kap 3.
Det fanns ett tag,ett tag som hon faktiskt orkade stå emot. Det fanns ett tag när hon stod på sig och tog ingen skit från någon i skolan. Det fanns ett tag hon var så stark att hon inte ens tog hatet från männen. Hon spottade på dem och tog sina pengar och stack. Men när slagen blev hårdare,av alla,av fosterfamiljerna,av fosterbarnen som satt på samma anstalt som henne,av barnen i skolan och av männen. När slagen blev värre så gav hon upp,som en sten som sjönk på bottnen. När den psykiska smärtan blev för står för att kunna hantera,gav hon upp. Hon klarade av att stå ut att bli kallad för hora,slampa,kuksugare och det enda du duger till är att ha sex men när männen började hacka på hennes svagaste punkter,hennes ärr som prydde hela hennes armar,hennes lår som nuddade varandra. Hon hade på sig ett vitt urringat linne som slutade vid början av naveln,en kort svart,tajt kjol som slutade precis under rumpan och som var hög i midjan. Ett par svarta klackade skor med en smal klack som lät klick klack när hon gick på den grusiga trottoaren. Klockan var tio på kvällen och hon skulle möta Joakim,ännu en kille från internet. Han var yngre än de andra,kanske i tjugofem årsåldern,men varför bry sig om åldern när det enda de bryr sig om är sex till ett så billigt pris så möjligt.Joakim stod i gatutörnet. Han var en ny kund. Joakim hade på sig ett par vita gympaskor,svarta byxor med häng över halva rumpan. I byxorna satt ett skärp ifrån Ralph Lauren. En svart bomber och en T-shirt under. Håret slickat bakåt med hjälp av vax,en cigg i mungipan och tydliga käkben. Snygg,visst han såg väl bra ut men han eller jag var inte här för passionerat sex. "Tja,här?" frågade hen. Vadå här? va? inte sex ute? eller?
"ehh,nej hos dig?" sa hon försiktigt. "visst,kom då" fräste han fram och drog i hennes tunna kofta som hon hade över. Hans grepp gjorde ont men det gjorde allt i männens makt också. Han drog med henne till ett ruttet höghus på minst fem våningar,han knappade in koden 3623 och det klickade till i dörren. Han slet upp den och föste mig framför sig hela vägen i ett hårt grepp. Vi gick raskt uppför trapporna tills vi kom till en lägenhet som vi skulle vara i. Han famlade med nycklarna och det kändes som en evighet innan han fick upp dörren. Sen kom allt i slowmotion,slagen mot kinderna,slagen mot magen,slagen mot brösten. Han knuffade ner henne i soffan,kunde inte göra något själv utan låg bara där som en död sill. Han slet av henne kläderna. "hora, gör som jag säger". Hon vågade inte göra något såg hon löd,som alltid. Efter att han hade haft sex med henne så var det enda hon fick som tack femhundra spänn. Hon brukade få mer,mycket mer. Ibland fick hon över ett tusen när hon hade varit duktig och gjort som de ville. Hon gjorde alltid som de ville,hon vågade aldrig säga emot. Delvis för att det blev avdrag på lönen men också för att hon orkade aldrig kämpa emot slagen längre. Det blev fler slag,hårdare och hårdare straff. Fast knutna armar och ben som ett kryss i sängen. Ögonbindel och kompisar som egentligen inte skulle ha varit där men var där ändå. Männen ringde och sa "har en hora här,kom snabbt över,det är gratis" och så blev det,gratis. För att han och hans tre kompisar skulle få något utav henne så fick hon också alltid början över tvåtusen kronor vilket var bra tjänat på fyra ligg. Men hon orkade inte längre att säga ifrån,att hon skulle ha mer än vad hon fick eftersom att de alltid blev arga och krävde mer utav henne då. Mera sex,hårdare sex,råare sex.Joakim slängde ut henne ur lägenheten efter att han var klar. Hon stapplade ut,hade så ont att hon inte kunde gå. Mascaran rann nerför hennes bleka kinder och hon bannade sig alltid att sluta med männen. Stänga av alla medier och fortsätta leva,plugga,skaffa kompisar. Men så blev det aldrig.
----
Vad tycker ni? Skriv! Tar gärna emot kritik om vad jag kan göra bättre för att bli en bättre "författare" (vet ej om jag ska kalla mig det?? Känns så konstigt). Men uppdateringen är väl bra? Puss och kram
STAI LEGGENDO
Personlig
Storie breviHon gillade inte männen,de slog henne och efteråt kände hon sig smutsig. Tvättade sig femton gånger,var fortfarande inte ren. - Här kommer ni att få följa,hon tjejen längst bak i klassrummet som lever ett dubbelliv som ingen hade trott. Här skildras...