HİKAYE +18'DİR UNUTMAYIN....
Tilki uyandı ve öperek aylini uyandırdı.
AYLİN: Günaydın.
TİLKİ: Günaydın bebek!
AYLİN: eee sen niye bu kadar çok mutlusun ????
TİLKİ: Sonuçta dün çok güzel bir geceydi. Sence de öyle değil mi?
AYLİN: Evet sanırım dışarı çıksak bu kadar güzel olmazdı. :)
TİLKİ: Hayalini kurduğum şey dün geceydi.
Der ve ayline doğru yaklaşmaya başlar. Aylinin dudaklarını kendi dudakları arasına alıp delicesine öpüşmeye başlarlar. Aylinin dudakları tilkinin dudaklarında adeta kaybolmuştur. Tilki yavas yavaş aylinin üzerine çıkmaya başlar. Aylin istekli bir şekilde tilkiye sımsıkı sarılır. Tilki aylinin bacaklarını kolları arasına alır ve öpüşmeye şehvetle devam ederler. Tilki aylinin üzerine çıkar ve memelerini avuçlar. Tilki iyice zevke gelirken aylinde çıldırmak üzeredir. Çünkü bunu yapmasına bayılıyor. Memelerini yalamaya öpmeye başlar tilki. Gittikçe hızlanır ve yavaş yavaş aylinin kızlık bölgesine inmeye başlar. Ve yalamaya başladığında aylinin inlemeleri onu daha da hızlandırır. İyi ce zevke gelmişlerdir. Tilki aylinin kızlık bölgesini yalarken aylin tilkiye kendine çeker ve öpüşmeye devam ederler. Daha sonra tilki aletini aylinin içine sokar. Dün geceki nedir ki şuan o kadfar hızlıdır ki.. Aylinin her ne kadar canı yansada çok hoşlanır bu durumdan. Ve daha da hızlanır tilki aylinin inlemeleri sonucunda.
AYLİN: Bu konuda bu kadar vahşi olduğunu bilmiyordum.
TİLKİ: Daha yeni başlıyoruz bundan sonra böyle :)
AYLİN: Her türlü varım.
TİLKİ: Sen de çok hızlı çıktın be güzelim :)
AYLİN: Snein yanında kimim ki ben :)
Der ve tilki daha da hızlanır. Sokup çıkarır. Aylinin canının yandığını görünce yavaşlar.
AYLİN: Neden durdun?
TİLKİ: canın acımasın diye.
AYLİN: o kadar da öküz değilmişsin be. Neyse haklısın sabah sabh bu kadar yeter sanırım .
DEer. Ama aylin hala doyamadığı için tekarr öpüşmeye başlarlar. Tilki de yalamaya... Bir süre sonra ikisi de yorulur ve artık pes ederler. İkisi de banyoya doğru çırılçıplak giderken tilki aylini kucağına alır ve öpüşe öpüşe giderler...
-BEYZA
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN... Beğendiyseniz yorum yapın ve 3. Bölüm de gelsin :)))