2 Hafta Sonra...
Babamlarda kalıyordum sarı kafa bu duruma en sevinenimiz olmuştu.Gözlerimi açtığımda karnımın üstünde bir agırlık hissettim kafamı yavaşça kaldırıp baktığımda sarı kafa kafasını karnımı üstünr koymuş rahat bir şekilde uyuyordu dün akşam yanımda uyumuştu yavaşca kafasını kaldırıp yastığı alıp kafasını yavasca yastaga koydum banyoya giderek yüzümü yıkayarak dolabımın karşısına geçip spor taytımla sporcu atletimi giydim evde ayakabıyla dolaşıyorlardı spor ayakabımıda giyip saclarimi topuz yapip asagiya indim yardımcımız Yaren abla kahvaltıyı hazırlamıştı o ara Cansu ablayla sarı kafada ve babam geldi ama Ateş yoktu zaten aynı evde olsak bile yüzüne bakmıyordum biraz uzaklaşmam lazımdı neden mi öyle gerekiyordu ve kafamı toparlamam gerekiyordu masaya oturup hızlıca bişeyler yedikten sonra herkesi öpüp çantamı alıp çıkmıştım öz babam yüzünden okulla bile tek gidemiyordum artık Ali abi arabanın kapısını açmştı bende hemen bindim ve Ali abi kapıyı kapatıp sürücü koltuguna geçti arabayı çalıştırdı yaklaşık 15 dakika sonra okulla gelmiştik Ali abi gelmeden kapımı açıp çıktım indigim gibi gördügüm şeyle şok olmuştum Ateş kızlarıda almış bankata oturuyorlardı bizimkilerde başka bi bankta Ateşe kötü bakışlar atıyorlardı Ateş beni görür görmez üstüne binen kızı yere attı tam kalkıcaktı ki ben bizimkilerin yanına dogru koşmaya başladım evet yürümüyodum koşuyodum gittigim gibi neler oldugunu sordugumda Poyraz hemen anlatmaya başladı.
-"Ateş 2 haftadır madde kullanmaya başladı eskiden iciyordu sonra seni gördü ve birakmisti şimdi 2 haftadır soguk davrandigin icin ve ara vermek istedigin icin yine kendini maddeye verdi naptigini bilmiyo yaklasik yarim saat once 2 adam getirip bu banka oturtular ve kizlar hemen yanina gelince kafasi güzel Ateste naptigini bilmiyo" .
-"Na-nasıl Ateş maddemi kullaniyodu ve kullaniyo neden daha önceden benim haberim yoktu bu haber den he neden söylemediniz "
-"Bırakmıştı çünkü yenğe sana soyleyip seni üzmek istemedik aranızı açmak istemedik fakat Ateş naptığını bilmez bir insan hatta insan bile degil sadece beden diyebiliriz ruhu başka bi yerlere göndermis gibu Su onunla konuşman lazım"bunu söyleyen Rüzgardi ne kadar bana yenğe demeyin desem bile ara versekte yenğe diyorlardı bende artık yenğe demeyin demekten gerçekten bıkmıstım Rüzgarin dediği gibi Ateşle konuşmaliydim yavaşça kafamı sallayıp sınıfa çıktım sıra oturup telefonumla kulaklığımı cikartip müzik dinlemeye başladım kafamıda sıraya gömüp uyumak istiyordum bi kaç dakika sonra yanıma birinin oturduğunu hissettim kafamı kaldırıp baktığımda Ateş ti neden oturmuştu anlamayan gözlerle ona baktığımda sırıtıyordu bosverip hocanin gelmesini bekledim o ara Ateşle konuşmam gersktigi akılıma geldi yavasca Atese dönüp
"-Ateş seninle konuşmam gerek istersen simdi anlatiyip ister dinle ister dinleme ister konuş ister konuşma"tam Ateş bir sey söyleyecekti ki gerizekalı matematik hocasının "Su kızım konuşmayi birak" demesiyle sustu ve ben kafami Ateşe cevirdigimde bana bakiyordu kafasını yavaşca salladı çıkış zili çaldığında çantamı toparlıyordum Ateş kapının önünde dikilmiş beni izliyordu herkes cıktığında kapıyı kapatıp yanıma geldi.
"-Ne istiyorsun sarı söyle bakalım"boyle demesi bile beni sinir etmisti fakat kendinde değildi
"-Ateş ben birşey ögrendim senin madde kullandığını benden önce iciyormusun ciktiktan sonra icmemisin ama simdi yine baslamisin neden kendine zarar veriyosun neden soylesene ben senin bu haline üzülürken ben sana ne oadar kizsamda yapamıyorum Ateş babam konusunda bisey söylemedin siye kizsamda yapamiyorum sensiz olmuyo"sesimi yükseltmistim ve gözlerimden damlarla akiyordu ne ladar dursurmak istesem bile kolumu sıkıca tutu ve konuşmaya başladı.
"-Su sen benimsin bende senin Ateş Susuz olamaz Su da Ateşsiz olamaz anladın mı"kolumu sankili kendi canındaki acıyı ortaya cikartmak ister gibi sıkıyordu ve birden dudaklarımda bir baskı hissettimBÖLÜM SONU
Selam millet uzun zaman oldu fakat 2.teoga hazirlaniyorum kusura bakmayin iyi okumalar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş'in Suyu
Teen FictionHayatında nefret ettiği babasının üvey babası olması mı yoksa öz babasının mirası için Su için Türkiye ye gelmesi mi Su bu durumda napıcak Suyun kardeş bildiği arkadaşları hep yanında dır hayattın da en değer verdiği kişi Ateş peki onla neler yaş...