Uzun bir bölüm olmadı ama bu aralar bir konu ile ilgili aklım çok karışık. Çok üzgünüm yazarken odaklanamıyorum ve kötü olmasını da istemiyorum ama sizi bekletmek de istemiyorum... İkisinin ortasında bir şey yapmaya çalıştım. Biraz geçiş bölümü ve normal bölüm arasında bir şey oldu. Haftaya umarım uzun bir bölüm olur da dengeleriz.
Görseldeki Demir
Bölüm İthafları;
_busecakir
24sena24
smyymrn
zehranur_polat
GizemunvR
CengizKdal
Keyifli Okumalar bu arada 18k olmuşuz. Herkese çok teşekkür ederim. Bir sonraki bölüm ithafları yine en çok yorum yapanlardan oluşacak.
----
"Bak bakalım olmuş mu?"
Ellerimi bacaklarımda gezdirdim. Tam diz kapağımın üzerindeki kalanı Özge'yi gösterdim.
"Şu var."
Özge az önce kafasının üzerine kaldırdığı dayımın yakın gözlüklerini gözüne takıp bacağıma yaklaştı.
"Ay küçücük şey hem ağda almıyor onu."
"Cımbızla al işte."
Özge puflayarak ayağa kalktı. Aynalı masanın önünde bulunan bardakların içinde cımbız aramaya başladı.
Birkaç hafta önce artık kuaföre gitmeye gerek yok sen bana yaparsın ben de sana, diyerek, ağda makinası almıştı. Ayrıca dün de ağdayı kendi yapacağı sözünü vermişken şimdi pufluyordu. Ne yapsaydım? Mahmut abi gibi mi giyseydim?
Daha elbiseyi almaya çıkmamıştık ama uzun, topuklu ayakkabılarım ile aynı hizaya denk gelecek kadar uzun bir elbise istiyordum. Bacaklarım görünmeyecek de olabilirdi ama düşebilirdim. Bacak bacak üzerine atarken eteğim açılabilirdi. Her şekilde bacaklarımın görülme ihtimali vardı.
Özge cımbız bulup geldi, bacağımda gösterdiğim tüyü aldıktan sonra kollarımda kalan olup olmadığını kontrol ettim. Eğer işsiz kalırsa bir kuaför yanında başlamalıydı. Kollarımda hiç kalmamıştı. Mükemmel bir insanın mükemmel ağda yapan arkadaşa ihtiyacı vardı.
"Yolunma işin bittiğine göre duşa gir. Elbise için fazla zaman kalmadı."
Saat daha öğlen bile olmamıştı. Ayağa kalkıp bir kez daha ellerimi bacaklarımdan gezdirdim hiçbir şey yoktu. İç çamaşır çekmecemden sütyen alırken aklıma gelen şey ile Özge'ye döndüm.
"Arkası açık elbise alacağız da ön kısımdan çıkacak şeyleri nasıl kapatacağım?"
Ellerimle göğüslerimi gösterdim. Bunu hiç düşünmemiştim. Şeffaf kopçalı olanlar olabilirdi ama arkadan bir şey görünmesini istemiyordum. Şeffaf sütyen askılarının yarattığı görüntü kirliliklerine bile deli olurdum.
"Omuzdan bağlı olanlar varmış onlardan arasız. Bulamazsak da düzgün dursunlar diye birinde Vol yazan iki memeni de bantlarız."
Gerçekten anormaldi. Ellerimi, göğsümün üzerinde tutup Özge'den saklayarak odadan çıktım. Duşa girmeden önce telefondan müzik açıp bornozun cebine koydum.
Öyle bir müzik listesine sahiptim ki; Müslüm Gürses ile başlayıp Twenty One Pilots ile devam edip Murat Kekili ile bitiyordu. Telefona ne ara girdiğini bilmediğim apaçi müziği adı verilen o şey bile bir ara çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çağrı&Demir Hikayesi #Wattys2017
HumorMafya Sekreteri hikayesinin karakterlerinden başka bir hikaye. Mafya Sekreteri hikayesinden tamamen farklı olup sadece karakterler ve karakteristik özellikler aynıdır. Mafya Sekreteri'ni okumadan da bunu okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar. --- "Gördü...