Em vaig començar a cansar de caminar, i vaig decidir que aniria a visitar a en James.
Al entrar una altra vegada per aquell bosc,vaig notar una sensació extranya,com si algú mestigues observant.
Pero, no obstant vaig continuar. Aquell bosc em produia,seguretat, una emoció que no solia experimentar.Al final pel fons, vaig veure aquella petita casa de fusta, que semblava abandonada, una mica dubtosa, vaig trucar a la porta principal.
Efectivament era en James.
- Que fas aqui? -em va dir, amb un fort to.
- Ehm....sol volia visitarte.Em sembla molt curiós, aquest lloc on vius i el bosc també.
- Doncs, si si entra....
Vaig entrar emocionada,estava segura que, el que veuria m'agradaria.
Aquella casa era molt acollidora no res semblant en el que es mostrava per fora.El ambient era tranquil, tot era d'una aparença vella. I tenia una estanteria plena de llibres interesants per llegir. La seva habitació era molt gran comparada amb la mida de la casa, tot ple semblava ireal. Em vaig sorprendre quan vaig veure una segona habitació.
- Que tens germans.....nòvia,?
- No no es la habitació d'invitats, i solia dormir el meu germà, pero desde que es va mudar no la ha ocupat ningú...
Em vaig sentar al sofa, i ell em va servir un vas d'aigua, ja que havia caminat molt, per arribari. I va anyadir;
- Espera aqui un moment, vaig a comprobar una cosa.
- D'acord
I va marxar en direcció cap a la porta trasera.
Veia que tardava molt, aixi que vaig decidir investigar una mica més.
Hi havia un petit pati, i hi vaig anar. Pero em vaig asustar quan vaig veure un cervol mort, vaig quedar impresionada quan em vaig fixar en que tenia una mossegada bastant profunda al coll, semblava que haguès tingut una mort dolorosa, dessangrant-se.- Ei!
Una ma freda em va tocar l'esquena
- T'he dit que et quedessis allà quieta!
- P-perdo....o sento tinc que marxar.
Vaig sortir ràpidament per la porta, i vaig correr fins que els peus sem van cansar.
Aquell dia va ser una mica mogut, i em sentia confosa per el que acabava de veure.
Així que em vaig anar directa al llit sense dir ningun comentari, pero la son no em dormia. I estava pensant i pensant en el que havia vist.....
Els dies transcurrien així, i en James i jo anavem quedant, i parlant sobre les nostres vides.Ell no tenia pares, van morir quan ell i el seu germà tenien 13 i 12, i havíen viscut amb els seus tiets....Vaig veure una foto de el seu germà, sasemblava molt a ell,el únic que era diferent era una piga al costat de l'ull esquerre.
YOU ARE READING
Vampires
VampireL'Ellie es una noia de 17 anys que viu a les a fores de la capital de Finlandia (Helsinki) viu amb la seva estimada germana L'Amber, pero un dia la aparició d'un noi els hi canvia totalment la vida En James.