Погледите ни с Таехюнг се срещтнаха,той все още продължаваше да ме гледа студено.
Все едно му бях направила нещо, всякъш се опитваше да ме държи далеч от него и сърецето си.
-Това са вашите нови съученици Ким Таехюнг и Мин Йонги. Нека ги поздравим.-Всички се исправихме и ги поздравихме,те също.
Момичета веднага започнаха да ги обсъждат.
Мин Йонги седна до Дже Мин А,а Ким Таехюнг се настани до Анди-момчето от Англия. След часа
момчетата и момичета от класа се събраха при тях,аз станах и отидох при Ким.
-Може ли да поговорим?-Попитах го.
-Няма за какво.-Погледна ме презрително.
-Напротив има.-Отвърнах му със същия поглед.
Всички ни погледнаха и се чудеха откъде се познаваме.
Ние излязохме навън.-Защо си тук?Защо точно в това училище и в този клас Ким?Искаш да ми причиниш още болка ли?-Очите ми се насълзиха.
-Стига си ревала. Не понасям ревли като теб.Само затова ли ме извика?
-Не,искам да знам какво се е случило с теб през годините?Защо си се променил така спрямо мен?
-Не е важно Йона.-Извъртя очи.
-За мен е.-Хванах ръката му и го погледнах сериозно.
-Искаш да знаеш защо?-Той се измя.-Много добре знаеш Йона.
-Нищо не разбирам Таехюнг.-Погледнях го объркано.
-Тогава разбери и повече не ми говори.-Той се бутна в мен и влезе в стаята.
-Много си лош Ким Таехюнг.-От очите ми тръгнаха сълзи и се свлякох на пода.
Вратата от стаята се отвори.
Видях онова момче със зелената коса.
-А?-Той се изненада.-Защо плачеш?-Погледна ме Йонги притеснено и клекна до мен.
-Няма значение.-Отговорих студено.
-Искам да ти помогна.
-Не можеш да ми помогнеш!С какво можеш да ми помогнеш ти!?С нищо!-Викнах му в лицето,а той ме изгледа изненадано.-Съжалявам. Не исках да ти викам.
-Няма проблем.Искаш ли да те прегърна за утеха?-Той ми се усмихна.
Наистина точно в този момент имах нужда от прегръдка.
-Да.-Кимнах с подпухнали зачервени очи и го прегърнах силно.
Почуствах се по-добре,беше ми приятно и спокойно в неговите ласки.
Не утрален разказвач
Йона прегърщаше силно Шуга,а Ви ги погледна през прозоречето,
в който се виждаше коридора.
За миг лека болка обвзе гърдите на момчето,той ги гледаше тъжно.
-По-добре ли си сега?-Шуга се хилна като зелка.
-Аха.-Момичето поклати глава напред назад.-Благодаря.
-Аз съм Мин Йонги,но можеш да ми викаш Шуга.
-Приятно ми е аз съм Мин Йона,но можеш да ми викаш само Йона.
-Защо плачеше преди малко?
-Ами...-Тя погледна тъжно в земята.-Може ли да не говорим затова сега?
-Да, не се тревожи.Можеш да ми кажеш,когато ми се довериш напълно. Искаш ли да сме приятели?-Усмихна се сладко той.
-Добре,няма проблем. Може ли един въпрос?
-Да кажи.
-Къде ходиш на фризьор?-Двамата се засмяха.
-Някой ден ще те заведа.
-Ще се радвам.-Тя се усмихна и Шута забеляза това.
-Най-накрая се усмихна.
По-красива си,когато се усмихваш.
-Благодаря.-Тя се засрами леко.
-Нека влизаме за час. Скоро ще бие звънеца.-Предложи Шуга.
-Добре.-Отговори Йона и влязоха вътре.
Канг Ън Сузи и Дже Мин А отидоха при Йона на чина.
-Йона какво ти е?Защо очите са ти зачервени?Да не си плакала?-Попита загрижено Канг Ън Сузи.
-Не,просто ме болят.-Отговори тя.
-Какво мислите за Шуга?-Попита Дже Мин А.
-От кога пък е Шуга?-Засмя се Канг Ън Сузи.
-Ами той ми подаде ръка и се запознахме. Каза ми да го наричам Шуга. Изглежда много мило момче.-Каза Мин А.
-Може би. Не го познавам. Довечера ще изляза с Джисунг, за да празнувам годишнината ни.-Рече весело Ън Сузи.
-Поздравления.-Изведнъж я поздрави Шуга.-Как сте момичета?-Той се усмихна,а Мин А се вкамени при вида му.-Аз съм Мин Йонги,но предпочитам Шуга.-Той подаде ръка на Ън Сузи.
-Канг Ън Сузи,но и само Сузи може.-Тя му се усмихна.
Йона погледна към Тае,той разговаряше с няколко момичета и им се усмихваше. Държеше с тях много по-мило и добре, отколкото Йона.
-Ужасен си.-Помисли си Йона все още взирайки се в него.
Изведнъж погледите им отново се пресрещтнаха.
-Йона...Йона.-Викаха двете момичета. Изведнъж Шуга щракна с пръсти пред лицето на Йона и тя се съвзе.
-Йона къде се замечта?-Засмяха се всички от думите на Йонги.
-А никъде.-По-бърза да отговори тя.-Шуга вие двамата с Ким Таехьог дойдохте едновременно в това училище. Познаваш ли го?
-Да,той ми е един от най-добрите приятели.-Отговори Шуга.
-Ясно. Може ли по-късно да поговорим за нещо?-Попита Йона.
-Естествено само кажи.
-Добре.-Тя се му се усмихна.Сори за грешките.
Според вас какво мислите ще се случи с тях и какво е направила Йона на Ви?На снимката е Шуга.
VOUS LISEZ
Promise \Complete\
FanfictionТой ми беше обещал да бъде винаги с мен, винаги спазваше обещанията си и никога не ме предаваше. Но за всичко си има първи път. Тогава той ме предаде за пръв път. Излъга ме,а аз глупачката му повярвах и го чаках...чаках много дълго. [BTS- Suga and...