32.rész

569 8 2
                                    

*Justin szemszöge*

Ma vihetem haza az én két hercegnőmet. Most velem madarat lehetne fogatni annyira boldog, vagyok. De a közelgő turné miatt nem lehetek velük majd olyan sokat. És még nem kérhetem, meg hogy jöjjenek velem, mert tudom, hogy a kicsinek most kell egy rutin. De amint nagyobb lesz akkor szépen velem fognak jönni.

Most indulok a kórház felé. Ahogy látom, a fotósok követnek nem hiszem el, hogy ilyenkor se tudnak békén hagyni. Mikor oda értem gyors kipattantam a kocsiból és már mentem is be. Bent már az útra készen álltak. Mikor ki értünk a kórházból az újságírók egyből lerohantak minket. Nem válaszoltam egy kérdésre sem csak törtem az utat Hollynak meg a picinek. Az autóhoz érve Holly meg a kis Emily beültek hátra én meg beültem a volán mögé és már indultunk is haza.

Otthon mindenki nagyon örült a kis Emilynek meg persze Hollynak is. Mindenkit azonnal levett a lábáról az én kis hercegnőm. Persze a kis tesóim is csodával bámultak a piciny babát. Ám mikor Emily torka szakadtából kezdett el üvölteni akkor nagyon meg ijedtek.

Persze nem volt semmi gond a pici csak éhes volt. Persze mikor a kicsi nem sírt akkor már boldogan fogták meg a tesóim is Emilyt. Miután mindenki kezében megfordult és mindenki elolvadt tőle és kellőképpen kifárasztották elvittem megfürdetni és majd el is altattam.

Reggel nem babasírásra keltünk, hanem arra hogy valaki van a pici szobájában. Gyorsan ki ugrottam az ágyból majd a pici szobája felé vettem az irányt. Amit ott láttam azonnal dühbe kerültem...

 Amit ott láttam azonnal dühbe kerültem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő lenne a kis Emily Rose Bieber.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now