Hviskende stemmer. Stemmerne flyder rundt i hovedet, som bølgerne ude på havet. En tanke strejfer mig. Findes paranomale ting virkelig? Er det bare en spøj, eller en virkelig sandhed?
Jeg vågner med et sæt. Jeg høre knirkende fodtrin. Jeg springer op af sengen. Jeg er alene hjemme. Hvad vandrer rundt? Er det bare en tanke der får det til at virke sandt, eller er det noget helt andet? Jeg går forsigtigt ned af den gamle slidte trappe ned i stuen. Der er tomt, kun min kat er der. "Er der nogen?" Råbte jeg så højt, så det tydeligt kunne høres. Ikke en lyd. Et bump. Jeg vendte mig om. En boks lå pladask på gulvet. Jeg samlede den op og en seddel op, som var helt krøllet op, Somom seddelen ligger i fosterstilling. "Til daniele fra ...." en ukendt. Håndskriften var helt rystet og tværret ud. Hvem kan det være? Hvad har sendt mig en seddel, midt ud i det blå?
Jeg åbner døren. Der lugter indelukket og trængt. Jeg hænger min jakke op på en knage, og stiller mine sko hen på plads. Nu skal der researches. Hvad er de ting der er sket? Er det et tegn på noget? Det må jeg finde ud af. Jeg går op på mit værelse, finder min gamle computer frem, og begynder bare at taste på tasterne. "Paranomale hændelser". Jeg klikkede på en hjemmeside, med paranomale historier, tip og tricks. Jeg klikkede på en arktirel og.......
Første lille del ( meget kort i know, det en slags intro)