На сутринта всички се събудиха от земята с огромни главоболия и махмурлук.
-Какво се случи?Ах всичко ме боли.-Разтри главата си Шуга.
-Колко е часа?-Попита едвам гледащо Мин А.
-12:45.-Отговори Джин като погледна часовника.
Йона и Ви се бяха прегърнали и спяха сладко заедно.
-Хайде да ги снимаме и после да ги събудим.-Предложи Джънгкук.
-Добра идея.-Казаха всички.
Направиха им няколко фотосесии и след това Мин А ги събуди с вода.
-Какво става!?-Изправиха се те едновремнно.
-Гълъбчетата се събудиха.-Подигра се Мин А.
-Колко е часа?-Попита Мин Йона.
-12:51.-Отговори Рап Монстър.
-О нее..не...не...не!-Тя бързо стана.-Мама ще ме убие!Какво ще и кажа? Как ще 'и обесня всичко това?Сигурна е умряла от притеснение!-Йона се паникюса.
-Хайде ще те закарам.-Предложи Шуга.
-Не,аз ще я закарам.-Обади се Мин А.-И без това ми е на път.
-Добре.-Съгласиха се Йона и Шуга.
Мин А закара Йона у тях и след това се прибра.
Йона влезе с тихи стъпки в дома си.
Когато се видя в огледалото се уплаши. Цялата беше разрошена и имаше зачервени очи с гурели.
-Йона!-Спряха я нейните родители.
-Да.-Тя се обърна и се хилна като зелка.
-Къде беше момиче?Знаеш ли колко е часа?Притеснихме се за теб!Щях да умра от инфаркт,че те няма!-Скара се майка 'и.
-Ще те накажем момиченце!-Рече бащата.
-Съжалявам.-Каза виновно Йона и погледна в земята.-Знам,че ми казахте до 23:00 часа,но просто без да искам заспах. Не съм правила нищо,не съм имала интимен контакт с момче,ако си мислите.
Поне така мисля.-Добави тихо.
-Мислиш!?-Те се шокираха.
-Ще те изледваме Йона!-Скара се бащата.-Бързо отиди да се оправиш,че приличаш на вещица,която туко що се е събудила от пиянство.
-Отивам.-Тя погледна в земята виновно.
След това отиде в банята махна грима,изми зъбите и лицето си, среса и върза на опашка косата си.
Облече един спортен черно-розов анцунг на "Адидас" и отиде при родителите си.
Те наистина я заведоха и я изледвахва.
Защастие остановиха,че тя не е имала интимен контакт.
-Слава на Бога!-Рече майката.
-Не мога да повярвам. Напила си се като менгеле! Забранявам ти да излизаш през уикендите и с приятели ,или където и да е било в рамките на месец освен ходенето на училище,и ти спираме нета ще можеш само да ни се обаждаш но само на нас.-Бащата винаги наказваше твърдо.
-Моля ви не поне нета!-Тя се примоли.
-Не!-Каза бащата.
-Баща ти е прав. Спомни си това преди да се напиеш отново. Имаш късмет,че не си правила нещо с момче,че тогава щяхме да се отречем от теб чрез държавен вестник. На това ли сме те учили Мин Йона?
-Не,съжалявам мамо.-Момичето се намуси виновно и се почуства засрамена.-Какво ли се е случило на партито?Нищо не си спомням.-Помисли си тя
Мин Йона
Не се бях с чувала с приятелките ми от 1 ден,добре че вече беше време да отида на училище,за да разбера какво се случи в събота на партито.
-Хей момичета!-Поздравих ги.
-Хей Йона.-И те мен.
-Как си Сузи?Ти първа се предаде на партито.-Попитах шеговито.
-Не питай. Нашите щяха да ме убият,когато ме видяха. Взеха ми кредитната карта,сега как ще си купя нови обувки?-Сузи бе богаташка,винаги беше с
най-модерните дрехи.
-Горката какво ще прави?Няма да може да си купи обувки и да направи колекция от 1000 000 милион обувки.-Пошегува се Мин А,тя винаги обичаше да го прави.
-Престани!-Скръсти раздразнено ръце Сузи.
-Мин А помниш ли какво стана на партито?
-Не много,но виж какво имам.-Тя се подсмихна и си показа телефона.
Аз и Ви спяхме прегърнати.
-Какво!?-Изненадах се.-Наистина някой да ми каже какво е станало!?-Вече се ядосах.
-Аз ще ти кажа.-От никъде се появи Шуга.-Вчера Джин ни е направил запис.Сега ми го изпрати.Много е интересен.-Засмя се Шуга и пусна записа от телефона си.
Всички танцувахме,Мин А играеше на канадска с момчета.
-Печеля!Хайде кой ще се изправи срещу мен!?Хайде дръвници!-Викаше Мин А и пиеше на екс чашите с алкохол.
След това се изправи срещу Шуга и загуби.-Айде пак бе!Ша те бия бе!-Викаше Мин А и се сбиха,защото загуби.Мин А сложи кръка си върху лицето му,а Шуга започна да и яде ръката.
-Ти си виновен за всичко бе!-Виках аз и боцках с показалеца сърцето на Ким Таехюнг -Аз бях самотна и чаках да дойдеш за мен.Много те мразя беее!-Виках силно.
-К'во съм виновен аз,че ти си кранта...Стига ме боцка ма жено!-Ние се поклащахме.
-Шуга обичам те бе любов!Обичам тее!Ожени се за мен!Нека си имаме хиляда бебета!-Викаше Мин А с ръка на сърцето.
-Ще се оженя за теб и ще имаме милиярд бебета.-Рече Шуга.
В момента Мин А се почервени и скри лицето си в шепи,а Шуга се зясмя като луд.
-Ти си идиот Таехюнг!-Аз се поклащах и се наливах заедно с Ким.
-Ти си ,си виновна,че нароши нашето обещание Йона!Първа беше не аз!-Каза той.
-Ама не е вярно.-Затварях си очите и двамата с него се поклащахме.
-Вярно ее!!
-Неее е!!
-Амаа ее!!-Спорихме двамата.
След това продължихме да пием.- Хей Йона.
-Какво?-Попитах през затворени очи.
-Обичам те.-Той падна на земята, защото заспа.
-И аз.-След това аз паднах върху него и той ме прегърна.
Останалите си рисуваха лицата и играеха индийски танци.
-Оу боже!-Почервених се след последните думи.
-Абе Йона да не си ти момичето,за което Ви спомена преди?-Попита Шуга.
-Да.-Отговорих без да овъртам.
След това им разказах цялата наша история.
-Не мога да повярвам!-Рече във възторг Сузи.
-Ти си имала връзка с Тае!?-Двете все още не можеха да повярват.
-Да,имах. Той ми каза в очите,че не ме обича. Не би ме излъгал втори път. Той не е такъв човек.
- Права си,но пияните хора не лъжат. Може би има още чуства към теб.-Добави Шуга.
-Мислиш ли?
-Да!-Извикаха всички.
-Трябва да разбера какво съм направила преди да е станало късно и да загубя Таехюнг завинаги.Следва продължение...
Според вас Мин Йона ще разбере ли какво е направила преди да е станало късно или ще загуби Ким Таехюнг завинаги?
Моля давайте мнения.
BINABASA MO ANG
Promise \Complete\
FanfictionТой ми беше обещал да бъде винаги с мен, винаги спазваше обещанията си и никога не ме предаваше. Но за всичко си има първи път. Тогава той ме предаде за пръв път. Излъга ме,а аз глупачката му повярвах и го чаках...чаках много дълго. [BTS- Suga and...