Chelsey statea și se holba la pereți,așteptând ca Lucifer sa apara.
Ma întreb oare cum arata tipul asta..
-Daca vrei sa ști cum arăt,mai bine te-ai întoarce cu fața la mine!
-Huh?
Când Chelsey s-a întors,nu-i venea sa creada ce avea în față.
Era un drac în toată regula!Un tip înalt,cu umeri lați,îmbrăcat din cap până-n picioare în negru,cu parul și ochii negrii.Și desigur,coarne și coada de drac.
-Te mai holbezi mult la mine cu fața aia speriata?Sa știi ca nu mănânc oameni!..Ma rog,cel puțin azi.
-Ăm..Lucifer?
-Ce-i?
-..Nimic
-În cazul asta,vino!
Acesta a luat-o de mână și a tras-o dupa el până la o mașină neagră,decapotabilă, cu geamuri fumurii,parcata in fața spitalului.
-Urcă!
-Ăm..ok!
.....
Dupa ce au urcat,Lucifer a privit-o pentru puțin timp,iar când era gata sa bage cheia în contact,s-a oprit și a tras acoperișul mașinii,apoi a băgat cheia înapoi in buzunar.
-Lucifer?
-Hm?
-De ce nu pornim?
-Vreau sa stam aici pentru puțin timp!
-Ok,dar macar poți sa deschizi acoperișul?E foarte cald aici..
-Daca ti-e cald,atunci dezbraca-te!
-Ăm..
-Geamurile sunt fumurii!Nu te vede nimeni!
-..Mă vezi tu..
-Și ce daca!Prefa-te ca nu sunt aici!
-...
-Ce mai aștepți?!
-Daca nu te deranjează,aș prefera sa rămân îmbracata!
-Uite ca ma deranjează!
Atunci,Lucifer a apăsat un buton iar scaunul lui Chelsey s-a lăsat pe spate.El a apucat-o de ambele încheieturi și s-a urcat peste ea.
...
CITEȘTI
Apel terminat.
Teen FictionPovestea unei fete normale pe nume Chelsey, care începe să primească mesaje de la un anonim,care se dovedește a fi un.....CITEȘTE ȘI VEI AFLA!