-De ez mégis, hogy lehet?Én eddig úgy tudtam , hogy a szüleim meghaltak a háborúban .-Megvetően nézett Nagyanyjára , aki lesütötte a tekintetét.
-Itt az ideje, hogy mindketten megtudjátok a teljes igazságot.Hosszú lesz úgyhogy inkább üljetek le.-Mutatott az asztal mellett álló két székre , amik egy kicsit hátrébb csúsztak az asztaltól, így a két lány rájuk tudott ülni .Mrs. Graham vett egy mély levegőt..-Kezdem a legelején.18 éves koromban megismertem a nagyapátokat Félix Lemmelt, aki akkor még csak a luxemburgi trón várományosa volt, mára viszont már Ő a nagyhercege.Fiatalok voltunk és nem törődtünk semmivel,egy ideig titokban találkozgattunk, de mindketten tudtuk, hogy tilosban járunk.Ő nemes családból származott én viszont csak egy egyszerű városi lány voltam, a protokoll miatt pedig szóba se jöhetett a házasság, úgyhogy közösen megállapodtunk , hogy végetvetünk a kapcsolatunknak és éljük tovább a saját életünket. Aztán 1 hónapra rá észrevettem, hogy állapotos vagyok.A szüleim kitagadtak.Sikerült felvennem a kapcsolatot Félixel, aki a palota titkos pincéjében bújtatott el.Eltelt a 9 hónap és megszületett Chloe.Még pár hónapig, amíg erőre kaptam a pincében húztam meg magam, aztán elhagytam Luxemburgot és csak egy búcsú levelet hagytam magam után ,amiben tudhattam Felixel ,hogy Franciaországba mentem és,hogy ne keressen.Párizsban aztán béreltem egy kicsi lakást, ahol felneveltem Chloet.Elvégezte az egyetemet és hozzá ment Martin Smithez.Pár hónapra rá aztán kitört a háború köztünk és a varázstalanok között,aminek a vége az lett, hogy mi létre hoztunk magunknak egy másik dimenziót ,ahol nyugodtan élhetünk. Összesen 4 kaput készítettünk, ahol az összes varázsost áttelepítettük az új dimenzióba.Az áttelepetítés után a kapukat lezártuk és és létrehoztuk a Titkos őrzők társaságát.Minden kapuhoz kineveztünk egy családot, akiknek az otthonába helyeztük az átjárókat.Az őrzők feladata volt, 2 éven keresztűl fél évente egyszer át kellett menniük a régi dimenzióba ellenőrizni, hogy egy varázsos se rekedt ott.Chloe és Martin voltak a franciaországi kapu őrzői.A varázsosok és a varázstalanok szétvállása után 1 évvel megszülettetek ti ketten-nézett rá Bellára és Lizára.-A varázsosok ,és a varázstalanok dimenziójában is béke volt.A szüleitek éppen az utolsó féléves ellenőrzést végezték a második év lejárta előtt, titeket pedig otthon hagytak velem...-Mrs. Graham elsírta magát -Az egész az én hibám volt!A szobátokba hagytalak titeket játszani,amíg én a szülinapi tortátokat sütöttem.Nem figyeltem rátok, ti pedig felmentetek a padlásra, ahol a dimenzió kapu nyitva állt.Mindketten nagyon kiváncsiak voltatok,hogy vajon mi lehet az, de csak Bella volt elég bátor,hogy közel merészkedjen hozzá.-Mrs. Graham felzokogott és Bellára nézett- ha figyeltem volna rátok ,akkor ez nem történhetett volna meg..Bella te átzuhantál a másik dimenzióba és a kaput pedig a biztonsági rendszer lezárta, mivel csak 8szor lehetett vele utazni a 2 év alatt.Így pedig Bella a szüleitekkel a varázstalanok világában rekedt,Liza pedig itt maradt velem.-Letörölte a könnyeit és Lizára nézett-napokig csak sírtál és mindig csak Bellát kerested, én pedig lezártam a padlást,hogy véletlenül se juss fel.Remélem,hogy tetszett ez a rész is😊Folytatás jövő hétvégén lesz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tükörkép
FantastikBella Smithnek ez a vakáció sem kezdődött túl jól.Nem elég ,hogy elköltöztek és ezért el kellett válnia a legjobb barátnőjétől, de éjszakánként még furcsa álmok is gyötrik.Itt egy kicsit helyesbítek ,mivel nem több álomról,csak 1 álomról van szó.....