Stay with me

918 62 4
                                    

/HARRY/

Zatvarajući vrata od auto začuo sam lomljevinu iz kuće. Približavajući se kući lomljevina je bila sve jača i jača,dolazila je iz dnevnog. Otključavajući vrata od kuće i ulazeći u hodnik koji je bio povezan sa dnevnim boravkom ugledao sam Emily kako ruši sve po kući plakajući. Nekoliko minuta sam je gledao kako svoj bijes i ljutnju iskaljuje na stvarima u dnevnom boravku. Moj pogled je zastao na Emmi koja je beživotno ležala na podu. Emily me je ugledala sa očima punim suza kako je promatram već nekoliko minuta. Polagano sam joj se približavao. Svaki put kad bi ja napravio korak prema njoj ona bi napravila unuzad korak. Pokušao sam da je zagrlim al’ se izmakla i nastavila lomiti stavari u dnevnom. Pokušavao sam da je zagrilm al’ se otimala. Nakon nekoliko minuta sam je jako uhvatio za ruke i približio sebi i jako je zagrlio. Nekoliko sekundi je imala spuštene ruke niz tijelo a već u sljedećem me je jako zagrlila. Plakala je na mom ramenu i nešto mrmljala nisam je ništa razumio. Odmaknu sam je od sebe i svoje ruke stavio na njene obraze gledajući je u oči. 

Emily šta se desilo? –Upitao sam iako sam znao da je pod stresom al’ moram znati šta se dešava.

Ja…nisam…htjela.. –Govorila je slabašnim i jecajućim glasom. Nisam je više ništa pitao već sam je zagrlio na nekoliko sekundi. Uprtio sam je i odnio u svoju sobu. Polagano sam je spustio na krevet i izašao iz sobe.

Očistio sam nered koji je napravila i otišao u kuhinju napraviti čaj. 

Penjući se uz stepenice čuo sam jecaje. Otvarajući vrata ugledao sam Emily okrenuta mi leđima. Polagano sam joj prišao i stavio joj ruku na rame,okrenula se i ugledala čaj u mojoj ruci i slabašno se osmijehnula i još više počela plakati. Ostavio sam čaj na noćnom ormariću i sjeo na krevet,ustala je u sjedeći polažaj i stavila svoju glavu na moje rame. 

Emily sve je uredu niko ne mora da zna za ovo. –Rekao sam milujući joj leđa.

Hvala Harry. –Rekla je slabašnim glasom. 

Napravio sam ti čaj. Idi se okupati biće ti bolje ja ti idem po pidžamu. –Ustao sam sa kreveta i krečući prema vratima. No zaustavio me je slabašni glas. 

Ponesi mi mobitel iz moje sobe? –Upitala je umiljatim glasom. Samo sam se nasmijao i izašao iz sobe. 

Ulazeći u moju sobu čuo sam vodu iz kupatila. Ostavio sam pidžamu i mobitel na krevetu i krenuo izaći al’ sam se sjetio da nisam rekao Emily da ću biti u dnevnom boravku. 

Našao sam papir koji se nalazio u latici na noćnom ormariću i olovku i napisao joj poruku.

‘Nadam se da si bolje. Ja sam u dnevnom,kad završiš zovi me. -H xx’

/EMILY/

Mnogo sam bolje od kako sam se istuširala. Harry je imao pravo biće mi bolje. U zadnje vrijeme je tako dobar prema meni. Šta li je skrivio. Na ovu rečenicu sam se nasmijala. Pola sata se već tuširam vrijeme je da izađem. Zatvorila sam vodu i izašla iz kabine. Uzela sam peškir koji se nalazio na desnoj strani i zamotala se. Izlazeći iz kupatila vidjela sam da mi je Harry donio samo pidžamu i mobitel. 

Ulazeći u moju sobu sjetila sam se party-a koji je bio prilično zanimljiv. Otvarajući laticu uzela sam donji veš. 

Oblačeči donji veš ugledala sam papir koji se nalazio na krevetu. Približila sam se krevetu i uzela poruku. Harry. 

