1

154 11 8
                                    

Pov Leyla:
"Tuuutuuuutuuuutuuuutuuuutuuuut" het irritantste geluid blijft maar doorgaan. Oeff ik sta uit Mn bed en gooi het ding de gang op, nou daar ben ik ook van af. Trouwens ik ben Leyla, ik ben 17 jaar oud en zit in mijn laatste jaar van gymnasium, ik heb 2 broers Achraf en Nouafel ze zijn beide 19 want ze zijn tweeling en dan natuurlijk mijn lieve ouders Mohammed en Senae. Ik heb zelf een bos donkere krullen en lichtbruine ogen, ik ben rond 1,60/1,65 en heb een tintje, nou back to real life. " wat sta je als n debiel naar de plafond te staren ga opstaan ofzo" hoor ik nouafel ineens zeggen." En jij dan Izan ga ga trouwen ofzo" ik gooi de deur dicht en loop mijn badkamer in. Snel neem ik een douche en was ik mezelf gewoon mijn dagelijkse routine. Omdat het nog maar net april is pak ik een zwarte skinny, beige top en een beige lang vest. Ondertussen zet ik mijn krullen in model en kleed ik me om. Ik doe een beetje mascara op en smeer concealer onder mijn ogen en Off we go. Beneden zie ik mijn mama al in de keuken ontbijten." Salam hbiba" Sbah elghir" ik geef dr n kus en samen ontbijten we." Is papa al naar werk?" Ja hij is al met Ibrahim gegaan" Ah Safe" Ibrahim is namelijk de vader van mijn beste vriendin Nour , samen zijn zij de baas van het advocatenbureau dat ze hebben. " maak die varkens boven wakker schat die komen ook nooit uit hun bed" ik begin te lachen en ren naar boven, voorzichtig maak ik de deur van achraf's kamer open. "A BOIZAN WAKKER WORDEN DENKJE JE HEBT N LEVEN ZONDER SCHOOL ZONDER SCHOOL GEEN HELD GEEN VROUW A IZAN OPSTAAAAAAN" schreeuw ik springend. Hij duwt me van zich af en ik hoor m iets mompelen van Kowed laat me slapen. Ewa als dat niet werkt.. PLATS een beker water in zijn gezicht " Yallah zied opstaan". Ik loop de gang op onderweg naar naoufel's kamer maar die is al wakker geworden door mijn kabaal waarschijnlijk😂. Ik loop even naar mijn kamer en spray lady million op, ik pak mijn schooltas en neem een sprintje naar beneden wanneer ik de tijd zie, Wayema 10 min en de tram doet er kwartier over denkmaar dat ik optijd kom. Ik trek gauw mijn adidasjes aan en sprint naar het tramstation.

Eenmaal aangekomen op school zie ik dat het al 8:30 is dat betekent dat ze al 20 minuten zijn begonnen, dan kan ik dit uur toch maar beter skippen ik sta een 9 vr Frans en dat wijf maakt iedereen para daar. Ik loop naar mijn kluisje en pak de boeken vr de volgende lessen, in her halfuurtje maak ik snel mijn huiswerk day ik thuis niet heb gemaakt en loop dan naar mijn lokaal. " heeeey zine" Ewaa skatjeh" groet ik Nour terug." Waar was madame t eerste uur" ik kwam veel te laat weer" is ook iets nieuws zeg" ha ha ha" samen lopen we naar het lokaal." De normale mentorplaatsen Aub!" Pfff ik ga weer vooraan zitten naast een of andere nerd.
Wanneer de zoemer gaat loop ik gelijk naar Nour." Waar zit iedereen man elke maand hebben ze andere plek" ik zie ze " Nour wijst naar onze vrienden en samen lopen we naar ze toe. Onze vrienden groep bestaat uit Yassine, Ibtissam, Rania, Youssef, Adam, Nour en mij. Ik geef de meiden n kus en de jongens onze handshake. " eeeh laatste uren vallen allemaal uit" zegt Adam. Met Adam ga ik eig niet zo erg om maar ik moet jullie bekennen hij is wel echt een mooie jongen Damn, mooi opscheertje groene ogen en getint maar als je hem ziet Wollah je ogen vallen eruit. " kom stad" stelt Rania voor." Maar ik ben met tram gekomen" je kan wel achterop scooter van iemand. " Ik heb afgesproken met Nouafel dus ik ga richting daar" Yassine zeg dan tegen hem dat ie even mijn rolluik naar boven zet en het raam open maakt" Safe zal ik doen" Shokran". " wie gaat nog mee?" Ik ga met Nour al langs nagelsallon ik kom nog wel langs deze week oké?" Zegt Ibtissam." Is goed schatt". Youssef, Adam, Rania en ik lopen het schoolplein uit." Maar hallo hoe gaan we dan. " ik ben met de auto jullie kunnen mee" oh ja is goed". We stappen Adam's auto in onderweg naar de stad. Achterin bestudeer ik Adam, dat het me nu pas opvalt hoe mooi hij is🤦🏽‍♀️. Ineens kijkt hij via de spiegel naar mij, ik bloos en kijk weg. Wauw Leyla weer goed gedaan.

