Başlığa bakarak geldiğinizi biliyorum .
Erkeklerin hayallerindeki kız şudur budur diye kesin bir şey söylenemez ama gözlemlediklerime göre şunu söyleyebilirim ki , fiziğiniz güzel olacak .
Ee peki fiziği güzel olmayanların hiç mi şansı yok ? Tabi ki var canım benim . Ama boya küpüne batacaksın .
Bakın genel olarak konuşmuyorum ama çoğunlukla erkekler dış görünüşe bakar .
Peki kızlar ?
" Ay ben komik erkeklerden hoşlanıyorum yaaaa "
Yemeyelim birbirimizi kızlar , komiklerden hoşlanıyoruz diye bir şey yok ; hoşlandığımız çocuğu komik buluyoruz o kadar .
Huyu güzel olsun yeter .
Sadece gülüyorum , var mı böyle bir şey ? Etrafta huyuna bakarım ilk diye dolaşıp tipini beğenmediğiniz için reddetmeye devam .
Asıl konuya gelirsek erkeklerin hayalindeki kız nasıl olur arkadaş ? Bunun belli bir modeli mi var ?
Başta da dediğim gibi fizik güzelliği maalesef ön planda .
Ama ben yine de işi sağlama alıp bir şeyler araştırdım .
Sözlüklerde ve forumlarda karşıma çıkanlar :
"Çok soru sormayan kızlar ..."
Vallahi inanın bunu pek anlayamadım , anlayan biri varsa açıklasın yahu bunu bana . Meraklı olmayın diyorlar yani , sus ve yalamaya devam et diye bir şey vardı . O hesap .
"Nefes alsın yeter ."
O kadar çok karşılaştım ki bununla , nefes alsın yeter diyorlar sonuçta amaçları sadece bel altı .
-Kinyas abi mujde ! Erotik shoplar siparisle sisme kadin yapabiliyorlarmis abi artik...
- Ne diyosun muhittin.. hayallerimdeki kiz benim olacak artik..İnanın bunla karşılaştığımda kahkahalarla gülmemek için kendimi zor tuttum . Zira yanımda babam vardı , bana tip tip bakıp da deli olduğumu düşünmesini istemeyiz . Her neyse yukarıdaki diyaloga bakarsak , sanırım bir erkeğin hayali hiç bu kadar net anlatılamazdı.
"...İstediği her konuda oturup muhabbet edebileceği, yeri gelince fikrini alabileceği, birlikte eğlenebileceği bu kız akıllı ve başarılı da olmalıdır. ama diğer yandan da asla erkekten daha başarılı yahut akıllı olmamalıdır, bu kabul edilemez..."
Evet bu gayet açık sanki ha ? Erkekler onlardan daha zeki olmanızı istemez , onlar mükemmeldirler . Her zaman en zekidirler ve kendilerinden güçsüz gördükleri kadınların onlardan zeki olmasını kabullenmezler.
"Memeleri olan kız modeli , şöyle dolgun... "
Arkadaş yanına da link atmış bir tane . Yorum yapmıyorum bu herkesin bildiği bir şeydi zaten .
"...saçları güzel kokar, eğlencelidir, akıllıdır, kültürlüdür, tuttuğunu koparır, otorite sahibidir, ortamda öle güzel konuşur ki dinlemesi insana keyif verir, yanında oturmak bile keyiflidir..."
Açıkçası bu kişinin yazdığı şey gayet hoşuma gitti , ne kadar doğru söylemiş bilemiyorum . Ama yine de bunun yorumunu ben değil de buna cevap olarak zaten yazmış olan biri var ,o yapsın .
"Tuttuğunu koparmasa iyi eder valla kardeşim . "
Yorumun yorumunu yapmak diye bir şey olmaz . O yüzden devam edelim ...
".. erkeğin hayalindeki kız ' modeli' diğer erkeğin hayalindeki kız modeline uymaz. Çünkü kızlar seri üretim değildir. Tek tek olduklarından yeryüzünde birer modelleri vardır ancak. Onun da bir düğmesine basarsanız konuşur, diğer düğmesine basarsanız susar... model model ya bunlar, bir erkeğin hayalindeki kız modeli gerçek hayatta asla karşılığını bulamaz..."
Bunu yazan kişiyi bulayım yemin ederim önünde diz çökücem , alnından öpüp kölesi olucam 40 yıl . Tamam ikinci cümle biraz abartı oldu ama demek istediğimi anladınız zaten . Her neyse bu cümleleri dile getiren arkadaş duygularıma ve düşüncelerime tercüman olmuş valla .
" Sadece hayallerde kalabilecek kızdır ... "
Arkadaş şairliğini konuşturmuş lütfen dağılın , sonuna da üç nokta koymuş . Helal valla . (!)
O değil de arkadaş ne modeli bu araba mı seçiyorsunuz , başında söyleyecektim de unutmuşum . Neyse .
" Veren kızdır ."
İki kelimeyle anlatmış , ve gayet doğru olduğunu düşünüyorum . Bütün erkeklerin aklındakileri iki kelime ile dile getiren bu arkadaşı kutluyorum vallahi .
'Vermek' demişken , erkekler nazlanmadan vermenizi ancak evlenince de bakire olmanızı ister . "O nasıl oluyor amk ? "dediğinizi duyar gibiyim . Demelisiniz de . Mantıksızlığın daniskası .
Bir de fiziki özellik olarak biri tanıtmış , onu da sizinle paylaşmak isterim .
" 160-170 arası
Götü şekilli yuvarlak
Kumral dalgalı veya düz saçlı
Beyaz tenli
Küçük ayaklı
Gülümsemesi tatlı . "
**********
Paylaştığım yorumlardan aklınızda ufak tefek şeyler şekillenmiştir herhalde. Valla şekillenen varsa bana da söylesin , ben hiç bi bok anlamadım . Erkekler de anlaşılmaz varlıklar zaten , ama çok basitler aslında . Biz kızlar karmaşıklığı severiz , her lafta entrika ararız . Bu yüzden belki bizden çok daha basit olan erkekleri gözümüzde büyütüyor ve karmaşıklaştırıyoruz.
Fazla basitlik aslında en karmaşık olandır sonucu çıkıyor burdan .
Ya da kızların her şeyi karmaşık ve zor hale getirdiği.
******
Bu yazıyı okuyan bazı kişiler " Sen erkek düşmanısın kesin ya .s " ya da " Erkekleri bu kadar aşağıladığına göre kesin bir şeyler yaşamışsındır sen ehehe " diyecektir , eminim . Sadece siktirin . Önyargılarınız size kalmış . Kız arkadaşlarımdan daha çok erkek arkadaşı olan biriyim ve hiçbir şekilde erkek düşmanı değilim . Ben burda genel olarak değil çoğunlukla gördüğüm şeyleri yazdım . Umarım az da olsa iyi vakit geçirmenizi ve bilgi edinmenizi sağlayabilmişimdir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerin Hayalindeki Kız Modeli
RandomAçıklama yok okuyun öğrenin erkeklerin hayalindeki kız modeli neymiş birlikte bakalım ...