Седяхме на поляната под нощното небе и гледахме звездите хванати за ръце.
-Винаги ще бъда до теб Мин Йона.-Усмихна се момчето към мен.
-Обещаваш ли?
-Обещавам. Знаеш,че никога не бихте излъгал Йона.-Целуна ме по челото.
-Знам.-Аз се подсмихнах леко.-Аз ще те чакам докато се върнеш от Америка.
-Обиачм те Мин Йона.-Двамата се целунахме.
-И аз.-Добавих с лека усмивка.
На другия ден той замина,аз го чаках...чаках го цели 9 години, но той така и не се появи.
Последно го видях на 10 годинишна възръст.
Оттогава не се бях срещала с други момчета и не съм имала връзка.
-Йона!-Извика ме мама.
-Да мамо.
-Довечера ще ни дойдат гости ще ми помогнеш ли да разчистя.
-Разбира се. Кой ще идва?
-Ким Джи На и Ким Уанг Со.
-Тези имена са ми познати.Чакай малко!Това са родителите на Ким Таехюнг!
-Да.-Отговори мама.
Очите ми грейнаха от щастие, сърцето ми започна да тупти весело.
-Най-накрая той се върна за мен.-Помислих си,но тогава грешах.
Изчистих от до цялата къща и след това отидох да се изкъпя.
Накъдрих косата си и се гримирах, облякох черно-бяла къса рокля.
След това слязох долу.
-Ехе дъще какво толкова си се наконтила,всякъш великата кралица ще идва.-Рече татко шеговито.
-Така искам.-Врътнах глава настрани. След няколко минути се звънна на вратата,аз изтичах да я отворя и тогава го видях.
Моята любов ,моето слънце стоеше пред мен.
Усмихнах се широко.
-Здравей.-Погледах го срамежливо.
-Здравей.-Той ме погледна, след това погледна настрани.
-О Мин Йона много си пораснала.-Усмихна ми се майка му и ме ощипа по бузите.
Незнам защо винаги го правеше тази жена.
-Добре дошли.-Поздравих ги и ги поканих вътре.
След като се нахранихме с Ким Таехюнг излязохме на двора.
Той ме погледна,но като че ли нещо в него се бе променило.
От него лъхаше студенина,а погледа му бе спокоен и празен.
Ким умееше да прикрива чуствата си,едвам успявах да разбирам винаги какво му е.
-Мин Йона дойдох да ти кажа,че вече може да спреш да ме чакаш.
-Какво говориш?-Изненадах се от думите му.
-Съжалявам Йона,но вече нямам чуства към теб.-Той ме прониза право в сърцето с неговите думи.
-Какво?Таехюнг моля те кажи,че това е шега.Ти ми обеща. Никога не нарушаваш обещанията си.-Аз се просълзих.
-Сгодих се за момичето,което обичам Йона. Забрави ме.-Погледна ме отекчено.
-Не,ти ме лъжеш. Не може да ми го причиниш Таехюнг!Ти ми обеща! Не бях поглеждала друго момче цели 9 години!Чаках те!Аз те чаках Ким Таехюнг!Не можеш да ми го причиниш!Нима сега ми казваш, че моята любов е напразна,че толкова лесно всичко ще приключи!-Бях бясна. Не можех да се овладея.
-Просто ме забрави.-Той се обърна да си върви,аз хванах ръката му и го погледнах през сълзи.
-Моля те Таехюнг не ми го причинявай.Обичам те.-Промених тона си. Той ме отблъсна и аз паднах на земята.
Погледнах го невервящо.
Защо той се беше променил така? Какво му става?Какво се е случило през всички тези години?
Не спирах да се питам.
Ким ме погледна и тогава в погледа му видях нещо,беше съвсем лека и мека светлина,но бързо изчезна.
След това влезе вътре.
Аз стоях и плаках,плаках много и неспирно. Стоях навън ,на студената земя и гледах в нищото.
Макар че замръзвах,аз просто стоях там и се взирах в една точка.
Изведнъж от къщата дойде мама.
-Йона какво ти е?-Попита притеснено.-Скъпа добре ли си?Погледни ме Йона!-Тя ме разтресе.
-Мамо.-Аз се гушнах в нея и продължих да изливам мъката си.
След това влязох вътре,но Ким Таехюнг и семейството му вече ги нямаше.
Аз се качих в стаята си и се завих през глава.
Спиралата ми остана на възглавницата,но не ми пречеше особено и след това заспах.
Исках всичко това да е сън,просто един лош кошмар.
1 седмица по-късно
Днес бе първия ден от учебната години,аз бях последна година в гимназията.
Станах от леглото,отидох в банята,за да се приготвя и след това облякох униформата си.
След това излязох и се насочих към училището.
Минах по коридора и срещтнах Канг Ън Сузи-рижава дълга коса и зелени очи и Дже Мин А-черна дълга коса и черни очи,и двете са много високи стройни момичета, те са моите приятелки в училище.
Поздравихме се и се насочихме към класната стая.
Аз седнах на мястото си в предната редица пред бюрото на учителя от лявата страна.
Учителя влезе заедно с две момчета.
Единия бе със зелана коса и черни очи,а другия не можех да повярвам на очите си ,това бе Ким Таехюнг.Следва продължение...
Според вас какво ще се случи?
Харесва ли ви историята?
YOU ARE READING
Promise \Complete\
FanfictionТой ми беше обещал да бъде винаги с мен, винаги спазваше обещанията си и никога не ме предаваше. Но за всичко си има първи път. Тогава той ме предаде за пръв път. Излъга ме,а аз глупачката му повярвах и го чаках...чаках много дълго. [BTS- Suga and...