Part 1
Pada suatu hari yang dingin Youngi dan rakan rakannya ingin berkunjung ke Theme park yang berhampiran dengan tempat ibu bapanya bekerja . Youngi terus menelefon rakan rakannya yang akan mengikuti rancangan ini . Setelah lama menunggu akhirnya tibalah wajah wajah yang sangat dikenali oleh Youngi . Youngi berasa sangat teruja dan dia terus berlari kearah mereka berempat itu . Mereka berlima mula membuka langkah dan menuju ke tempat perhentian bas dimana terletak di hadapan sebuah taman yang diduduki oleh Youngi . Mulut petah berbicara tanpa henti dan muka teruja tampak serlah senyum lebar di lemparkan . Dalam perjalanan hendak ke taman tema Youngi ternampak beberapa lelaki yang sedang menunggu ketibaan bas . Lelaki tampak segak lalu Youngi terpukau melihat jejaka itu tiba tiba Youngi tersedar lelaki yang dia lihat itu adalah musuh ketat di sekolah . Youngi terus kaku dan hanya membiarkan sahaja lelaki itu. Rakan rakannya terkejut setelah mereka melihat lelaki itu lalu mereka mencuit Youngi dan memberitahu kepadanya bahawa itu lelaki idaman Youngi . Perasaan Youngi terbakar apabila rakan karibnya berkata sedemikian rupa . Youngi berasa dirinya diperli dan dihina kerana seorang lelaki yang diminatnya sejak sekian lama tetapi apakah dayanya untuk meluahkannya .[ ] Setiba sahaja destinasi yang mereka inginkan mereka berlima berlari anak ke taman tema itu . Mereka berlima berkata sudah sekian lama mereka tidak berkumpul sebegini kerana masing masing sibuk dengan hal masing masing tidak seperti Youngi yang hidupnya NOMAD . Kadang dia berada di Australia, California merata tempat . Apabila umurnya meningkat dewasa dia bercadang untuk pulang ke tanah air yang tercinta iaitu Korea . Mereka berlima berasa gembira kerana dapat bertemu semula . Mereka terus memasuki taman tema kemudian Hyeri mengajak mereka berempat menaiki roller coaster yang menakutkan mereka semua bersetuju untuk menaikinya . Tiba tiba beberapa lelaki yang dikenali oleh Youngi turut bersama dengannya Youngi berasa agak kekok kerana rakan karibnya mengajak mereka turut bersama dalam gathering ini. Youngi berasa Kai berada di belakangnya dia berasa segan tetapi dia terus menoleh lalu berkata " kau pehal ikut kitorang ?" Soal kasar Youngi kepada Kai yang tergamam dengan kecantikkan Youngi.
Ya, Kai juga mempunyai perasaan yang sama seperti Youngi tetapi masing masing menyepikan diri atas sebab tertentu . "Pehal kau tetiba sergah aku dah la tak tegur tetiba sergah " gumam Kai sementara menunggu rakan rakan yang lain tiba membeli tiket . Keadaan Youngi dengan Kai kembali sepi tiada apa yang hendak dibualkan dengannya . Kai berasa kekok apabila Youngi tidak bercakap dengannya , biasalah bila dekat sekolah gaduh bagai kucing dengan anjing tiba tiba kekok sedemikian mana tidaknyaa kepelikan Kai. Tiba satu kumpulan dengan happier datang ke arah mereka berdua . Kai dan Youngi menoleh dalam masa yang sama kemudian rakanya yang lain tersentak apabila melihat Kai dan Youngi yang berpegangan tangan . Masing masing lihat masing masingg semua kebinggungan " wey diorang couple ?" "Sejak bila ?" "Bukan dekat sekolah gaduh naik hantu ke ?" Satu demi soalan dituju antara mereka berlapan .
Tiba tiba Youngi terasa tanganya seolah olah dipegang dan hakikatnya tangannya di pegang oleh Kai , muka Youngi merah padam terus dengan kasar dia menolak Kai .SKIP
Selesai sahaja menaiki roller coaster sebentar tadi mereka turun dan ada yang muntah ada yang sakit perut ada yang sakit kepala. Tetapi Youngi dengan Kai langsung tidak berasa apa pada ketika itu mereka juga bercadang ingin makan di Theme Park itu , semua bersetuju lalu mereka bergegas ke food court Youngi , Sowon dan Hyeri pergi membeli makanan manakala yang lain masing masing duduk . Selepas siap membeli mereka pulang dan makan. "Lepasni kita hendak kemana pula ? Asyik bermain didalam ini sahaja " soal Yunghwa kepada yang lain. "Apa kata kita pergi waterpark yang baru buka itu , ramai kawan aku cakap seronok waterpark itu " jawab Yoona . Mereka bersetuju dan terus berjalan menuju ke destinasi .