‘Nadam se da si bolje. Ja sam u dnevnom,kad završiš zovi me. -H xx’

Čitala sam pozorno svaku riječ. Nasmijala sam se i ostavila poruku na noćnom ormariću. Obukla sam pidžamu koju mi je donio i legla u krevet. Nekoliko minuta sam razmišljala šta se danas dogodila. Harry. Zaboravila sam da mu javim da sam već odvano gotova. Poslat ću mu poruku. 

‘Hvala na poruci,izmamila mi je osmijeh. Završila sam prije deset minuta,izvini što ti nisam javila,zaboravila sam. –E xx’. –Poslala sam poruku razmišljajući o Harry-u. Nekako kroz ovih dana mi je prirastao srcu. Od onog dana u klubu. Od onog poljupca. Ležala sam u tišini nekoliko minuta okrenuta leđima prema vratima,dok nisam začula korake koji se približavaju vratima. Polako ih otvara i ulazi. Nekoliko minuta je stajao na vratima a zatim ih zatvorio,ugasio svjetlo i približio se krevetu. Skinuo je patike i legao na krevet. Osjetila sam da je legao na leđa. To me je natjeralo da se okrenem i približim mu se. Legla sam mu na rame i zgnjurila glavu u njegov vrat. Jednu je ruku prebacio preko mog ramena a drugom je uzeo moju ruku koja se nalazila na njegovom stomaku i sklopio ih u jednu. Nekoliko minuta smo ležali u tišini dok ja nisam je prekinula. 

Harry. –Rekla sam tiho u njegov vrat. 

Ništa ne govori želim da uživamo u ovom trenutku. –Rekao je tiho al’ dovoljno glasno da ga čujem. Okrenuo je svoju glavu i poljubio me u čelo. Još jače me je zagrlio,kao da ne želi da odem od njega. 

/HARRY/

Sjedio sam u dnevnom boravku neko vrijeme razmišljajući šta se sve dogodilo u ovih nekoliko dana. Iz mog razmišljanja me je prekinuo mobitel na kojem sam dobio poruku. Na ekranu je pisalo Emily. Nasmijao sam se na njeno ime. Otključao sam mobitel i ušao u poruku.

‘Hvala na poruci,izmamila mi je osmijeh. Završila sam prije deset minuta,izvini što ti nisam javila,zaboravila sam. –E xx’. Još više sam razvukao osmijeh i ustao sa fotelje koja se nalazila u dnevnom boravku. Ugasio sam TV-e i krenuo ka sobi. 

Ulazeći u sobu ugledao sam Emily okrenutu mi leđima. 

Nekoliko minuta sam stajao na vratima a zatim ih zatvorio,ugasio sam svjetlo i približio se krevetu. Skinuo sam patike i legao na krevet. Legao sam na leđa gledajući u plafon. Nekoliko minuta je ležala okrenuta mi leđima,a onda se polako počela okretati približavajući mi se. Legla mi je na rame i zgnjurila glavu u moj vrat. Jednu sam ruku prebacio preko njenog ramena a drugom sam uzeo njenu ruku koja se nalazila na mom  stomaku i sklopio ih u jednu. Nekoliko minuta smo ležali u tišini dok ona je nije prekinula. 

Harry. –Rekla je tiho u moj vrat. Topli dah koji je proizvela Emily govoreći moje ime u moj vrat je izazvalo trnce po cijelom tijelu. Nekoliko minuta sam šutio,pokušavajući da se ne okrenem i poljubim je. Ne želim da propadne ovaj trenutak. Previše sam se zamslio kad sam shavtio da očekuje moj odgovor ili znak da me čuje. 

Ništa ne govori želim da uživamo u ovom trenutku. –Rekao sam tiho al’ dovoljno glasno da me može čuti. Okrenuo sam svoju glavu i poljubio je u čelo. Još jače sam je zagrlio,davajući joj do znanja da ču uvijek biti tu.  

Iako se uslovi nisu ispunili odlučila sam postaviti novi dio.. Nadam se da će se na ovom dijelu ispuniti. Za novi nastavak tražim 50 reads i 15 votes. xx

Bad girl wanna fight ..Where stories live. Discover now