Teen wolf 1.bölüm

17 0 0
                                    

Önsöz

Kelimeleri boş yere harcamayacak kadar çok seviyorum

Merhaba!Benim ismim scott.Babam ben çok küçükken bizi terk etti.Annemle beraber yaşıyorum.Bir gece en yakın arkadaşım stailes ile ormanda geziyorduk.Bir ceset varmış.Ama ilginç olan tarafı cesedin sadece yarısı bulunmuş diğer yarısını arıyorduk.Ararken stailesin babası geldi babası şeriftir.Ben saklandım.Şimdi sadece ben vardım.Aramaya devam ettim bi anda kadını gördüm gözleri açık ölmüştü her taraf kan olmuştu.Çığlık atıp kaçtım.Kaçarken bi ses duydum arkama baktığımda üzerimden bir sürü geyik geçti çok korkmuşlardı sanki ardından kurt geldi bana pençe attı ve kaçtı bu hayvanı internetten okumuştum bu bir alphaydı kurtların en güçlüsüydü arkaya doğru giderken bir adam önüme çıktı.Merhaba ben Derek! Bu adamın ailesi 8 yıl önce yangında ölmüştü.Derek beni alıp ilginç biryere götürdü ve anlatmaya başladu; "dün akşam seni bir kurtadam ısırdı ve o kurtadam sürümüzün em tehlikelisi alpha!sen ve ben betayız o bizden 100 kat daha güçlü o yüzden sana nasıl iyi bir kurtadam olucağını anlatıcam"

Ben:"buna inandığımı sanmıyorsun değilmi hem sen mi öğreticeksin"

Derek:"yakında bana inanacaksın çünkü ben doğuştan kurtadamın oysaki sen ısırıldın"ardından pençesini ve dişlerini çıkardı artık inanıyordum.Okula yeni bir kız gelmişti adı Alison du çok gzl bir kız ondan hoşlanıyorum.Stailes te lydia dan.Galiba kurtadam içgüdülerin çalışmaya başladı duymamam gereken şeyleri duyup görmemem gereken şeyleri görmeye başladım.Bu sırrı sadece stailes biliyor.Ve sonunda alisonla çıkmaya başladım galiba onada sırrımı söylemek zorundayım çünkü onu çok seviyorum.Bu arada stailes ve lydia yakınlaşmaya başladı.1 Yıl sonra lydia nın sevgilisi gitmişti biz artık alison ben stailes ve lydia yakın arkadaştık hepsi sırrımı biliyordu.Ben kurtadamdım alison çok iyi bir okçuydu stailes her gizliyi çözüyordu ve bizim yapamadığımız şeyleri yapıyor lydia da sanırım bir ölüm perisi gitmek istediği yere giderken başka yerde buluyor kendini ve cesetleri hep o buluyor ayrıca çok yüksek bir çığlık atıyor.Bakalım bunların sonunda ne olucak.Alphayı öldürdük jakson bir kanimaymış onuda yendik bakalım sıradaki katil kim??

Bu bölüm biraz kısa oldu ama devamı gelicek...😝😝

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Teen wolf 1.bölümWhere stories live. Discover now