"Babygirl wakker worden we zijn bij Barcelona aangekomen." Ik hield m'n ogen dicht, ik had totaal geen zin om wakker te worden. Toen begon hij me kusjes te geven in m'n nek, HO! Ik ben nog steeds boos, ik werd meteen wakker en stond op. De bus remde keihard waardoor ik op Chahid z'n schoot viel. Ik hoorde hem zachtjes lachen, wat mij nog bozer maakte.
Toen de bus stil stond, stond ik onmiddellijk op en pakte ik m'n twee handtassen en liep ik de bus uit. Buiten aangekomen was het niet normaal warm. "Jongens en meisjes zouden jullie even bij die banken daar willen verzamelen want we moeten een indeling van kamers maken." "Mevrouw Schoppink waarom moeten we kamerindelingen maken?" "Omdat de reis zeker 33.5 uur gaat duren Safae." "Omg mevrouw hebben ze spiegels voor make-up want ik ben de mijne thuis vergeten." schreeuwde ze achter me. "Weer een Marokkaanse keh die alleen maar om der make-up geeft." zei ik zacht maar blijkbaar hoorde ze me.
"Wat zei je a hoer?" riep één van de vriendinnen van Safae. Ik draaide me meteen om en keek der strak aan, ze begon stom te lachen zo ook die andere meisjes. Safae daarentegen liep op mij af en sloeg me in m'n gezicht. Ik zweer deze ams is gek als ze denkt dat ik deze accepteer hè. Voordat ik het wist waren we midden in een gevecht. Ineens werd ik door iemand opgetild en aan de kant gezet, ik opende m'n ogen en keek recht in de ogen van Chahid.
"Prinses waarom moet het op deze manier?" vroeg hij. Ik keek weg toen hij dat zei en stond op. Ik pakte m'n spullen en liep naar een tafeltje ver van Safae en de klas. Chahid integendeel liep naar Safae en haar groepje , mevrouw Schoppink kwam naar mij toe en vroeg me bij wie ik op kamer ingedeeld wilde worden. "Mevrouw is er ook een mogelijkheid om alleen op kamer te kunnen?" "Nee die is er niet." "Echt niet?" "Nee Shania, en je kan me haten voor wat ik nu ga zeggen maar jij en Safae gaan op één kamer." "WAT NEE IK GA NIET MET SAFAE!" Ik schreeuwde blijkbaar zo hard dat Safae en der groepje op ons af kwamen lopen.
"Wat ga je niet met mij doen?" Vroeg Safae op een hinderlijke toon. "Vraag die vrouw." "Jullie gaan op één kamer dames." Uit het niets kwam er een meisje uit 4m2 op ons af lopen, ze is echt een mooi meisje, dark skin, bruine ogen, donker, zwart, dik haar en een mooi lichaam. Ze staat ook altijd alleen, maakt geen vrienden in de klas en is eigenlijk net zoals ik, ik weet wel dat we één jaar verschillen.
"Mevrouw, ik zit ook met niemand op kamer. U kunt mij zetten met Shania ik vind het geen probleem. Ik zit liever met Shania dan Safae." zei ze. "Nou is goed Kyara, dan ga jij met Shania op een kamer." Zei mevrouw Schoppink. Hmm Kyara heet ze dus. "OKE KINDEREN VAN 4M1 EN 4M2 HIER NAARTOE WE GAAN AAN BOORD." Schreeuwde meneer Crans. Ik liep lekker alleen de boot op en we liepen naar de lobby. In de lobby aangekomen werden we naar de kamers gestuurd met pasjes, om 19:00 moesten we weer in de lobby verzamelen.
Ik heb Chahid nog steeds niet gesproken sinds hij 'aandacht' zoekt van Safae en der vriendinnen. In m'n kamer aangekomen zag het er best wel netjes uit.
Ik legde m'n tas bij de kast en ging zitten op de bank toen de deur openging. Het was Kyara die binnenkwam. "Hey Shania." "Hey." Ik maakte m'n handtas open en deed de tv aan, Kyara kwam naast mij zitten op de bank en pakte haar telefoon omdat het afging. "Ja mama?" "Ja mi de maar wan sma ben lul mi ede (het gaat maar iemand lulde me hoofd)." Ik hoorde Kyara lachen. "Soema na dati (wie is dat)?" "Zo mama je bent wel nieuwsgierig hè? Is een kamergenoot want moet 2 en een halve dag op de boot zitten." "Oh baya, maar is goed veel plezier m'n kind. We spreken elkaar." "Aboeng mama, later hè." "Bye." zei ze en ze hing op.
"Zomaar ging je stuk op de achtergrond Kyara." zei ik. Ze lachte weer. "Moest gewoon, maar kind vertel me over jou en Chahid dan en wat was dat van net met Safae?" vroeg ze. Ik legde de hele situatie van Chahid en ik uit en wat er met Safae, der vriendinnetjes en ik was gebeurd. Ze begon te lachen en te praten. "Lieve schat, je moet Chahid laten. Hij is het niet waar en je moet stoppen met vechten, geloof me ik weet hoe het is om boos te zijn en hoe je mensen af en toe echt moet slaan maar je moet een dame zijn pop, laat zien dat je op een andere level bent!" Ik luisterde goed naar wat ze zei en dacht heel goed na. "Ja, je hebt gelijk."
"Nou... dus er is hier wifi hè want ik wil je voorstellen aan iemand." Ik keek der sneaky aan. "In plaats van dat je jezelf wilt voorstellen, wil je iemand aan mij voorstellen." Ze lachte en pakte der telefoon. "Kijk, dit is m'n neef. Vind je hem wat?" "EWEEE HIJ IS KAPOT MOOI!" "Hij is op zoek naar een vriendin, het is net uit tussen hem en z'n ex. Neem m'n nummer even hier dan stuur je een foto van jezelf zodat ik het kan doorsturen." Ik nam haar nummer, stuurde een foto en zij stuurde het door naar der neef.
"Oké, nu even wachten maar." Ik knikte en ze stond op. "OMG KIJK!" "KYARA KILL WIL JE NIET SCHREEUWEN WAT IS ER?" "Mi gado Shania, ze hebben hier goeie drank en ze hebben boxen! Gooi je telefoon dan zet ik het op die boxen!" "Ai gado Kyara waar is me bijbel? Je komt zeker met je kaboela muziek he?" "Ja duh, wat anders?" Ik zuchtte hard. Kyara wilde net muziek aanzetten maar we werden gelukkig gesaved door een bericht van Kyara de neef... wat zegt hij nu weer...?
iadoreLaticha vraag me niet waarom ik überhaupt aan hem denk of over hem schrijf...
JE LEEST
Emotions.
Teen FictionSoms word er teveel van je gevraagd, Soms word het allemaal ook teveel. Soms wil je niet meer, Maar dan is er één ding dat je staande houd. Één ding waar je voor leeft. Pijn, Verdriet, Haat, Liefde, Jaloezie. Welkom in het leven van Shania op weg na...