-GOT7 ÖZEL GRUP-
Young Jae: Açın şu kapıyı! Geberteceğim sizi.
Jackson: Bize yazmayı bırak ve eğlenmene bak Young Jae ;)
Young Jae: Kim dedi size böyle bir şey yapın diye? Anlayacak kız.
Bambam: Anlasın diye yapıyoruz zaten ;)
Yugyeom: Bu çok eğlenceli. Bence sende eğlenmelisin hyung:D
Young Jae: Size söylediğimize bin pişman ettiniz beni. Buradan bir çıkayım elimde kalacaksınız.
Jae Bum: Young Jae, fırsat bu fırsat açıl şu kıza.
Young Jae: Yapamam...
Jin Young: Ne demek yapamam? Onun düşüncelerini değiştirebilmen için söylemen lazım.
Young Jae: Hoşlandığı birisi var.
Jackson: NE?!
NASIL?
Yugyeom: Yok demişti!
Jackson: Şaka mı yapıyorsun?
Jin Young: Bir susun. Ne oluyor Young Jae? Ayrıntı ver.
Mark: Olay ne?
Young Jae: Bana bakmaya geldiği gün konuştuk. Baek Jae Hwa 'dan hoşlanıyor. Çok ileri bir şey değil ama beğeniyorum dedi.
Mark: İşte bu kötü oldu.
Jae Bum: Sadece beğendiğini söylemiş. İşte bu yüzden açılman gerek.
Yugyeom: Şimdi açılırsan, kalbine girmen daha kolay olur. O sana şuan başka gözle bakmıyor ama sen açıldığın zaman artık onun gözünde farklı bir boyutta olacaksın.
Young Jae: İşte bundan korkuyorum. Ya artık benle konuşmazsa? Alakamız kesilir diye endişeleniyorum. Benden rahatsız olursa?
Jin Young: Alexis belli etmez. İlk başlarda hiçbir şey olmamış gibi davranır. Bize de çaktırmak istemez. Eğer bir şey hissederse söyler zaten. Şans vereceğini düşünüyorum. Fakat sana değil kendine şans verecektir. Seni sevip sevemeyeceğini gözden geçirecek, ona göre davranacaktır. O akıllı bir kız.
Jackson: Jin Young haklı. İnan bana hiçbir şey kaybetmezsin.
Bambam: Bizde Alexis ile konuşur onu aklına sokmaya çalışırız bir şeyleri.
Yugyeom: Sana güveniyoruz hyung. Yap şu işi!
Young Jae: Zaten sorup duruyor niye bizi kilitlediler diye. Çok mahcup hissediyorum. Başka şekilde açılmamı sağlasanız olmuyor muydu? Kilitlemek nedir?
Jae Bum: Git ve onu sevdiğini söyle. Hadi artık.
Yugyeom: Fighting hyung!
Mark: Fighting Young Jae!
Jackson: Bunu yapabilirsin! Fighting!
Bu harika resmi buraya bırakıyor ve elveda diyorum:D Görüşmek üzere!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOT7+1 | Young Jae TEXTING
Short StoryGot7 ile yakın arkadaşlıklar kuracak ve yeni bir aşka yelken açacak olan Alexis'in GOT7 KakaoTalk grubuna dahil olmasıyla başlıyor her şey. Keyifli Okumalar dilerim...