Kuulsin taas läbi une sõnumi teate heli. Ma olin selle meelega väga valjuks pannud, et ma kuuleks, kui ta kirjutab mulle.
Upitasin oma käega paremale poole, et haarata telefon ning kui olin selle oma näo juurde tõstnud, alles siis avasin oma silmad. Vajutasin ekraani sisse, kissitades silmi sellest valgusest, mis sealt kiirgas.
Sini Vaal
04:20 Oled valmis kolmandaks ülesandeks?
Delysebelle Rozalie
04:21 Mis mu 3. ülesandels on siis?
04:21 ülesandeks*
Sini Vaal
04:21 Lõigu teraga oma veene. Ainult kolm tõmmet.
04:21 Ära liiga sügavaid haavu tee..
Delysebelle Rozalie
04:21 Aga mida sügavamad, seda parem, eksole?
Sini Vaal
04:22 Ma ütlesin, et ÄRA TEE sügavaid.
Delysebelle Rozalie
04:22 Aga kui ma ei teeks üldse? Kui ma keelduks? Mida sa minuga peale hakaksid? Lõiguksid ise mu veene?
Sini Vaal
04:22 Kui sa ei mängiks lõpuni, nad tuleksid ja tapaksid su lähedased..
Delysebelle Rozalie
04:23 Kes nad?
Sini Vaal
04:23 Selle mängu teised juhid.
Delysebelle Rozalie
04:23 Nad ei tea, kus ma asungi. Nad ei tea minust mitte midagi.
Sini Vaal
04:23 Sa eksid.. Nad teavad sinust kõike. See link, mis ma sulle saatsin.. Tänu sellele, et sa vajutasid sellele, nad said su arvutisse häkkida. Nad teavad su IP-aadressit. Nad teavad tänavat, kus sa elad. Nad teavad su majanumbrit, su korterinumbrit..
Delysebelle Rozalie
04:25 MIDA?
Kuigi mu lähedased inimesed, kes polegi enam nii väga lähedased, ise minust ei hooli, siis minule on nad siiski tähtsad. Ma ei tahaks elada teadmisega, et minu pärast kaotavad nad oma elu.. Ma ei suudaks seda läbi elada. Nad ei vääri surma. Nagu mina..
Ma teen selle mängu lõpuni..
Võtsin žiletitera ning läksin taas vannituppa. Pisarad voolasid mu põskedel. Asetasin tera veenile ning tõmbasin jõuliselt esimest korda, teist korda ja siis kolmandat korda. Viimane tõmme oli kõige tugevam. Tuline veri voolas mööda mu käevart. Mul hakkas pilt silme eest kaduma.
Ühel hetkel avas keegi vannitoa ukse, kuid ma ei näinud, kes see oli, sest ma langesin põrandale pikali, nähes vaid musta tausta.
...
Avasin oma silmad ning leidsin end haiglavoodil lebamas, käsi kinni seotud. Keerates vasakule, nägin ma oma telefoni. Järsku meenus mulle, et tõestus jäi saatmata. Upitasin end telefoni poole ning läksin messengerisse. Esimesena avastasin ma sõnumid oma ekspoisi poolt.
Brent Ayres
11:23 Delysebelle, ära ütle palun, et sa ka seda õudset mängu mängima hakkasid.. Ma palun sind. Ära tee seda. See lõppeb ju surmaga. See mäng pole mingi lõbu!
Ma ignoreerisin teda ning avasin teise chati.
Sini Vaal
04:40 Oled lõpetanud?
04:52 Hallo?
04:52 Muide, sa peaksid oma tõestuse ka ära saatma.
05:12 Kas sa ignoreerid? Sa teed niimoodi kõik ainult hullemaks.
07:44 Kas sul on kõik okei?
11:32 7 tundi on möödas ja sa pole ikka veel sisse tulnud..?
Delysebelle Rozalie
14:59 Vabandust, et ma enne pilti ei saatnud..
Tegin pildi oma sidemes käest. Seal oli aru saada, et ma olin haiglas.
Delysebelle Rozalie saatis foto.
...
Tõusin püsti ning liikusin palatist välja, et vaadata, kas arsti on kusagil näha. Soovisin temalt paari asja küsida.
Uksest väljudes põrkasin ma kellegagi kokku.
"Vabandust," sõnas ta enne mind ning ma vastasin samaga. Vaatasin talle vaid korraks otsa. Selle ühe hetke jooksul suutsid tema ilusad sügavsinised silmad mu tähelepanu võita. Läksin temast mööda, rohkem tema poole mitte vaadates.
...
Sini Vaal
16:22 See olid sina..
KAMU SEDANG MEMBACA
Sinivaal √
RomansaAvaldan mõne inimese soovil uuesti selle raamatu. ------------------------------------ - Tere, sa oled nüüd mängus "Sinivaal". Väljapääsu pole.. ------------------------------------ Tüdruk, kes hakkas mäng...