Pov Adam:
" jullie kunnen bij mij in de auto" oh ja is goed" zegt Leyla verlegen. Leyla is echt een mooi meisje Wayow. Haar gezicht alleen al en dan hebben we het nog niet over haar lichaam gesproken... Echt raar dat het me nu pas opvalt ik had nooit echt oog voor haar." Hallo Monk let op de weg" hoor ik Rania ineens schreeuwen naast me." Ik zie in de spiegel dat ze naar me kijkt dus ik kijk terug. Ze krijgt gelijk rode wangetjes en kijkt weg, wat is ze schattig als ze bloost. Mohim we stapten auto uit en liepen de HFC in en wie moet daar nou net zijn... Nirmine mijn ex Oeff.

Pov Leyla:
We lopen richting HFC en pakken een plaatsje. Adam doet al de hele tijd afwezig." Adam is er wat?" Hmm?" Of er wat is" Uh nee nee ik ga even Uh opstaan ik kom zo" wat heeft hij ineens" zegt Rania." Ewa niet zo stressen je moet stressen over wat je gaat eten zoooveel keuze" zegt Youssef ineens." Jij spoort echt niet maak je je geen zorgen over je vriend ofzo" Ewa hij heeft Nirmine daar zeker zien zitten" wie is Nirmine?" Zijn ex oef k haat haar je weet niks" vertel" nee ik vertel het je nog wel of vraag t Adam zelf" zeg gewooooon" en net kom Adam zitten." Wat wil je weten Leyla?" Uh nee niks wat gaan we bestellen?" Zeg ik om van onderwerp te veranderen.
Na het eten besluiten we om te winkelen." Wij gaan even de douglas in zien we jullie Dalijk?" Ja app me maar" zegt Adam." Dat zou wel fijn zijn met een nummer ja" geef me je telefoon" hij zet zichzelf erin als *mooiste liefste adam van de wereld*. Lachend loopt hij weg met Youssef, oooh wat is die mooi als die lacht. Maarja genoeg vissen in de zee he😂.

Na een leuke middag in de stad zeg ik tegen iedereen gedag en ga ik samen met Rania naar huis. " hallo is iemand thuis?" Roep ik." Home aloneeee" roept Rania blij. Ik kleed me snel om in een joggingsbroek en topje aangezien ik toch maar met Rania ben. " leg ff eten klaar dan maken we hw af".
" Hehe eindelijk"Rania blijf slapen" ik Weet niet wat jij denkt maar we hebben gewoon school morgen" pfff oké dan blijf wel tot laat dan doen we filmavond ja?" Top " . We ruimen onze boeken op en ik gooi een pyjama naar Rania. " kom naar appie zo " ja ik kleed me ff om" ik trek een vest boven me topje en stap in mijn givenchy instappers. " wel 1 probleem he er zijn geen scooters hier want Youssef en Nouafel zijn weg". " ja we wachten wel of lopend ofzo". Als de deurbel gaat ren ik naar beneden. Huh? Wat doet Adam hier." Hey" Hey je was je tas inn mijn auto vergeten" oh dankjewell" en ik weet trouwens waar je woont omdat ik bevriend ben met je broers dus niet eng denken" nee nee tuurlijk niet Hahaha" oké is goed tot morgen" Bye". Nou dat was awkward." Wie was daar" Adam" oeeeehh" hij kwam me tasje brengen sukkel" Hahahaha jaja kom we gaan".

Wat vinden jullie tot nu toe van het boek? Moet ik doorgaan of niet? Let me know in de reacties

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 25, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Nothing is foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu