#truestory
Okay cerita dia camni , time tu kawan baik aku nama dia Yana ajak aku balik kampung dia. Aku dengan Yana ni memang rapat gila lah sebab mak ayah aku dah kenal mak ayah dia.
Dia ni kawan since darjah 2 so yah ofc lah rapat. Okay disebabkan kitorang dah rapat sangat² mak aku pun bagilah kebenaran balik kampung dia selama seminggu.
Anyway time ni umur aku maybe darjah 4 or 5 lah sebab aku tak matang lagi perangai pun childish lol.
Kampung dia kat Melaka , hm tak silap aku aku gi sana naik LRT then tak ingat turun kat mana pastu kitorang sambung naik kereta makcik dia.
Sejujurnya since dalam LRT aku dah tak tahan nak kencing but u know lah aku ni pemalu dulu HAHAHA so aku diam je lah.
Dalam otak dah set au kalau sampai kampung dia aku nak terus masuk tandas nak kencing. Ingatkan dh nk sampai rupa rupanya lambat lagi.
Mak dia siap pesan camni lagi dalm kereta " haa tidur lah dulu , ni lambat lagi nak sampai " so aku pun tidur je lah nak bagi hilang rasa nak buang air.
Then tetiba aku tersedar sebab kereta macam nak parking. Aku bangun tengok lah sekeliling tengok² aku ada dalam hutan and kat depan aku ada sebuah rumah kayu yang besar.
Dah masuk dalam , angkat barang letak kat depan TV pastu aku cakap kat Yana tandas mana? Then dia kata kat belakang aku pun jalan je lah terus sampai belakang sebab rumah kayu ni panjang.
Jalan punya jalan aku pun jumpalah tandas dekat ngan dapur. Aku pun masuk lah sebab tak tahan nak kencing. Aku masuk tengok atas ada macam lubang² udara? HAHAHA means tak tertutup.
Aku pun dah seram sejuk , time nak bukak zip seluar jeans tu seluar aku buat hal sebab tak boleh bukak. Ya Allah menderitanya aku time tu dah lah tengah takut dengan tak tahan nak kencing pastu seluar pulak buat hal.
Seriously aku kata time tu aku dah nak nangis sebab tak tahan nak terkencing , dah nak terkeluar dh do sebab dah bape jam aku tahan.
Then try punya try still tk boleh bukak then terdetik dalam hati nk usya lubang² kat atas tandas tu u know what? Aku nampak pontianakkk! Gentle tak tipu.
HAHAHHA aku tk tau lah tu apa aku main ckp je pontianak sebab rambut dia panjang tutup muka then dia macam tengah baring meniarap kat atas bumbung then usya akuuu!
Aku pun apalagi terus lah bla , rasa nak kencing terus hilang sebab takut gilos HAHAHA aku terus diam gi depan then tengok Yana tengah susun tilam depan TV.
Malam tu aku tido kat hujung sekali means tepi pintu Dan malam tu tidur aku tak aman dan tak nyenyak sebab asyik teringat benda tu.
The end.
Aku tak tau lah apa yang aku nampak tu betul ke tak atau itu hanya khayalan semata mata.
Tapi tak mustahil kalau apa yang aku nampak itu betul kalau Allah memang nak aku nampak benda tu.
Apa yang terjadi pasti ada hikmahnya, hehe mungkin sebab aku tak baca doa sebelum masuk tandas / sebab aku tahan kencing. HAHAHA.
Selamat malam, tidur lena ye kawan²
ASSALAMUALAIKUM ツ
YOU ARE READING
CREEPY PASTA MALAY ( short story )
Horror- Cerita seram | hantu | horror | creepy berdasarkan pengalaman aku dan kawan² aku yang lain. - Baca waktu malam baru dapat feel aura seram dari buku ni. - Aku pun rasa seram masa tulis cerita ni sampai bulu roma aku menegak, tapi sebab bosan aku...