İLK GÖRÜŞ

312 12 3
                                    

Haluk daha 20 yaşında baba tarafından zengin ve birazda çapkın bi adamdı yakışıklılıgına guvenıyodu ve bırde sevgılısı vardı guzel bı kadındı haluk bır gun onunla bulusucaktı adı Mineydi kadında zengindi yani Haluğun parasına ihtiyacı yoktu bırgun bulusucaklardı ama kadın sureklı bahaneler uretıyodu Haluga haluk daha fazla dayanamayım cat kapı mınenın evıne gıttı bıde ne gorsun evınde baska bı adam vardı haluk gozlerıyle gormustu yanı ınkar edemezdi...


Güneş 20 yaşındaydı çok güzel bi kadındı orta hallı bı aılenın tek cocuguydu.Günes'in tek derdi okulunu bitirip en sevdiği işi yapmaktı edebiyat ögretmenı olmak ıstıyodu. Yine bi okul sabahıydı Güneş her zaman kı gıbı gıyınıp okula dogru yola cıktı...


Haluk aldatıldıgını ogrenınce cokta uzulmemıstı zaten asık degıldı o kadına Halukların otelleri vardı şimdilik işlerin başında babası duruyodu cunku Haluk daha okulu bitirmemişti o da tabıkı turizm okuyodu baska secenegı yoktu olamazdı zaten Halukta her zaman oldugu gibi lüks spor arabasına binip okula dogru gıttı..


Güneş normal yolundan yürüyodu birden yanından luks spor arabası olan biri geçti neredeyse Güneşi ezıyodu Günes arkasından bagırdı çüs dıkkatlı sur şu arabayı diye Halukta arabadan öyle bi indiki tüm karizmasıyla gözlugunu cıkardı Güneşe dogru yürüdü..

Haluk:afedersiniz

Güneş:(halugu oyle gorunce ne kadar yakısıklı dedı ıcınden)önemlı degıl beyefendi ama bıdahakıne daha dıkkatlı kullanın dedı ve gıttı...

(Haluk arkasından baka kalmıstı ne kadar guzel dedı )


EVE BU İLK BÖLÜMDÜ DDÜŞÜNCELERİNİZİ BEKLİYORUM DEVAM EDİYİMMİ??????


Halugun Gunese olan askı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin