Γεια σας το ονομά μου είναι Μινερβα Ντομπς είμαι 25 χρονών και ειμαι απο την Νέα Υόρκη, τα μαλια μου είναι ξανθά και έχω γαλάζια μάτια.
Τώρα βρίσκομαι σε ένα κακόγουστο μπαρ, στέκομαι δίπλα στο αγόρι μου τον Ντέιβιντ που είναι αρκετά όμορφος αλλά τι να το κάνεις αυτή τι στιγμή μόλις με χώρισε.
" αυτή η σχέση δεν λειτουργεί για μενα" είπε ο Ντείβιντ
Έτσι μου' ρχεται να σου μπήξω στη καρδιά τον αναδευτήρα του κοκτέιλ, φυσικά δεν το σπο της σκέψοις μου με έβγαλε ο Ντειβιντ που σινεχησε να λεει "λυπάμαι Μιν-(νερβα)" ηταν ολοφάνερο ότι δεν λυπόταν.
Προφανος δεν εχει καταλαβει ακομα οτι ειμαι θυμωμένη αφου είχε διαλέξη να με σχολάσει σ' ένα μπαρ που ήταν η επιτομή της κακογουστίας . Το Μεγάλο Ρίσκο. (Το ονομα και μονο την έχει βάλει σε υποψίες.)
Εγω σταυρωσα τα χερια μου πανω στο γκρίζο καρό σακακι μου για να μην τον χαστουκίσω
"Όλα αυτα επειδη αρνουμαι να έρθω απόψε σπιτι σου ; Μα αυριο δουλευω οπως και εσει " ειπα καθος πλήρωνα το ποτο μου.
" Δεν ειναι αυτο , δεν προσπαθεις καθολου να βοηθήσεις τη σχεση μας , πραγμα που σημαινει..." ειπεΠραγμα που σημαινει οτι βγαινουμε μαζι εδω και 2 μηνες κι ακομα να κοιμηθουμαι μαζι , σκεφτομουν και τον αγνοουσα ενω κοιταζα γυρω μου και προσπαυουσα να βρω ενα τροπο να τον σκοτοσω "...και πιστευω οτι για να υπαρξει μελλον στη σχεση μας , πρεπει να προσπαθεις και εσυ " συμπληρωσε ο Ντειβιντ.
Δεν ειπα τιποτα ενω ο Ντειβιντ αναστεναξε και μου επιασε το χερι και μου ειπαι " σου εύχομαι ό,τι καλύτερο , Μιν ".
Τραβηξα το χερι μου χορις να πω κατι και απλα σκεφτομουν οτι σε τρεις ευδομαδες ειναι ο γαμος της αδελφης μου και εγω δεν θα ειχα συνοδο για το γαμο. Η αληθια ειναι πως δεν ειμουν ερωτευμένη μαζι του και γιαυτο και δεν με πιραξε καθολου. Και με αυτες τις σκεψεις γυρισα στις φιλεναδες μου που μας παρακολουθουσαν απο το βαθος της αιθουσας.
" φαινεται πιο σφιγμενος απο οσο συνηθως" σχολιασε η Λιζα, η Λιζα είναι η σεξι τις παρεας και η πιο διναμηκη " Σου ειπαι κατι που σε τρομαξε; " ειπε η Μπονι που ειναι η πιο γλυκια της παρεας.
Σε καμια απο τες δυο δεν θα το εκανε αυτο ο Ντειβιντ σκεφτικα.
" Ναι . Μου εδωσε τα παπουτσια στο χερι" ειπα.
" καλα το ελεγα εγω πως ο τυπος δεν μου γεμιζει το ματι" σχολιασε η Μπονι." Δεν ήταν καταλληλος αντρας για σενα " προσθεσε με τα απο λιγο.
"Αληθεια για ποιον λογο εβγαινες μαζι του;" ειπε η Λιζα.
" Γιατι νομιζα ηταν ο αντρας των ονειρων μου" εξηγησα γεματη εκνευρισμο." Ηταν εξυπνος, επιτυχημενος και στην αρχη ηταν ευγενικος μαζι μου. Μου φανηκε σωστη επιλογη . Αλλα ξαφνικα αρχισε να με βλεπει αφ'υψηλου"ειπα.
"Καλύτερα που χωρισατε , γιατι τωρα θα εισαι ελευθερη για τον σωστο αντρα. Ο πριγκιπας σου ειναι καθ' οδον" ειπε η Μπον.
"Ναι, πως . Ξεκινησε , αλλα στον δρομο τον πατησε ενα φοτρηγο" ειρονεφτικα.
"Δεν παει ετσι" ειπε η Μπον."Αν ειναι γραφτο να σε γνωρίσει θα τα καταφερει" προσθεσε η Μπον.
"Καλε, τι ειναι αυτα που λες;" παρενεβη η Λιζα κοιτωντας τη σαν να μην πιστευε στα αυτια της."Τα ονειρα της Μπαρμπι; Εισαι πολυ γλυκια , Μπονι" ειπε.
" Κοριτσια με το γαμο τι θα γινει;" ειπα , αυτο το θεμα ειναι που με εκεγε περισοτερο.
" Στην πραγματικοτητα ο Ντειβιντ δεν σε ενδιεφερε , επομενως δεν εχασες τιποτα σπουδαιο περα απο εναν συνοδο για το γαμο της Ντι(η αδελφη μου). Ψηφιζω να παρακαμψουμε τον γαμο. Ειναι μια καταστροφη , κι οχι μονο επειδη η αδελφη σου παντρευεται τον γκομενο της κολλητης της"ειπε η Λιζα.
"Τον πρωην γκομενο της κολλητης της . Οσο για μενα, δεν γινεται να τον παρακαμψω. Ειμαι παρανυμφος"ειπα.
"Βρες αλλο συνοδο"προτεινε η Λιζα.
"Α, τωρα με υποχρεωσες" μουρμουρισα.
"Θα σου βρουμε εμεις εναν αντρα" ειπαι η Λιζα και αρχισε να επιθεωρει το μπαρ."Αυτος οχι...ουτε αυτος...οχι,οχι,οχι. Ολοι αυτοι θα επιχειρουσαν να σου αμοιβαια κεφαλαια" ειπαι και σκασαμε και η τρεις στα γελια ασπου αναφονισε ξαναφνικα η Λιζα"Οπα! Βρεθηκε ο τυχερος!"
Εγω ακολουθησα το βλεμμα της.
"Ποιος; Που;" ειπα ολο αγονια για να δω τι βρικε.
"Ο μελαχρινος με το σκουρο μπλε κοστουμι. Εκει πανω , στη μεση , διπλα στην πορτα".
"Στη μεση ειπες;" ειπα και μισοεκλεισα τα ματια για να ψαξω καλητερα. Εκει σε ενα τραπεζακη του ποκερ καθονταν τεσσερις αντρες. Ο ενας απο αυτους τους τεσσερης ηταν ο...
Γειαα σας!!!!
Πως σας φανικε το πρωτο παρτ της πρωτης μου ιστοριας...περιμενω τα σχολια σας!!!!
Φιλακιαααα!!!!!
YOU ARE READING
Όλα αυτά για ένα στοίχημα
RomanceΤη θα γίνει όταν η Μιν θα μάθει για το στοίχημα που έβαλε ο Καλ με τον πρώην της για να την ρήξη στο κρεβάτη...?Θα εκμεταλλευτεί την κατάσταση για να εκδικηθεί τον Καλ ή θα παραδοθεί στην ΑΓΑΠΗ???