Danmark

117 4 0
                                    

Marcus du skal op nu. Hvad er klokken far ?. 5:00 de danske fans venter på jer. Hhahaha som om de venter nu klokken 5 om morgen. Se selv Marcus. Far tog hans iPhone 4 helt op i mit hovede. Der var 10 piger som ventede på os. Jeg tog far's mobil og klikket ind på billedet. Jeg kiggede på de piger. Der var en som jeg kiggede meget på. Fuck hvor var bare pæn. Drenge op nu kunne jeg høre mor næsten råbte. Jeg gik ind til Martinus. Han var i tøjet. Jeg gik hen og gav ham en krammer. Det hader Martinus hele tiden jeg gør. Men kan ikke gøre for det elsker at give folk krammer. Marcus giv slip på mig. Okay okay sure. Gå nu ind og få tøj på Marcus. Jeg gik ind på badeværelset og tog mine bukser på og min pink hættetrøje på. Jeg tog min mobil og gik ned af trappen. Jeg tog noget morgenmad og gik hen til sofaen. Jeg ville ligge et billede op på vores Instagram og to videoer på Snapchat. Martinus jeg ligger et billede op nu råbte jeg. Martinus løb ned og hen til sofaen og tog min mobil nu af min hånd. Ejjj Marcus det billede er pisse grimt. Hvad med det her billede?.øhhh nej Martinus. Martinus gik op til far og spurgt hvilket billede var pænest. Og det far hele tiden siger er alle jeres billeder er pæne men tag det billede idag. Martinus kom hen med min mobil igen. Jeg læggede det på. Jeg skrev Denmark. Drenge vi skal afsendt nu. Vi gik på til mor og Emma og sagde farvel. Jeg så at Jon kom. Vi tog vores tasker og gik ud i bilen. Vi skulle køre i en 1 time ud til lufthavnen. Der vi kom ud til luftenhaven var det okay mange piger og klokken var kun 6. Vi tog lidt billeder også gik vi ind i flyet. Vi kom til Danmark.

Håber i kunne lide det her nye kap og min nye bog. Vi ses

Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now