Niall padėjo galvą man ant peties ir užmigo. Atrodė kaip koks vaikutis. Uždėjau savo ranką sau ant kojos ir netrukus pajaučiau kaip jo ranka atsiranda ant manosios.
Kaip gera pajausti tą jausmą ir vėl...
...
-Mes jau čia,-pabaksnojau Niall, o jis tik pasimuistė.-Ačiū, Lou, kad parvežei,-šyptelėjau ir pradėjau tempti Niall, nes jis nesiruošė keisti savo pozicijos.
-O kur kitoks padėkojimas?,-apsimetė įsižeidusiu Lou ir atsuko man žandą.
Aš nieko nelaukusi į jį pakštelėjau, o Niall išgirdęs, iš kart sujudo.
-Gerai, eime, ačiukas Lou, tik kitą kart nevok Dari nuo manęs,-jau šiek tiek prasiblaivęs ištarė Niall ir patapšnojo jam per petį. Louis tik nusijuokė ir paskutinį kartą pamojavo mums.
-Jau paeisiu pats,-nusijuokė Niall, kai įsikabinau jam į parankę.
-Dėl visa ko,-ištraukiau ranką ir pradėjau rakinti duris.
Numečiau aukštakulnius kažkur į šoną ir nuėjau į virtuvę.
-O jums, panelėms, batų niekada nebus per daug,-nusijuokęs tarė Niall, rodydamas į mano sumestų batų kampą netoli durų.
-Na taip, reiktų kada susitvarkyti,-šyptelėjau.-Norėsi konors?,-atidariau šaldytuvą.
-Am būtų gerai alaus,-įsitaisė ant sofos.
-Jau užteks Niall, taip ar anaip tokio neturiu,-iš šaldytuvo išsitraukiau sulčių ir nesivargindama ieškoti stiklinės, gėriau jas tiesiai iš pakelio.
Pasakiusi Niall, kad einu persirengti, užlipau į savo kambarį. Numečiau delninukę ant naktinio staliuko ir nukeliavau į vonią. Ten nusivaliau visą makiažą, plaukus išleidau iš uodegytės.
Susitvarkiusi grįžau į kambarį ir iš spintos išsitraukiau savo naktinukus. Tai buvo paprasti šortukai ir maikutė.
Kai nusimečiau rūbus ir likau stovėti tik su apatiniais išgirdau kažkieno atodūsį ir staigiai atsigręžusi, pamačiau Niall tarpdury.-Miegosiu ant sofos, man reikia pagalvės,-šyptelėjo ir jo akys nuklydo žemiau mano krūtinės. Nieko nelaukusi, užsimečiau maikutę ir numečiau jam vieną iš pagalvių nuo mano lovos.
-Labos, Dari,-pasitvarkė plaukus, užkritusius ant veido ir nulipo laiptais žemyn.
Buvo keista, kad esame su Niall po vienu stogu, o jis nusprendžia likti ant sofos, kai esame vienas kitam neabejingi.
Ak, taip, pažadas, kurį nuolatos pamirštu.Pro pradaras duris mačiau kaip Niall svetainėje išjungė šviesą. Gulėjau ir galvojau apie Niall, vieną, esantį apačioje. Įsivaizdavau kaip gera būtų, jei jis gulėtų šalia.
"Velniop" - pasakė mano pasąmonė.
-Niaaaall!!,-surikau, bet atsakymo iš kart negavau.-Miegi?,-dar kartą sušukau.
YOU ARE READING
Summer job •h.s;n.h• ✔
Fanfic^Trečioji mano istorija^ Dari mama vasarai jai palieka užduotį saugoti jų šeimos namus. Jai tai puiki proga pailsėti nuo koledžo pirmųjų metų ir vasarai susirasti darbą savo gimtąjame mieste. Taisyklė nr. 1 - neįsimylėk ir neleisk, kad kiti tave į...