Ik zit op de bus richting het station. Ik ben eigenlijk wel een beetje nerveus. Ik bedoel, Link is toch wel een bekend persoon en dan ik als gewone 'fangirl' spreek met hem af. En dan het gekke eraan, voor de DYTG wist ik niet eens wie het was.
Ik kom aan bij het station en loop naar binnen. We hebben geen precieze plek afgesproken dus dat word lastig.
Me: Ben je er al?
Link 🙂: Ja, net. Ik sta aan de zuider-kant van het station.Ik zucht. Ik sta helemaal aan de noorder-kant.
Ik loop richting de zuider-kant.
Als ik er bijna ben zie ik een jongen met een gele muts. Ik weet niet waarom maar ik ren op hem af en geef hem een knuffel. "Ook hoi." Zegt hij een beetje verbaast. "Zo, hehe. Heb ik altijd al ies willen doen bij iemand." Zeg ik. Hij moet er wel om lachen.
We praten wat en er komen soms fans langs die op de foto willen met hem.Als het 12:30 verplaatsen we ons richting spoor 3. Vanuit daar vertrekt over 5 minuten de trein richting Antwerpen.
Als we in de trein zitten begint Link direct te praten. "Weet je hoe blij ik eigenlijk wel niet ben dat ik je eindelijk ontmoet?" "Weet je dat je dat al 10.000 keer hebt gezegd?" Zeg ik. "Ja maar dat komt omdat ik zo blij ben!!!" Roept hij. "Sssst niet zo hard." Sis ik hem toe. "Hoezo niet?" Vraagt hij met een pedo gezicht. "Omdat dat belachelijk is en ik me dan schaam." "Waarom zou jij je schamen?" "Omdat ik bij je zit." Zeg ik. En dan is het stil.
Als we eindelijk in Antwerpen gearriveerd zijn, springt Link de trein uit. "Aaaah België." Zegt hij en hij haalt diep adem door zijn neus. "Ja België goed gezien." Zeg ik en ik trek hem mee naar binnen. We staan nu in de 'hal' van het station en ik geef toe ze hebben niet gelogen dat dit station zo mooi was. "Er is hier van alles te doen in Antwerpen. Dus kies maar." Zegt hij en hij komt naast me staan. "Hmmm, zullen we eerst iets gaan eten?" Vraag ik en we lopen richting het plein.
We dwalen wat rond en beslissen om uiteindelijk bij de mac-donalds iets te gaan eten."Oke en wat wil je nu gaan doen Fangirl?" Zegt hij als we klaar zijn met eten en hij lacht. Ik geef hem een por. "Voor de zoveelste keer: ik kijk je video's niet, ik ken je enkel van Twitter en ik wist niet wie je was voordat men vriendinnen het zeiden."
We lopen naar de Groenplaats. "Er is hier ergens in de beurt een reusachtig reuzenrat. Zullen we daar ingaan?" Vraagt hij. "Is goed maar jij betaald." Zeg ik met een glimlach en ik loop richting het reuzenrat. Je kunt het nogal moeilijk missen. Het steekt overal bovenuit.
"2 kaartjes alstublieft." Zegt Link en we stappen in. (A/N Ik ben er nog nooit in geweest dus ik weet niet hoe het werkt.) Telkens gaan we een beetje omhoog en als we eenmaal boven zijn, kijk ik men ogen uit. "Wat cool." Zeg ik. Een stad ziet er inderdaad cooler en mooier uit als je het langs boven bekijkt. "Net zo cool als ik?" Vraagt Link. "Hmmm komt in de buurt." Zeg ik en ik ga weer zitten.
Na een lange maar leuke dag zitten we weer in de trein opweg naar Nederland. "En. Wat vond je ervan?" Vraagt Link. "Het was super leuk!!! Moeten we nog eens doen." Zeg ik vrolijk. "Het was inderdaad leuk." Zegt hij. We praten honderduit over vanalles: over zen YouTube kanaal, over ons leven, etc.
Als we uitstappen geven we elkaar nog een knuffel. "Tot de volgende." Zeg ik. "Tot op Twitter." Zegt hij met een glimlach.
Ik loop richting de bushalte waar de bus juist aankomt. Ik kijk nog even om en zwaai naar Link. Hij zwaait terug en dan vertrekt de bus. Op naar huis.Hier is dan eindelijk de ontmoeting!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden want het was (Idk WHY) moeilijk om te schrijven.
Ik zie jullie weer bij het volgende hoofdstuk.
Later!!! X
JE LEEST
The Non Fangirl [VOLTOOID]
FanficAls Fleur (16 jaar) hoort dat ze naar de DYTG mag flipt ze helemaal!!! Eindelijk zal ze haar grote held David van DusDavidGames ontmoeten. Maar als ze eenmaal op de DYTG is, loopt het niet helemaal zoals verwacht. Wie zijn al die andere youtubers wa...