Imagination and Facts

7 0 0
                                    

Merhaba ben Blair 19 yaşındayım ve Justin Bieber'ın dansçısıyım evet duydunuz Justin Bieber'ın  o çok iyi biri ilk başladığımda sahneden korkuyodum ve o benim korkumu yendirtti (cümleye bak :Ddfg) Ve ailemle çok mutluyken onların benim ailem olmadığını öğrendim beni ben doğdumda büyükbabam annemden almış ve yetimhaneye götürmüş ve gerçek olmayan ailem beni ordan evlatlık almışlar Ve bi abim var o kimmi One direction grubundan Zayn Malik evet onun kardeşiyim ve onun ailesi benime ailem şuan arabadayım bavulumla beraber yeni aileme gidiyom artık onlarla yaşıcam ve işte geldik arabayı park edip bavullarımı aldım zile bastığımda açan annem olmuştu ve sımsıkı sarıldı bende ona napabilrim kaç yıldan beri ondaan uzakta oldum ama onlar istemediki gitmemi . İçerde kardeşlerim Waliyha .Safaa,Doniya ve Zayn vardı teker teker herkez geldi Waliyha bavulumu alıp bana sarıldı ve öptü bende ona aynısını yaptım daha sonra sıra sıra Safaa ve Doniyalada sarıldıktan sonra Zayn'e geldi sıra Zayn ''Yaşasın bana benzeyen bi kardeşim daha var '' diyip üzerime atladı :D  hepsiyle teker teker sarıldıktan sonra kendimi tanıttım ama Justin Bieber'ın dansçısı olduğumu söylemedim sonra söylerim . Odamı gösterdiler bende bavulumu yerleştirdim biranda kapı tıklandı ve içeri Zayn girdi 'Merhaba One direction'ı biliyon dimi ben o gruptayım ' dedi ' Tbiki abicim biliyom ben Directioner'im 'dedim en içten tavırla 'Ozaman seni yarın onlarla tanıştırıyorum ' 'Gerçektenmi inanmıyorum abimin grubuyla tanışıcam :D ''  '' Ben artık uyuyım geç oldu hadi iyi geceler kardeşim ''  '' İyi geceler abicim '' bavulumu yerleştirdikten sonra hemen yatağa yatıp uyudum çok yorgundum çünkü .

************SABAH **********

Sabah erkenden kalktım duşa girdim 10 dakika sonra çıkıp hemen giyindim aşağıda annem kahvaltı hazırlıyodu hemen yanına gidip yardım etmeye başladım herşey hazır olduğunda ''Kızım sen kardeşlerini kaldır bende  bunları masaya yerleştiriyim '' dedi '' Tamam annecim'' diyip ilk önce Safaa'nın odasına gidip  kaldırdım o banyoya girdiğinde hemen Doniya'nın odasına gidip onuda kaldırdım beni görünce ilk şaşırdı sonra saate bakıp banyoya girdi sonra Waliyhayı kaldırmaya gittim ''Waliyha Waliyha hadi kalk kardeşim '' dedim ama kalkmadı sonra onu dürtükleyince gözünü açtı ''Günaydın ablacım '' '' Günaydın kardeşim ''dedikten sonra oda banyoya gitti ve en son Zayn'in odasına girdim saçları dağılmış bir şekilde yatıyordu bu haline kıkırdadım onu uyandırmayı denedim olmadı sonra yorganı çekince zor da olsa uyandı ne olduğunu anlamaya çalıştı bende '' Günyadın abicim kahvaltı hazır seni bekliyoz '' deyip aşağa indim 2-3 dakika sonra oda geldi ve kahvaltıya başladık  kahvaltıda Zayn bana '' Kardeşim diğer gruptakinler 1saat sonra gelicekler ' dedi bende onu başımla onayladım .khvaltımızı yaptığımızda biz kızlar hemen kahvaltıyı toparladık  ve koltuklara oturduk ben  yukarı çıkıp altına siyah şortumu ve üstüne Nirvana tişörtümü giydim saçımı saldım ve hafif makyaj yapıp aşağıya indim 5 dakika sonra zil çaldığında abim kapıyı açtı merabalaştıktansonra abim beni onlara tanıttı bizde merabalaştıktan sonra herkez içeri geçti Harry ise hemen bana sarıldı ve seninle çok iyi anlaşıcaz diyip içeri girdik saat 5 ti biz konuşurken zaman çok hızlı geçmiş sonra canımız sıkıldı televizyonu açtım kanalları gezerken Justin Bieber'ın performansı çıktı ben onu izlerken aklıma konser geldi 1 saat sonra başlıcaktı iyki dansı biliyorum  lanet olsun diyerek yukarı koşarak çıkıp üstümü giydim orda kostümlerimiz olduğu için çok uğraşmadım hemeenn aşağıya indiğimde hepsi bana bakıyodu .Abim ''Ne oldu kardeşim ne acelen var '' dedi bende ''sonra anlatırım abi '' diyip çıktım hepsi sırasıyla arkamdan geliyodu tahmin edebiyorum hemen narabama atladım onlarda kendi arabalarına hemen konser yerine geldiğimde onlar bi kaç saniye sonra gelmişlerdi onlara göz ucuyla baktığımda biletalıyolardı onlarda konsere gelceklerdi gsliba ben hemen soyunma odasına gittim sahneye baktığımda onlar en öndeydi ve beni arıyolardı hayranlar arasında hemen telefonum çaldı abim arıyordu '' efendim abi '' dedim ''Nerdesin ''dedi bende'' sen bişey sorma sadece sahneye odaklan ''deyip kapattım telefonu soyunma odasına koyup hazırladılar bizi İlk Justin çıktı ondan sonra biz çıktık Abimler beni görünce çok şaşırdılar sonra dansa başladık ben hep Justinin yanındaydım bunu Justin istemişti çok iyi arkadaş olmuştuk çünkü Justin bana bakıp göz kırptı ondan sonra dansa devam ettik sahnenin çok önüne gelmiştik abimler tam önümdeydi onlara gülümseyip Justinin elini tuttum ve beni döndürüp dans etmeye devam ettik dans böyleydi Justin beni döndürcekti ve birinci şarkı bitti justin soyunma odasına gitti başlka kıyafet giyerken 5 çift göz üzerimdeydi hemen onların yanına gittim tam bişey dicekken beni çağırdılar ve 2.dansa başladık dansta eşlerimizle dans ediyoduk çünkü bu aşk şarkısıydı (burda One love açın ) dans ederken partnerimle çok yakın olmamız lazımdı ve şarkı bitti diğer şarkılardada dans ettikten sonra konser bitti ve bende soyunma odasına gittim o  sırada Justin yanıma gelip '' Bugün yine çok iyiydin ''  ''teşekür ederim sende çok iyiydin Justin '' dedim önümde ama biraz uzakta olan 5 şapşala gözüm takıldı bana bakıyolardı sonra Justin '' Blair yarın boşsan saat 1de kafede buluşalımmı '' '' Çok isterim '' dedim ok heyecanlanmıştım ben içimde düşünürken '' Seni yarın alırım adresi mesaj olarak atarsın '' deyip yanağımdan öptü ona kafa salladım oda gitti inanmıyorum Justin beni öptü kıpkırmızı olmuştum ve sonra hatırladım 5 şapşal beni bekliyodu abime sarıldıktan sonra .Abim '' Niye bize söylemedin '' '' Unutmuşum ama öğrendiniz '' dedim ve arabaya doğru yürüdük o anda yanıma Harry geldi ''Justin seni neden öptü ''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Imagination and FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin