" με ρωτησε.
"Μπα...αυτο πραγματικα δεν το περιμενα" της ειπα..
"Ωραια τουλαχιστον θα εχω την ξαδερφη μου αυτη την χρονια " ειπε
"Θα τους κοιτας για πολυ ωρα;" με ρωτησε η Sophia μετα απο λιγο.
"Δεν κοιταω αυτους" της ειπα και την κοιταξα εντονα.
"Ποια λεει ψεματα στην κολλητη της;" με ρωτησε.
"Εγω" ειπα και σηκωσα ψηλα τα χερια μου..ισως αν του ειχα μιλησει να ειμουν εγω στην θεση της Saras.
" μαλιστα" ειπε η Sophia και ηρθε μια θεση κοντα μου..
" θα το παλεψουμε μαζι" μου ειπε και κρατησε το χερι μου..
Και τοτε διπλα μου ηρθε και εκατσε η Crystal..Δεν μιλησε καθολου απλα κοιταγε το κενο.
"Του μιλησα" ειπε μετα απο μερικα λεπτα..
"Και;" την ρωτησε η Sophia..
"Ακουστε..." ειπε και αρχισε να μας λεει τα γεγονοτα.
CZYTASZ
RIVERDALE
Dla nastolatków•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...