(Det går tyvärr inte att förfråga om rates för tillfället, men jag kommer tillbaka i framtiden)
Vill du ha en rate så är det bara att kommentera!
Eftersom detta är min bok sker allt på mina villkor, men jag kan fixa det mesta bara du säger till. Vill du att jag avpublicerar min rate på ditt konto så gör jag självklart det.
Jag kommer inte att vara taskig, men jag kommer att vara ärlig.
Mår du dåligt av kritik så be inte om en rate, och även om du är bra på att ta kritik, men ändå blir sårad (eller tycker nåt är taskigt sagt på nån annans rate) så säg till. Allvarligt talat, säg exakt vad det är. Jag gör inte det här för att vara elak utan för att det är kul. Jag kräver inte mycket, men jag kräver att alla här är ärliga mot varandra.
Hur det fungerar:
Du kommenterar att du vill ha en rate, och när jag hinner så betygsätter jag detta:
•Användarnamn 1-10
•Visningsnamn 1-5
•Profilbild 1-10
•Header 1-10
•Biografi 1-10
•Omslag 1-10
•Läslistor 1-10
•Plats 1-5
Maxpoäng blir alltså 70Note:
Jag baserar poängen endast på mina egna åsikter. Jag har säkert liknande åsikter som flera andra på wattpad, men vissa saker håller ni kanske inte alls med om. Jag kan till och med bara dra av eller lägga till poäng utan att ha någon speciell anledning mer än att jag gillar det eller inte.Observera:
Från och med nu kan ni förfråga om rates bara i denna del. Ni som förfrågat någon annanstans innan 16:e april behöver självklart inte ta bort era kommentarer och fråga igen, jag har koll på vilka som frågat på andra ställen, jag har bara fått så många förfrågningar så jag är rädd att jag ska missa någon.
YOU ARE READING
account rates (stängd för catch up)
Randomdet är simpelt, jag berättar vad jag tycker om din profil (För tillfället går det inte att fråga om rates, men jag kommer tillbaka och uppdaterar denna bok som vanligt)