Πρώτη συνάντηση

20 1 2
                                    

Ήρθε η ώρα να μπω στο λεωφορείο... Έχω τόσο άγχος. Μετά από 3 μήνες επιτέλους θα αντικρίσω τα μάτια της. Θα μπορέσω να την αγκαλιάσω! Με αυτές τις σκέψεις έβαλα τα ακούστηκα μου βάζοντας μουσική και μπήκα στο φβ για να δω αν μου έχει απαντήσει.
Τρεις ώρες αργότερα,την πήρα τηλέφωνο να της πω ότι φτάνω στην στάση. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή . Κατεβαίνω από το λεωφορείο και την ψάχνω με τα μάτια μου. Και την βλέπω, με κοιτάει και χαμογελάει. Την πλησιάζω και ξεστομίζω ένα δήλο "γειά" . Αμέσως μου λέει "ο έλα εδώ " και μπαίνει μέσα στην αγκαλιά μου. Νοιώθω ότι έχω παγώσει, αυτόματα την αγκαλιάζω και εγώ και την σφίγγω πιο πολύ πάνω μου. Μυρίζει πράγματι πολύ όμορφα. Μετά από κάτι λεπτά βγαίνει από την αγκαλιά μου.  Βλέπω το πρόσωπο της κόκκινο, η γλυκούλα μωρέ. Με πιάνει από το χέρι και με τραβάει ρωτώντας με τι θα ήθελα να κάνουμε. Της απάντησα ότι θέλει εκείνη. Με πήγε στο Λαύριο στο λιμάνι να πιούμε καφέ και να φάνε σουβλάκι μετά. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφα... Ιδικά όταν γέλαγε εξαετίας μου. Δεν είναι σάς τις άλλες κοπέλες.. Δεν παρεξηγείτε με τίποτα.. Ξέρει από πλάκα και χιούμορ. Τα μάτια της. Αυτό το μπλε.. Είναι πανέμορφο. Έχει νυχτώσει και κάνουμε βόλτα στο λιμάνι. Σιγά σιγά πιάνω το χέρι της. Εκείνη κοιτάει τα ενωμένα μας χέρια και αμέσως μετά με κοιτάει στα μάτια χαμογελώντας μου. Τότε σταμάτησα να περπατάω και την τράβηξα προς το μέρος μου. Βάζοντας την μέσα στην αγκαλιά μου. Την απομακρύνω λίγο, βάζοντας τα χέρια μου στο λαιμό της. Την κοιτάω μέσα στα μάτια, πλησιάζοντας σιγά σιγά τα χείλη της. Έχουμε φτάσει σε απόσταση αναπνοής. Νοιώθω την ανάσα της να βαραίνει... Μετά από κάτι δευτερόλεπτα καλύπτω τα χιλιοστά που χώριζαν τα χείλη μας, τα χείλη της είναι τόσο απαλά. Νοιώθω να χαμογελάει μέσα από το φιλί μας. Το ίδιο κάνω και εγώ. Μετά από λίγα λεπτά απομακρυνόμαστε. Την κοιτάω στα μάτια και χαμογελάω. Αυτήν την κοπέλα την έχω λατρέψει.. Συνεχίσαμε να περπατάμε χέρι χέρι. Μέχρι που καθίσαμε σε ένα πεζούλι. Την αγκάλιασα και εκείνη ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου. Μιλάγαμε για πολλά θέματα μέχρι που πέρασε η ώρα και έπρεπε να πάω στην στάση για να γυρίσω.. Μόλις φτάσαμε ξανά καθίσαμε αγκαλιά μέχρι να έρθει το λεωφορείο. Μόλις ήρθε.. Με κοίταξε στα μάτια κι είδα πως είχε βουρκώσει λίγο.. Το ίδιο και εγώ.. Την ξανά έβαλα μέσα στην αγκαλιά μου, σφίγγοντας της πάνω μου.  Την φίλησα με τόσο πάθος, για να θυμόμαστε αυτό το φιλί μέχρι να ξανά συναντηθούμε. Ελπίζω αυτό να γίνει σύντομα. Της είπα θα τα πούμε σύντομα μην στεναχωριέσαι. Εγνεψε καταφατικά , αφήνοντας ένα δάκρυ να κύλησε. Και μου χαμογέλασε αμέσως μετά. Της χαμογέλασα φιλώντας την άλλη μια φορά στο στόμα, και στο κούτελο. Γύρισα και μπήκα στο λεωφορείο, κάθισα στο κάθισμα κοιτάζοντας από το παράθυρο βλέποντας την να μου χαμογελάει και να με χαιρετάει, το ίδιο έκανα και εγώ. Σκούπισα γρήγορα το δάκρυ που πήγε να μου ξεφύγει. Έβαλα τα ακούστηκα μου, στο ράδιο έπαιζε το τραγούδι 'τα χιλιόμετρα όλα'.
Της έστειλα μήνυμα που έλεγε" μου λείπεις ειδη"

 little storys ♡Where stories live. Discover now